visitor analyticsvisitor analytics

OTOMOBİL TAKLA ATARAK ORTA REFÜJE UÇTU

OTOMOBİL TAKLA ATARAK ORTA REFÜJE UÇTU
27 Eylül 2015 Pazar 12:46

ISPARTA'da yoldan çıkıp takla atan otomobilde 1'i çocuk 2 kişi öldü, 2 kişi de yaralandı.

Kaza, dün Isparta- Keçiborlu yolu Organize Sanayi Bölgesi Kavşağı'nda meydana geldi. İlyas Yılmaz yönetimindeki 07 FJK 07 plakalı otomobil, sürücünün direksiyon kontrolünü yitirmesi sonucu takla atarak orta refüje uçtu. Kazada araçta yolcu olarak bulunan 9 yaşındaki Ayşe Sevgi Yılmaz olay yerinde, Sabriye Yılmaz ise ağır yaralı olarak götürüldüğü Süleyman Demirel Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi'ne yaşamını yitirdi.

Sürücüyle aynı araçta yolcu olarak bulunan Antalyalı işadamı Necati Yılmaz ile sürücü İlyas Yılmaz yaralandı. Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesini yaptığı yaralılar ambulansla çevredeki hastanelere götürülerek tedaviye alındı.

sorumlusu sorumsuz yoneticilerdir

cetin
07 Ekim 2015 Çarşamba 05:52

kemer takmadan bir santim bile yuruyemezsiniz avrupada cezasi yuz ero hemen yerinde odersen yoksa artar bizde denetim sifir cezalar yetersiz canlarimiz gidiyor yok yere sorumlusu once devlet sonra millet

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sonu gelmez

o.k
28 Eylül 2015 Pazartesi 16:57

kara yollarındakı koltuk sevdalı yetkılıler nerde yavvv.haram olsun devletden aldıgınız o maaaslar.onlarca ocak sonuyor yazık yazık.bence bu kazalar yol yapan mutahıt hatası ve kara yolların denetım eksıklıgıdır bu kazalar.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEROR GIBI

M.T
28 Eylül 2015 Pazartesi 16:54

Malasef kazalar her gecen gun artıyor yazık gunah gercekten.bence burada baslıca hata ve sorun karayollarında kesınlıkle surucu hatası degıl.yol duz gıbı gozukuyor bılmeyen ıcın sonuc husran.hıc kımsede kalkıp karayollarına bır sey demıyor.burada en basta sorun o sehrın yetkılılerı ve basın bunu kaleme almaları gerekıyor.acı haberı tez duyurmayı cok ıyı becerıyorlar.yazık yazık.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla