visitor analyticsvisitor analytics

OTOMOBİL KAMYONA ARKADAN ÇARPTI

OTOMOBİL KAMYONA ARKADAN ÇARPTI
08 Şubat 2015 Pazar 22:08

Eğirdir-Isparta karayolunda meydana gelen trafik kazasında 2 kişi ağır yaralandı.

Eğirdir istikametinden Isparta'ya seyir halinde olan Aydın Altay yönetimindeki 32 DE 663 plakalı otomobil tali yoldan ana yola çıkan Hüseyin Yalçın yönetimindeki 32 E 2880 plakalı kamyona arkadan çarptı. Kazada otomobil sürücüsü Aydın Altay ile aynı araçta yolcu olarak bulunan Abdullah Altay yaralandı. İhbar üzerine olay yerine 112 Acil Servis Ambulans ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Yaralılara ilk müdahale olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından yapıldı. Yaralılar daha sonra çeşitli hastanelerde tedavi altına alındılar.

Kazadan sonra ise kamyon şoförü ise polis tarafından gözaltına alındı. 

 

ESAS RADAR....

VATANDAŞ ALİ...
09 Şubat 2015 Pazartesi 18:58

Öncelikle geçmiş olsun der,yaralılara acil şifalar dilerim.Tali yoldan ana yola çıkarken dikkatlae çıkmak gerekir.Fakat Aliköy yol ayrımından,TüVTÜRK önünden itibaren hız sınırı 70 Km...dir. Yüzde 10 artırımı falan yok. 70 Km dir. Esas radar buralara konulmalıdır. Fakat aşırı sürat varmış ki, kamyonun tekeri bile çıkmış gitmiş.Yinede her iki tarafa geçmiş olsun.Dileriz ki böyle kazalar bir daha olmaz inşallah.LÜTFEN HIZ SINIRLARINA ve TRAFİK KURALLARINA UYALIM..........

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

cancan

can
09 Şubat 2015 Pazartesi 10:23

Lütfen fotoğrafa tekrar bakın, kamyon yolun neresinde duruyor. Sürekli kamyonları kötülüyorsunuz. Kamyonların büyük çoğunluğu yolda trafik kurallarına uyarlar. Milletimiz altındaki lüks arabalara binince başkalarını çaresiz zannediyorlar. Hiç kimsenin trafik kazasına karışmaması dileklerimle.......

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

önce sağa, sonra yola!

ozzy
08 Şubat 2015 Pazar 23:38

ORMA dan çıkan kamyon ve tırların yol hakkı mevcut! bütün Ispartalıların buna uyması şart,yoksa cıssss!! polisimiz radarla balık avına devam etsin. kamyon ve tır parkına dönen orma çıkışına dur dıyebılecek kımse yok anlaşılan!!

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cehalet

Ali Bolaç
08 Şubat 2015 Pazar 21:46

O yol üzerinde bulunan fabrikalardan çıkan kamyonlar yola çok dikkatsiz çıkıyorlar. Bu da kazalara davetiye çıkarıyor. Kamyonculara eğitim şart.

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla