visitor analyticsvisitor analytics

OTOMOBİL EVİN BAHÇESİNE UÇTU

OTOMOBİL EVİN BAHÇESİNE UÇTU
15 Ağustos 2014 Cuma 16:37

OTOMOBİL EVİN BAHÇESİNE UÇTU

ISPARTA'DA meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı.

Kaza saat: 15:00 sıralarında Hızırbey Mahallesi'nde meydana geldi. M. Y. yönetimindeki 32 LF 385 plakalı otomobil ile S. E. D. yönetimindeki 32 AC 799 plakalı otomobil kavşakta çarpıştı. Çarpışmanın etkisiyle otomobil yol kenarındaki bir apartmanın bahçesine uçtu. Otomobil sürücüsü Süleyman E.D., kazadan şans eseri yara almadan kurtulurken diğer araç sürücüsü M. Y. ve aynı araçta bulunan Dudu Betül Yanık yaralandı. Yaralılara ilk müdahale olay yerine gelen olay yerine gelen 112 Acil Servis Ambulans ekipleri tarafından yapıldı. 

Polis kaza ile ilgili soruşturma başlattı.


 

 

geçmiş olsun

hasan balaman
21 Ağustos 2014 Perşembe 13:31

Sayın Betül kardeşim çalışkan dürüst çok iyi niyetli ve pek çok iyi özellikleri olan insanlığı ile örnek bir yaşam sergileyen sosyal sorumluluk projelerinde daima yer alan sevdiğim saydığım bir hanımefendi dir. Kendisine şifalar diliyorum.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

geçmiş olsun

aybay
21 Ağustos 2014 Perşembe 13:14

Değerli ablamiz Betül hanima geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok değerli meslektaş ablamıza geçmiş olsun

kabasakal
19 Ağustos 2014 Salı 15:42

ablamıza çok büyük geçmiş olsun.çok büyük kaza atlatmış.ailesine ve kendisine sabırlar ve acil şifalar diliyorum.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

geçmiş olsun

saglikci
19 Ağustos 2014 Salı 10:26

Betül hanım iyi bir arkadaşımız. Acil şifalar

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

geçmiş olsun

devlet hastanesi
18 Ağustos 2014 Pazartesi 13:03

Meslektaşimiz Betül yanık geçirdiği feci kaza sonucu ağır yaralandı. Kendisine acil şifalar diliyoruz. Umarız kısa zamanda iyileşir.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

geçmiş olsun

esnaf
17 Ağustos 2014 Pazar 19:34

Muhterem kardeşimiz Reis oto Mustafa nın eşi bu kazada ciddi yaralandı. Kendisine acil şifalar diliyoruz.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ışık istiyoruz

Mahalleli
16 Ağustos 2014 Cumartesi 13:11

Buradaki kaçıncı kaza. Kizcagizin kafasi parça parça oldu. Bu ne biçim belediye. Olmedigine sevindik. Belediye aciz belediye.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok aciydi

komşu
16 Ağustos 2014 Cumartesi 13:09

Kazayı gelen gürültüler ile anlayıp hemen koştuk. Betül hanım cok acı çekti. Kendisine çok üzüldük. O acıyla hala ailesini eşini çocuklarını düşünen bu hanımın çektiği acının vebalini kim ödeyecek. Betül hanım sizi çok kötü bir durumunuzda tanidim. Iyi kalbiniz o kanlar içindeki yüzünüze ve gozlerinize yansımış ti. Geçmiş olsun. Yaşıyor olmanız mucize

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

bunların vebali

şaşkın vatandaş
15 Ağustos 2014 Cuma 20:39

Oradaki evin bahçe duvarını yolun ortasından kaldırmadıktan sonra daha o kavşakta çok kaza olur duvar nedeniyle aşağıdan yukarı çıkarken yolu görmek için yolu ortalamak gerekiyor. Bunun vebali belediye yöneticilerinindir. Birisi ölüncemi önlem alacaksınız.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla