16 Ağustos 2017 Çarşamba 18:12

OTOMOBİL DİREĞE ÇARPTI

OTOMOBİL DİREĞE ÇARPTI
20 Mart 2016 Pazar 01:23

Isparta’da polisin dur ihtarına uymayan sürücü direğe çarparak durabildi.

Dün akşam saatlerinde Gökçay bölgesinde rutin trafik ve alkollü sürücü kontrolü yapan polis ekipleri, 07 SL 285 plakalı otomobili durdurmak istedi. Fakat aracın sürücüsü ‘Dur’ ihtarına riayet etmeyerek kaçmaya başladı. Bunun üzerine Asayiş Şube Müdürlüğü’ne bağlı ekipler, aracı yakalamak için peşine düştü. Gökçay bölgesinden Emre Mahallesi’ne doğru kaçan sürücü Emre Mahallesi İsmail Efendi Caddesi üzerinde havanın da yağışlı olması nedeniyle direksiyon hakimiyetini kaybederek elektrik direğine çarptı.

Elektrik direğine ve bir evin duvarına çarparak durabilen 07 SL 285 plakalı aracın sürücüsü Mehmet K., savrulan araçtan yola fırladı. Ağır yaralanan sürücü Mehmet K., peşinde olan polis ekiplerinin ilk müdahalelerinin ardından 112 Acil Servis Ekipleri tarafından Isparta Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

Kaza sonucu ağır yaralanan sürücünün alkollü olduğu ve ehliyetinin daha önceden alkolden dolayı alındığı için polisten kaçtığı iddia edildi. Kaza yapan aracın içerisinde çok sayıda alkol şişelerinin olması dikkat çekti.







içki

AA
21 Mart 2016 Pazartesi 14:59

ders olur da bir daha alkollü geçmez direksiyona

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Teneke

Tenekeci
21 Mart 2016 Pazartesi 08:37

Bu kuşlar artık aile arabası değil. Apaçilerin elinde.yanliya yanliya pert oluyor apaçiler. Angut teneke seviciler gelir şimdi yoruma parası yok ne yapsın ondan biniyorlar buna der.hadi ordan be bu teneke leri çarpıp milletin canını yakıp sonra defalarca sanayide yaptırıp tekrar yanlayarak yanlayarak kullandıklarını herkes biliyor.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

Yezitler
20 Mart 2016 Pazar 20:57

Eveeetttt %52 den biridir. Amip gibiler doğrusu.

2 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

trafikten men edilmeli.

kuş serileriii
20 Mart 2016 Pazar 16:33

yeter artık bu kuş serilerinin yaptığı kazalar ve akıl almayacak derecede bu demir yığınlarının para etmesi....

5 Beğendim
4 Beğenmedim