visitor analyticsvisitor analytics

OTOMOBİL DİREĞE ÇARPARAK DURABİLDİ

OTOMOBİL DİREĞE ÇARPARAK DURABİLDİ
29 Mart 2016 Salı 17:43

Isparta-Burdur yolu üzerinde bulunan Merko Alışveriş Merkezi'nin önündeki kavşakta kaza meydana geldi.

Kent merkezi istikametinden seyir halinde olan bayan sürücünün kullandığı otomobil sürücünün direksiyon hakimiyeti kaybetmesiyle direğe çarparak durabildi. Araçtaki bayan sürücü ise yaralandı. 

 

Taksiciden tavsiye

Taksici
30 Mart 2016 Çarşamba 00:58

İyiki direk var.sürmesini bilmiyon taksi çagırsan da hanım hanım işine baklsan.bide siftah etsek.Eniştemede masraf cıkarmasan..:)

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

fadime nin sonu

ehh gari
30 Mart 2016 Çarşamba 00:55

ya direği kim dikmiş oraya kaldırında vatandaşa toslasaydı.olcekle ölceğe care yok dedikleri.sanırım.Alın ehliyetini bence.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahh hanım ablam ahh

Fırıncı
30 Mart 2016 Çarşamba 00:52

sürmesini bilmiyon ne çıkarsın araçın üstüne.Yuhh ki yuhh artık..derler ya trafikmi senki tahtara valliyle gider su çıkana..

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah vermiş araba ama kabiliyet verememiş

kostak
30 Mart 2016 Çarşamba 00:48

Çok acemi kol geziyo trafikte.Bu vatandaşlara bi care ehliyet marketinde nasıl olsa çok.Ama velakin

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

saygı ederim canıma gelirse canını yakarım

Dobra vatandaş.
30 Mart 2016 Çarşamba 00:44

Trafikte araçta kabiliyetsiz yengelere vermeyin abiler kardeşler.malını düşünmüyosan canlıları düşünün.Paran malın benim canımı kurtarmaz.sonu açı biter saymam severim o zaman yazımı tehtit değil öneridir.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kasis

vatandaş
30 Mart 2016 Çarşamba 00:19

sayın belediye başkanım lütfen her kavşağa dünya standartlarında kasisler yapılmasını ve mobese kamerası konulmasını sağlayın. ısparta denilince dört dörtlük, düzenli bir şehir imajı oluşsun.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kasisler işe yaramayınca

Kasisler işe yaramayınca
29 Mart 2016 Salı 23:07

Kasisler işe yapamayınca sonuçları daha fena hale geliyor. Ya bir yaya olaydı orada. Başkanımıza selamlar, siz kasisler yapmamaya devam edin.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla