visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 11:47

OTOMOBİL DEMİREL'İN HEYKELİNE ÇARPARAK DURABİLDİ

OTOMOBİL DEMİREL'İN HEYKELİNE ÇARPARAK DURABİLDİ
16 Haziran 2017 Cuma 09:25

OTOMOBİL DEMİREL'İN HEYKELİNE ÇARPARAK DURABİLDİ

ISPARTA'DA 36 yaşındaki Bayram Memiş yönetimindeki otomobil sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesiyle 9'ncu Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel'en kent merkezinde bulunan heykeline çarparak durabildi.

Kaza bugün saat: 06:30 sıralarında meydana geldi. Bayram Memiş yönetimindeki 03 FZ 546 plakalı otomobil Mimar Sinan Caddesi istikametinde seyir halindeyken sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesiyle Kaymakkapı Meydanı'nda bulunan Süleyman Demirel'in heykeline çarparak durabildi. Kaldırımı aşarak demir korkulukların üzerinden heykele çarpan otomobilde sürücü yaralandı.

İhbar üzerine olay yerine 112 Acil Servis Ambulans ekipleri sevk edildi. Kazayı hafif yaralı olarak atlatan sürücü olay yerinde yapılan müdahalesinin ardından tedbir amaçlı hastaneye sevk edilirken, otomobilde isehasar meydana geldi. Polis kaza ile ilgili soruşturma başlatırken, otomobil çekici yardımıyla götürüldü. Daha sonra Isparta Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekiplerince kaza yerinde temizlik çalışması yapıldı. 

 


 

 

Hacı
16 Haziran 2017 Cuma 17:42

Babayı görmek böyle bişey herhalde...

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ehliyeti nasıl aldıysa

Serdar
16 Haziran 2017 Cuma 11:38

Nasıl becerdin be Ö.......... hayretler içinde kalmamak elde değil ,madem kullandığın arabaya hakim olamıyon ne halt etmeye biniyon

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yok

afyonlu
16 Haziran 2017 Cuma 11:21

nasıl becermiş bu herif.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla