visitor analyticsvisitor analytics

OTOMOBİL BANKAYA GİRDİ

OTOMOBİL BANKAYA GİRDİ
12 Kasım 2016 Cumartesi 18:02

OTOMOBİL BANKAYA GİRDİ

Sürücünün direksiyon hakimiyeti kaybetmesiyle otomobil bankaya girdi.

Kaza İstanbul Caddesi Eski Doğtaş kavşağında meydana geldi.Sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesiyle kontrolden çıkan otomobil yol kenarında bulunan bankaya girdi. Kazada sürücü hafif şekilde yaralanırken,büyük bir faciadan dönüldü.

Kazayı görenler ise büyük bir şaşkınlık yaşadı.

İŞTE KAZA YERİNDEN GÖRÜNTÜLER






Doğan görünümlü ibibik kuşu

serdar
13 Kasım 2016 Pazar 11:25

Soruyorum o mobeseler oraya neden konuldu bu tür araç kullanan zibidilere ne zaman yaptırım uygulayacaksınız ,yapamazsınız çünkü polis artık konu mankeni olmuş ıspartamız da park etmiş araçlara bile inme zahmeti göstermeden arabanızı kaldırın cezayi işlem uygulayacağız demesini kim takıyor soruyorum ey halkım suçlu kim biziz biz

16 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

polisler göreve

adem k.
13 Kasım 2016 Pazar 10:49

o caddede oturanlar olarak yaz-kış egzosları değiştirilmiş araçlardan ve bu tip araç kaydırmalardan (yanlama) bıktık. acil çözüm bekliyoruz.egzoslaradaki düzenekler çıkartılmalı ,bundan sonra bimer/cimer ne varsa yazacağız. ilgililerin dikkatine.

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hasan basan
13 Kasım 2016 Pazar 10:26

Kuş serisi araç kullanan hanzoların oraya girmesi ****et normal birşey adamların hiçbiri insan gibi araba kullanmıyorki trafik teröristi herbiri

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Spartali
13 Kasım 2016 Pazar 00:24

Dikkat çeken iki nokta var 1. Bankanın tabelasinda girişimci yazıyor araçta tabelada gibi girmiş bulunuyor 2. Acaba sıra numarası almış mı?

4 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kuş serisi
12 Kasım 2016 Cumartesi 23:47

Buradaki kaçıncı kaza. Bu kavşaktan dönüşte bu kuş serisi arabayı kullanan bazı apaçiler yanlıyor.Sonra toparlayamayıp bir yere dalıyorlar. Polis orada mobese kamerası olmasına rağmen bunlara müdahale etmiyor.İnanmayan oradaki kavşağa bir sandalye atıp 1 saat izlesin. İsparta da bu tenekeleri adam gibi kullanmayıp milletin canını tehlikeye atan kaç denyo var bir görsün.

31 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Apartman sakini
12 Kasım 2016 Cumartesi 22:55

Apartman sakinleri hergün korku içinde yaşıyoruz en az haftada bir gün kaldırıma araç çıkıyoruz bizim ve bankamatikten para çekenlerin canı her an tehlikede belediyenin en yakın zamanda önlem almasını talep ediyoruz.

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş Osman
12 Kasım 2016 Cumartesi 22:40

Ey Ispartalım para çekmeye de arabayla gider.O cadde İstanbul cd egsozu en açık motor ve araçların dans ettiği bozuk kaldırımlarında ayağı kayıp düşenler.belediye ve trafik denetimi olmayan caddedir.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

10 yıl oncede aynı

erdoğan
12 Kasım 2016 Cumartesi 19:55

bundan 10 yıl once mobılyacı ıken orası..1 vatandasımız ezmısti.adam ölmüştü ara ta işyerının ıçıne kadar gırmişti...ogün aklıma geldı allahtan ogun ölen vatandasımıza rahmet dılıyorum.dıkkat et lazımmm...

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

AYNI YER AYNI KAZA

YUNİS
12 Kasım 2016 Cumartesi 19:32

orada mobilya mağzası varken de aynı tipte bir kaza olmuştu.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla