visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 05:40

OTOBÜS TAMAMEN YANDI AMA YANGIN ORMANLIK ALANA SIÇRADI

OTOBÜS TAMAMEN YANDI AMA YANGIN ORMANLIK ALANA SIÇRADI
10 Temmuz 2017 Pazartesi 15:15

OTOBÜS TAMAMEN YANDI AMA YANGIN ORMANLIK ALANA SIÇRADI

ISPARTA- Antalya karayolu Kargı tünelleri mevkiinde bir yolcu otobüsünde belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Özel bir firmaya ait 40 yolcu taşıyan otobüs Antalya-Isparta karayolunun Karaözü mevkisi Kargı tünelleri yakınında tek taraflı kaza yaptı. Kazanın ardından otobüs alev aldı ve yolcular tahliye edildi.

Kısa sürede otobüsün her tarafını kaplayan alevler yol kenarındaki ormanlık alana sıçradı. Yanan otobüse ve ormanlık alana ilk müdahaleyi itfaiye ekipleri yaptı.

Bölgeye sevk edilen Antalya Orman Bölge Müdürlüğüne bağlı 3 yangın söndürme helikopteri ve bir yangın söndürme uçağı ile 4 arazöz de yangına müdahalede bulundu.  Otobüsteki yangın tamamen söndürülürken, ormanlık alandaki alevler de kontrol altına alındı.

Yangın nedeniyle korku ve panik yaşayan yolcuların başka bir otobüsle yolculuklarına devam edeceği belirtildi. 

Milka
11 Temmuz 2017 Salı 04:39

10 numara yağ deyyollaaaaaa:)) denetım deyyollaaaa:) galiba bunlar nerde yaşadığını bılmeyyollaaaa:)) mıllet tesla 85d hıbriti taxi yapmış, bunlar hala kaçak mazot ve yağın peşinde! Ortaçağ bıle bundan ıyıydı be!!

57 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla