visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 23:17

OTOBÜS İLE OTOMOBİL KAFA KAFAYA ÇARPIŞTI

OTOBÜS İLE OTOMOBİL KAFA KAFAYA ÇARPIŞTI
10 Nisan 2016 Pazar 16:44

Isparta - Eğirdir karayolunda otomobille yolcu otobüsünün çarpıştığı kazada, Isparta Belediyesi eski Başkanı 50 yaşındaki Hasan Balaman yaşamını yitirdi, 40 kişi de yaralandı.

Kaza, saat 17.00 sıralarında Isparta- Eğirdir karayolu 10’uncu kilometresinde meydana geldi. Eğirdir’den Isparta istikametine giden Isparta eski Belediye Başkanı Hasan Balaman’ın kullandığı 32 AK 8.. plakalı otomobil, yol çalışması nedeniyle tek şeride düşürülen yolda karşı yönden gelen ve Antalya’dan Akşehir’e giden sürücüsü henüz belirlenemeyen 42 UU 7.. plakalı yolcu otobüsüyle çarpıştı. Çarpmanın şiddetiyle otomobil refüje savrulurken,otobüs ise yoldan çıkıp şarampole devrildi. Kazanın ardından olay yerine çok sayıda itfaiye ve ambulans sevk edildi.

ESKİ BAŞKAN ÖLDÜ

Kazada, Isparta eski belediye başkanı Ak Partili Hasan Balaman sıkıştığı sürücüsü koltuğunda yaşamını yitirirken, otobüs sürücüsü ve içindeki 39 yolcu yaralandı. Yaralılar ambulanslarla çevredeki hastanelere götürüldü. Yaralıların sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi.

Kazanın ardından Hasan Balaman’ın oğlu Ömer Faruk Balaman olay yerine geldi. Babasının yaşamını yitirdiğini gören Balaman, "Babam,babam" diye feryat etti. Balaman’ın cenazesi olay yerinde yapılacak incelemenin ardından morga götürülecek.

Isparta’da 2004 yılında AK Parti’den seçilen ve 5 yıl başkan olarak görev yapan Hasan Balaman’ın yaklaşık 15 gün önce umre ziyaretine gittiği ve dün dönüş yaptığı belirtildi.

 






 

AİLESİNE BAŞ SAĞLIĞI DİLERİM

YİNE DE ALLAH RAHMET EYLESİN
11 Nisan 2016 Pazartesi 12:02

BİR MUHABİRİ DÖVÜLMESİNDEN SONRAKİ AÇIKLAMASINDA ''BELKİ KAMYON ÇARPMIŞTIR'' SÖZÜNÜ HATIRLIYORUM VE BU FOOĞRAFLARA BAKIYORUM,TÜYLERİM DİKEN DİKEN OLUYOR. SARAYDA DA OTURSAK GECEKONDUDA DA OTURSAK İMAM+PAMUK+MEZAR+DUA VE DÜNYALIK İŞ BİTİYOR. HESAP GÜNÜ ALLAH HEPİMİZİN YARDIMCISI OLSUN. ALLAHIM SEN GÜNAHLARIMIZI BAĞIŞLA, BİZLERİ ISLAH ET, HİDAYETE ERDİR. AMİN.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ölüm haktır

ıspartalı
11 Nisan 2016 Pazartesi 10:18

ölülerinizin arkasından hep iyi yönlerini zikredin, zira sizde beşersiniz ve sizlerde öleceksiniz ve mutlaka hatalarınız vardır. arkanızdan hatalarınızın zikredilmesini istemezsiniz.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

osmanlıx

misafir
10 Nisan 2016 Pazar 22:58

şu gazateci döven adam mı... Allah taksiratını affetsin..

9 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

iğrenç yorumlar

demirci
10 Nisan 2016 Pazar 22:19

Isparta iyi yada kötü şehre birçok hizmeti olmuş bir değerini kaybetti. En basitinden Özkan'lar alt geçidinden geçmeyin o zaman. İğrenç yorumlar yapanları Allah'a havale ediyorum. Allah rahmet eylesin, ailesine sabırlar versin

9 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

gazetecilik bu mu?

ak Osman
10 Nisan 2016 Pazar 20:31

bomba 32 nin "eski Başkan öldü" ifadesini kınıyorum, vefat etti yazılır.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

mekanın cennet olsun

dost
10 Nisan 2016 Pazar 20:17

ALLAH RAMET EYLESIN.MEKANIN CENNET OLSUN.RABBIM GERIDE KALANLARA SABIR VERSIN.

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

İlgi

Zeki pehlivan
10 Nisan 2016 Pazar 17:50

Esnafi mafetdiydi sonunu gormus

15 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

allahın adaleti

yorumcu
10 Nisan 2016 Pazar 17:34

cenabı allahın adaletinden kimsa kaçamaz ve hak bir gün vaki olur ve gelir seni bulur ve cenabı hak adildir rahman ve rahimdir.

16 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla