visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 05:43

OSMAN ZABUN'UN KARNESİ KÖTÜ İSE BAŞKANLIKTAN GİDECEK İŞTE O DETAY

OSMAN  ZABUN'UN KARNESİ KÖTÜ İSE BAŞKANLIKTAN GİDECEK İŞTE O DETAY
06 Temmuz 2017 Perşembe 02:26

OSMAN ZABUN'UN KARNESİ KÖTÜ İSE BAŞKANLIKTAN GİDECEK İŞTE O DETAY

AK Parti’de teşkilatların yüzde 40 ile 60 arasında değişmesi planlanıyor. Isparta’da AK Parti İl Başkanı Osman Zabun karnesi kötü ise gidecek. Peki Başkan Zabun değiştirilecek mi? Eğer Ak Parti Isparta İl Başkanı Osman Zabun gidecek ise nasıl gidecek?

Kongrelerin startını veren AK Parti, teşkilatlarda metal yorgunluğu olan yönleri tespit etti. Bazı teşkilatlarda ve belediyelerde zayıf noktalar belirlendi. Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti Genel Başkanı olduğu süreçten itibaren partideki metal yorgunluğa işaret ederek değişim sinyalleri vermişti.

EN AZ YÜZDE 40 EN ÇOK YÜZDE 60

Bu kapsamda teşkilatlarda yüzde 40 ila 60 arasında değişim yapılması bekleniyor. Metal yorgunluk tespit edilen kadrolar, bayrağı, genç ve dinamik yeni isimlere devredecek. Bölgesel dengeyi de gözetecek olan AK Partiillerde önde gelen STK temsilcilerine davet gönderecek.

KARNESİ İYİ OLAN İLE YOLA DEVAM

AK Parti'de kongreler dün itibariyle başladı. AK Parti yönetimi, yeni kadroları belirlerken teşkilatların belediyelerle olan diyaloglarını dikkate aldı. Bütün illerin ve ilçelerin karnesi çıkarıldı.Karneye göre bugüne kadar enerjisini tüketmemiş isimlerle yola devam etme kararı alındı.

BIRAK ARTIK

BIKIK
10 Temmuz 2017 Pazartesi 14:19

nedense editör bile burada seçici olmuş yapılan yorumları bile yayınlamıyorsunuz.acaba zabunmu sizi korkutuyor çektinti neden anlamış değilim.biz yazıyorsak hakaret ve küfür etmiyoruz etmeyiz de bizim kitapta yazmaz ancak eleştirileri mutlaka yayınlayın geçen gün yayına almadınız.ama şu fgerçekki zabun dönemi ıspartada son bulmalı halkın %90 ni istemiyor bu başkanı kalan %10 side başkanlık dönemince ekmek verdiği ve yanında dolaşan kişilerdir.hala kendini güçlü sanıyor bir daha seçilsin oy yok.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

il başkanı

ak
07 Temmuz 2017 Cuma 14:33

isa başkan gibi genç dinamik il başkanı istiyoruz, keske ak partide olsa...

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Akp
07 Temmuz 2017 Cuma 11:16

Yiyin birbirinizi. Kulaklari sagir gozleri körler. Ne said yuceden ne osman zabundan hicbir cacik olmaz.

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bekleyin

boş laf
06 Temmuz 2017 Perşembe 23:58

refarandumda bir toplantıya katıldım hlıkentte.2002 yılından beri akp üyesiyim.zabun efendi.milletvekili öğmekten başka konuşmadı.hep valileri kötüledi.valinin 4 arabası 10 koruması varmış.miletvekili seçimle gelirmiş.yok garibanmış falan nerdeyse kendi aramızda para toplayıp milletvekiline veresimiz geldi.il bşk halkın içine girmişmi.ona bakarım.kime ıspartaya ne faydası olmuş.adam gibi adam olsalar ıspartaya amasyadan ithal vekil getirmezlerdi.sadi ve zabun gitmedikçe ısparta geride kalır.

15 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

lspartali
06 Temmuz 2017 Perşembe 23:54

ISPARTA li AKPARTİYE oy verenler zanetmesinler Zabun ve vekiller e oy veriliyor. denemesi bedava.eger tekrar aday olsunlar. ARAŞTIRIN. gerçek AKPARTİYE OY verenler bile oy vermeyecekler. bunlar metal YORGUNLUGU değil. AKPARTİYE zul yorgunlugudur. yeter artık vallahi ne zabunu ne surreyayi NEDE AK PARTİYE LAYIK olmayanları istemiyoruz. REİS bukadarda olmaz. iyi yaparsın BUNLARI aday göstermezsen. halkın istemediği kişi AKPARTİYE FAYDAN vermez.

17 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Evet.

abdullah
06 Temmuz 2017 Perşembe 22:07

Sıra vekillere de gelecek.

14 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bencede

Vatandaş
06 Temmuz 2017 Perşembe 21:45

Haydar Haydaaar.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
06 Temmuz 2017 Perşembe 20:52

Osman ZABUN 17/25 Aralık'tan çok önce fetö ile mücadeleye başladı, herkes vali Memduh Oğuz'un dibinden ayrılmazken, vali memduha be onu destekleyen fetö kadrosuna, en güçlü olduğu zaman basın önünde "şarlatan " dedi. İsteyen arşivlere bakabilir. Zaman gazetesini boykot etti, dersaneleri boykot etti, teşkilatların bütün sorunları ile bizzat ilgilendi, 15 Temmuz'da başka siyasi parti il başkanı var mı bi balın meydanlarda, darbenin ilk dakikalarında çıktı piyasaya , biraz vefalı olun dostlar

7 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Reis
06 Temmuz 2017 Perşembe 19:25

Vekilleri vatandaş ve delegeler seçsin ,il başkanı tepeden atansın , yoksa cumhurbaşkanlığı reise ama vekil seçimi devlet baba MHP ye ... Isparta'da ki çark başka türlü bitmeyecek ...

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

sadık
06 Temmuz 2017 Perşembe 19:02

osman bey çalişkan adam. O olmazsa veli izci olsun.Havva hanımada il başkanlıği yakışır.

4 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

kendi memleketine baksın bir de

ali veli
06 Temmuz 2017 Perşembe 16:43

şarkikaraağaçlı sabun bir de kendi memleketine baksın. ilçe başkanı selçuk efendi süt birliğinden ordan burdan maaş alır. kendileri ak partiden daha büyük. değiştirin gitsin

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

süreyya sadi

star
06 Temmuz 2017 Perşembe 16:22

inşallah buradaki yorumları milletvekili süreyya sadi dikkate alır.burada yorum yapanların çoğu akp oy vermiş insanlar.bil il başkanı o kadar insan tarafından bu kadar mı sevilmez.herkes aynı fikirde il başkanı değişmeli.

23 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

OLMAZ OLMAMALI

BİTKİN
06 Temmuz 2017 Perşembe 15:14

Bu il başkanı ile 2 dönemdir ısparta kaybettiği gibi ilçelerde de fazla üstünlük yok bundan sonrada olmayacaktır.yıllardır akpartiliyim ancak bu il başkanı olduğu sürece tövbe akpartiye oy vermeyeceğim ve ıspartalının %50 de vermeyecek oylar tüm Sayın Reisimiz Cumhurbaşkanımız Recep Tayyib ERDOĞAN İÇİNDİR.

27 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kadro tamamen değişmeli!

gölbaşı gençlik
06 Temmuz 2017 Perşembe 15:01

Isparta Ak Parti kadrosunda metal yorgunluk yok.Adamlar çalışmıyor ki yorgunluk olsun.Allah hakkı için çalışan bi adam yok ıspartada yıllardır kayıp.Herşey ortada belediye bunların yüzünden kaybediyor 2 dönemdir, Ziya amcanın yaptığı hizmet ortada kaldırımın ortasına ağaç diker put diker asfalt döker ertesi gün söker tek hizmet anlayışı bu.Biz Isparta şehri olarak bunlara layık değiliz.Lütfen ama lütfen Allah rızası için iş yapan kişileri başa getirin.

30 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

tazekan

veysel
06 Temmuz 2017 Perşembe 13:37

taze kan lazım

23 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

SENİRKENT TEŞKİLATI

JOHHNY LESH
06 Temmuz 2017 Perşembe 13:28

SENİRKENT TEŞKİLATININDA YENİ YÜZLERE İHTİYAÇ VAR SIRF İŞE GİREBİLMEK İÇİN PARTİYE YANAŞANLAR MENFFATİ İÇİN PEŞİNDEN KOŞANLAR VAR BU ADAMLAR PARTİYE VE PARTİNİN VİZYONUZA ZARAR VERİYOR HALK BUNU BÖRÜYOR VE PARTİDEN SOĞUYOR.. LÜTFEN SENİRKENT TEŞKİLATININDA BAZI İSİMLERDEN KURTULMASI TEMENNİSİ İLE

19 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

herşey açık

can
06 Temmuz 2017 Perşembe 12:52

yorumlara bakıyorum nerdeyse bi Allahın kulu bu adamı istemiyor, umarım üst akıl ıspartamıza vizyon sahibi , halkıyla barışık , sempatik bir başkan gelir.

26 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hüsenn
06 Temmuz 2017 Perşembe 12:27

Şehirhastanesinede el atılması gerek.genel sekreter hüseyin yavuz hiç ilgilemiyor.hastaneden sürekli sebebsiz yere adam çıkarılıyor.hiç sesi çıkmıyor.sen o makam da oturuyorsan ilgileneceksin.kimse kusura bakmasın.bazılarının eniştesidir diyerekten bu yapılanlara göz yumamazsın.

18 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

ayhan
06 Temmuz 2017 Perşembe 11:37

fetöcü seçilmiş için hiçbişey yapamadı.ortalıkta geziyor o arkadaş hala.onun için gitmeli fetöyle mücadeleden falan bahsetmesin o hala ortalıkta gezerken.

17 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

By By

ali öz
06 Temmuz 2017 Perşembe 11:28

ıspartaya,partiye ve insanlara hiç bir katkısı yok aksine çok zararı var.zabun kalırsa ak parti ıspartayı kayıp eder.referandumu iyi okunmalı ve yanlışı görülmeli.mhp ve yalvaç olmasa %75 üzeri hayır çıkardı.

25 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Merak etmeyin

Kemal Kurt
06 Temmuz 2017 Perşembe 11:26

Gidecek..

20 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Wert
06 Temmuz 2017 Perşembe 11:23

Deee git ne duruyosun halada.anlaaaa seni ısparta istemiyor.

21 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Asas
06 Temmuz 2017 Perşembe 11:22

Gitsin kardeşim.hepsi gitsin.ısparta da ak partiyi maff ettiler.hele ak parti il başkanlığında sekreter var.ne kadar ukala ne kadar kendini beğenmiş hepsi değişmesi lazım.

24 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

KURTULUYORUZ İNŞALLAH
06 Temmuz 2017 Perşembe 11:20

İNŞALLAH AK PARTİ VE ISPARTA OSMAN ZABUN DAN KURTULUYOR.CUMHURBAKANI BU KADAR AKRASİF BU KADAR UK...LA BAŞKANI İSTEMİYOR.HADİ BAKALIM GÖRECEĞİZ.MALUM ESKİ AK PARTİLİ BELEDİYE BAŞKANINI ARKASINDAN BİRİNCİ DEVEYİ KESMİŞTİK. İNŞALLAH İKİNCİ DEVEYİDE KESECEZ İNŞALLAH.ÇÜNKÜ BU OSMAN ZABUN U KİMSE İSTEMİYOR.ARKADAŞ HERKESE BAĞIRIYOR.İNŞALLAH GİDECEK BUNA İNANIYORUM.

24 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

değişmeli

hamza
06 Temmuz 2017 Perşembe 11:11

kesinlikle değişmeli.

21 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla