visitor analyticsvisitor analytics

OSMAN AYDIN GÖREVDEN ALINDI!

OSMAN AYDIN GÖREVDEN ALINDI!
23 Haziran 2016 Perşembe 15:10

ISPARTA Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreteri Osman Aydın görevden alındı.

Isparta gündemine bir ay önce düşen Kamu Hastaneleri GenelSekreterliği görev değişikliği gerçekleşti. Sağlık Bakanlığı, Uz. Dr. OsmanAydın'ın görev süresinin dolmasını beklemeden sözleşmesini tek taraflı feshetti. Aydın'ın Isparta Kamu Hastaneleri Genel Sekreterliği görevinden alındığıbilgisi Bakanlık sistemine düştü. Aydın, Konya'daki kadrosuna geri dönecek.Isparta Kamu Hastaneleri Birliği'ne henüz bir atama yapılmadı.

Cihan
20 Kasım 2016 Pazar 11:46

Hakkım kalmadı yanına oh olsun pis paralelci.hepinizin canı cehenneme.bakanlığımız tek taraflı fesetti hatta bitmesini bile beklemeden.rezil oldun gittin! Devlet hast.eski yönetici ve müdürüne de oh olsun.görüşeceğiz sizinle öteki dünyada inş.haramzadeler sizi

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

NE EKERSEN

ONU BİÇERSİN
26 Haziran 2016 Pazar 00:22

HANİ BİR ZAMANLAR TUTUKLANMIŞTIN DA O GÜN SENİ KURTARMAK İÇİN OLMADIK SENARYO ÜRETENLER BÜYÜK BİR İADE-İ İTİBARLA! SENİ MANŞETLERE ÇIKARTARAK GÖREVİNE TEKRAR BAŞLATMIŞLARDIYA, HANİ O ESKİ GÜÇLÜ DOSTLARIN İYİCE DEŞİFRE OLMAMAK İÇİN SENİ AÇIK DENİZLERDE BIRAKMIŞ OLMASIN PARALEL OLDUKLARI HALDE AK PARTİNİN İKTİDAR GÜCÜNDEN SİNSİCE YARARLANMAYA DEVAM ETMEK İÇİN . NEDEN OLMASIN İŞTE GERÇEK OLAN DA TAM BU

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hak

hak
25 Haziran 2016 Cumartesi 16:30

Herkes birgun hakkettigini yasacak,sirket elemanlariyla ugrasilacagina diger personellere baksinlar,

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BÖYLE DİYOR

MSERT
24 Haziran 2016 Cuma 14:03

DEVLETTE DEVAMLILIK ESASTIR. BAKIYORUM DA YORUMLAR MAĞDUR YADA MEVKİDEKİLERE AİT. BU GÖREVİ BİRİNİN YAPMASI LAZIM. ÖYLE İSE GİDEN DE MUHAKKAK ALNININ TERİ İLE YAPMIŞTIR GELEN DE ÖYLE YAPACAKTIR. GİDEN ARKADAŞLARIMIZA TEŞEKKÜR EDER, GENEDE HAYIRLI OLSUN DERİM.

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

siyaset

hak etmedi
24 Haziran 2016 Cuma 13:56

DR OSMAN AYDIN adam gibi adamdı böyle bi insanı siyaset nasıl harcar bilmem hani genel sekreterlik türkiye 1.cisiydi kendimi birinci oldu genekl sekreterlik ama böyle bi kişiyi mumla arıcaksınız

6 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

açaydım kollarımı

arif
24 Haziran 2016 Cuma 13:39

BAZI DOKTOR ARKADAŞLAR OSMAN ABİ OSMAN ABİ DİYE DÖRT DÖNÜYORLARDI ETRAFINDA HADİ HODRİ MEYDAN ŞİMDİ DE ARKASINDA DURUP "AÇAYDIM KOLLARIMI GİTME DİYEYDİM" desenize noldu nerdesiniz...

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sap döner, keser döner. Gün olur hesap döner.

Konyalı
24 Haziran 2016 Cuma 13:21

Şimdi kendisi bir genel sekreterin ve yöneticinin altında çalışacak. Tadına baksın bakalım.Nasıl oluyormuş.

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sap döner, keser döner. Gün olur hesap döner.

Konyalı
24 Haziran 2016 Cuma 13:21

Şimdi kendisi bir genel sekreterin ve yöneticinin altında çalışacak. Tadına baksın bakalım.Nasıl oluyormuş.

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

TOPLU KATLİAM

MEHMET ALAN
24 Haziran 2016 Cuma 10:57

BAKIYORUMDA TOPLU HALDE GENEL SEKTERİN GİDİŞİNE BİR ÜZÜNTÜ VAR BUDA GÖSTERİYORKİ ADAMLAR BAYA BAYA PARALELE BAĞLAMIŞLARAMA İYİ OLDU KÜÇÜK BİR MEMURLA BİLE UĞRAŞMAYI ÇOK İYİ BİLİYORDU KENDİLERİNE DEMİŞLER ALMA MAZLUMUN AHINI ÇIKAR AHESTE AHESTE

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ERDAL

SAĞLIKCI
24 Haziran 2016 Cuma 10:08

İYİ OSMAN AYDIN'IN ALINMASI İSABETLİ OLMUŞ. AMA ONA YILLARDIR REFERANS OLAN ERDAL BAŞKANA NE OLACAK ŞİMDİ. O VE EKİBİNE NE ZAMAN SIRA GELECEK.

14 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

hersey normal

hersey normal
24 Haziran 2016 Cuma 08:33

nasıl geldiysen öyle gidersin.bu arada herkes görevini yapıyor mesele malum sendika başkanı osmanın peşini bırakıp gelme ihtimali olanın peşine takılmış bile.kolay gele bir söz vardır YALAKALIGIN KİLOMETRESİ YOK DİYE kolay gele,neyse mubarek gun herkesin cumasını kutlarım bunları Rabbim affetsin...........

10 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Peehh

Gercek saglikci
24 Haziran 2016 Cuma 08:16

Bakıyorum da Osman aydınin mursidleri baya çokmuş. Onun neden gittiğini mi ayrılıyorsunuz. Paralelkenar kol kola gez, bütün sağlık işlerini bürokrasi engeline tak, hastanelerde doktor dahil bütün personelin mesai icapini kes. Fazla bile kaldı. İyi ki de gitti.

11 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

OCAKLARINA

ATEŞ DÜŞTÜ
24 Haziran 2016 Cuma 05:04

17-25 ARALIK SÜRECİ VE SONRASINDA SABAHLARA KADAR SİNKAFLI AĞIZLARLA DÜZENLENEN BEDDUA SEANSLARININ NETİCESİ BU GALİBA. ALLAHIM SEN NELERE KADİRSİN ÇÜRÜK ÇARIK NE VARSA FOYALARI ORTAYA ÇIKIYOR TEK TEK, ARTIK İYİCE DEŞİFRE OLDULAR YAKINDA SİNELERİNEDE ÇÖKER ATEŞ ACELESİ YOK YAVAŞ YAVAŞ.

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

sağlikci

s.k.
24 Haziran 2016 Cuma 03:24

Genel sekreterim adına çok sevindim. Ispartam için çok üzüldüm. Sonuç olarak Osman Aydın gibi güzel bir insan demekki Isparta için bir beden büyük geldi.

11 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

allah vekil o ne güzel vekil

karaceylan
24 Haziran 2016 Cuma 01:21

osman bey bir dahiliye uzmanı ve bir ALLAH dostu idi.makam mevki sevdalısı olmayan ve sadece görevin kutsallığını bilen,ve bu kutsal için çalışan muhterem bir beyefendi idi.kesesini ve kasasını değil devletini düşünen bir insandı.yazık oldu.ama gam keder yok,YOLA DEVAM DURMAK YOK.osmanım sana bu yakışır.kadere inananda keder olmaz.selam ve dualarımla...ALLAHA EMANET OL.

11 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

iki vekil

cemre
24 Haziran 2016 Cuma 00:58

sayın cumhurbaşkanım ne olur ıspartanın halini gör kimler yönetiyor.ıspartalı olmayan vekil ne yaptığını bilmiyor bilgiç fırsat bu fırsat deyip nüfusu azaltacak kadar sayıyı 3 e düşürecek kadar hizmet verip ve lale devrini yaşamayı biliyor vay ıspartam

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazik oldu

mydnose
23 Haziran 2016 Perşembe 23:26

Osman bey gibi bir insana yazik oldu makamlar gecicidir baskanim ama onemli olan gittikten sonra hayirla anilmaktir. Sizde bizim kalbimizde kalacaksiniz Konyadaki gorevinizde basarilar dilerim....

7 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yolun bahtın açıl olsun

Ali Doğrusöz
23 Haziran 2016 Perşembe 23:12

Ispartanın kesinlikle en büyük kaybı. Bu devlete çalışan adam yaranamaz asla. Adam gibi adam. Yolun bahtın açık olsun. Sana atılan iftiralarla mahşerde hesaplaşırsın artık. akp ye oy yok bundan sonra.

5 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hak

Sağlıkçı
23 Haziran 2016 Perşembe 21:38

Ellerinden gelse doktor dışı personelden üste para toplayıp doktorlara dağıtacaktı...

14 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hak

Sağlıkçı
23 Haziran 2016 Perşembe 21:37

Sayın genel sekreter görev yaptığı sürede doktorlara her haklarını fazla fazla verdi. Ya doktor dışı personel e ?

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Valentines

Happy
23 Haziran 2016 Perşembe 20:20

Müridleri nerde? Onları unutmayın! Gerçi bunlara koltuk çok, yıne gıder yağlı bı koltuk bulurlar oturacak!!

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vah vah

Tedarikçi
23 Haziran 2016 Perşembe 19:45

Yazık oldu nasıl üzüldüm ni ha ha ha sana kalmaz o koltuk demiştim kendini bişey zannetme demiştim şimdi git kumda oyna

10 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Güle güle

Taşeron
23 Haziran 2016 Perşembe 19:00

Aldılar sonunda haaaa merak etme hastanelerde çalışan 100 lerce taşeron un duası bile sana yeter bizi Ada'm yerine koydun hiç unutmam daha yeni genel sekreter olmuştun bir gün işçi yemekhanesinde bir baktım tek başına sıraya girmiş bizimle yemek yiyecek böyle tirübünlere oynamıyor gel hocam çok sıra var dedik beklemeyin geldi yemeğini aldı yemeğini yedi sessizce ve hepimize selamını vererek gitti Şunu söylemek istiyorum böyle bir insanı aldınız görevden Allah yar ve yardımcısı olsun

11 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

kimden

talimat
23 Haziran 2016 Perşembe 18:11

toplu olarak beğeniler neyi gösteriyor acaba.talimatla iş yapmak galiba böyle bir şey.koltuk babadan miras değil.Hem osman aydın dahiliye uzmanı değil mi .yöneticilik yapmaktan doktorluk hiç yapamadı.yazık...

9 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adam gibi adam

Sağlık çalışanı
23 Haziran 2016 Perşembe 18:01

Osman beyin asla koltuk kaygısı olmadı, hak ve hakkaniyeti gözetti, başarılı bir yöneticiydi, Ispartayı sağlık alanında Türkiye birincisi yaptı. Malesef Isparta kabetti. Yolun açık olsun sayın genel sekreterim.

12 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla