visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 23:53

ORTALIK FENA KARIŞACAK!

ORTALIK FENA KARIŞACAK!
08 Temmuz 2017 Cumartesi 12:26

ORTALIK FENA KARIŞACAK!

İl Disiplin Kurulu'nca aralarında eski milletvekili, il başkanı ve ülkü ocakları başkanı ile meclis üyeleri ve partinin tanınmış isimlerinin yer aldığı çok sayıda partili hakkında kesin ihraç istemiyle soruşturma açıldı.  

Meral Akşener, Sinan Oğan ve Ümit Özdağ gibi isimlerin parti içinde başlattığı muhalefet hareketine destek verenlerden hesap soruluyor. Genel Başkan Devlet Bahçeli'nin talimatları doğrultusunda tüm Türkiye'de olduğu gibi Isparta'da da parti kurallarına uymayan kişilerle ilgili temizlik hareketi başlatıldı. Bu doğrultuda Isparta İl Başkanlığı, aralarında eski milletvekili ve eski il başkanının da bulunduğu 15 kişiyi kesin ihraç istemiyle İl Disiplin Kurulu'na sevk etti.

ESKİ MİLLETVEKİLİ ESKİ İL BAŞKANI VE ESKİ OCAK BAŞKANI VAR

Akdeniz muhabirinin edindiği bilgiye göre, kesin ihraç istemiyle İl Disiplin Kurulu'na sevk edilenler arasında eski milletvekili ile eski il başkanı da bulunuyor. Eski ülkü ocak başkanı, meclis üyeleri ve partinin tanınmış simalarından oluşan partililer hakkında geniş çaplı bir soruşturma başlatıldı. Soruşturma sonucunda bu kişilerin MHP'den ihraç edilmesi bekleniyor. 

İSİMLERİ AÇIKLAMADI

MHP İl Başkanı İsa Yalçın, eski milletvekili, eski il başkanı, eski ülkü ocakları başkanı ve meclis üyelerinden oluşan 15 kişilik partilinin İl Disiplin Kurulu'na sevk edildiği iddialarını doğruladı. İsim vermekten kaçınan MHP İl Başkanı Yalçın, kesin ihraç isteminin gerekçelerini şöyle açıkladı: 

AYNI PARTİDE SİYASET YAPAMAYIZ

"1 Kasım seçimlerinden sonra Milliyetçi Hareket Partisi'nin Isparta'daki birlik ve beraberliğinin bozulmaması için sayın genel başkanımızın bizlere söylediği veciz ifadeler doğrultusunda hareket ettik.'Ülkücü ülkücünün kardeşidir' mantığı ile hareket ettik. Sabırla beklediğimiz bu süreçte maalesef uygun olmayan hareketlerle karşı karşıya kaldık. Milliyetçi Hareket Partisi'nde almış oldukları görevlerle bilenen arkadaşlarımız her türlü iyi niyetli çalışmalara ve yaklaşımlara rağmen parti programına uymamışlardır.Partimizin görüşlerinin aksine çalışmalar yürütmüşlerdir. Bu kişilerle ilgili aynı partide siyaset yapmama kanaati oluşmuştur." 

FIRILDAK

ali cantürk
11 Temmuz 2017 Salı 18:27

İSA KENDİNDEN BAŞLASAYDIN BENCE DAHA İYİ OLURDUN SÜREKLİ GENEL MERKEZE ŞİRİN GÖZÜKMEN İÇİN SUNİ GÜNDEM OLUŞTURMAYA CALIŞYORSUN, FIRILDAKLI BIRAKŞ SENDE MERALCIYDIN ZAMANI GELİNCE HERŞEY ORTAYA CIKCAK FIRILDAK İSA GENEL MERKEZE NASIL TAKLA TAKLA TAMAK İÇİN KIRK FIRILDAK CEVİRİYORSUN

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ülkücü olmak

ülkücülük
11 Temmuz 2017 Salı 17:15

isa yalçın senin dün ne dediğini unutmadık bugün koltuk gitmesin diye şekilden şekile giriyorsun bu kadar aşağılanmak hem taban hem genel merkez tarafından iyi değil bence fazla uzatma dahada gülünç olma koltuk için gereğini bekliyoruz senden bak geriye, nerede eski ekibin seni iyi çözenler etrafından uzklaştı, oturduğun o şerefli koltuğu daha fazla zarara uğratma, ikbal peşinde o koltuksuzda koşabilirsin genel başkanın sözünü birkez daha hatırlatayım isa yalçın EDEP YAHU....

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mhp

Kürşat
10 Temmuz 2017 Pazartesi 02:13

Şimdi anlaşılıyor,MHP den ihraç edilecek arkadaşlar,,istifa etmeyip partide siyaset yaptırılmıyorsa,,,yeni partinin önünü açan zihniyet ,,MHP bittiğinde sorumludur,,,ikili oynayan zihniyetlerle dün eleştirirken bugün Yanyana olanlar ,,bir Okadar sorumludur...

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorumsuz

DK
09 Temmuz 2017 Pazar 16:39

Zelilin kaniim hamakatine,Kulak vermem lâf-ı liyakatine,Dünya şahit iken sadakatine,Kurdu severim de köpeği sevmem.Ezelden mailim nüktedanlığa,Hürmetim büyüktür kahramanlığa,Nispetim yoksa da pehlivanlığa,Kolayca bükülen bileği sevmem.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ülkücü
09 Temmuz 2017 Pazar 13:25

MHP tarihinde ilk defa bir il başkanı bu denli bir aşağılamaya maruz kalmadı, ama bay başkan Hale'n koltuk derdinde, geç kaldın bu isimler için, önce kendinden başla http://m.ulkucumedya.com/gulistandaki-tilki-ve-kostebekler-12729yy.htm

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalnız Kurt
09 Temmuz 2017 Pazar 12:35

İhraç ettiğiniz ülküdaşlarımız bizim gururumuzdur,siz stepneliğe,akpciliğe devam edin.Çoktan tarihin tozlu sayfalarına karıştınız

12 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Alaybey
09 Temmuz 2017 Pazar 12:26

2010 yılında söylemiştim İsa yalçın kongreyi kazandı ama MHP ıspartada bitti diye.Şimdi daha iyi anlıyorum Balgat taksilerde koltuğunda otursun bizde burada oturalım kimse sorun çıkarmasını ne oluyor bu partinin söylemlerine dün söylenenler bu gün söylenmiyor diye sorulmasını.partinin iktidar olmasının veya baraj altı kalmasının hiç önemi yok çünkü iktidar olmak için yapılan bir hareket yok.bir sorum olacak İsa beye disipline verdiğin insanları kazanmak için ne yaptın sayın il başkanı.

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KÖKDEN TEMİZLİK

yalnız kurt
09 Temmuz 2017 Pazar 09:11

ŞU BAZI BELEDİYE MECLİS ÜYELERİNEDE BİR EL ATSAN BAŞKAN.

11 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

devam

DUMRUL
09 Temmuz 2017 Pazar 01:10

sakın durmayın mhp diye bir şey bırakmadınız kalanlarıda atınki iş kalmasın yazıklar olsun bu hale getirenlere bu güne kadar 3 hilal harici oy kullanmadım ancak şu anda kesinlikle oy vermem ben gibi düşünen milyonlarca ülkücü var ülkücülere olan hakareti yapanlara yama oluyorsunuz

20 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

önce kendinizden başlan

ali
09 Temmuz 2017 Pazar 00:42

önce kendinizden başlamalı başlanaksa temizliğe resmen partiyi mahverttiniz hayırcı genel başkanı baktı koltuk sallanıyor bu sefer evete döndü akpyle bir oldu koltuğa sağlama almak için halk kaç kere seçimde istemiyor kovuyor bu bacadan giriyor boşuna demenişler yenilen pehlivan güreşe doymazmış diye

18 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatan sana canım feda !!!!
09 Temmuz 2017 Pazar 00:39

Önce kendinden başlasaydın isa yalçın, en büyük hizmeti yapmış olurdun MHP camiasına. Ortadoğu gazetesi bile seni haber yaptı geçen sene bu konudaki garip ve ikili oyunlarından dolayı , sana inanmıyoruz, samimiyetine de, ihraçlar konusu ise zaten yapmak zorundasın kim olsa yapmak zorunda, hatta çok geç bile kaldın.

22 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gerçekçi Olalım

Sade Bir Ülkücü
09 Temmuz 2017 Pazar 00:25

Bu haberin gündeme gelmesinin sebebi korkudan yapamadıkları Merkez ilçe Senirkent ve Uluborlu kongereleridir.Eğer bu ilçelerde kongre yapmaya kalkarlarsa kaybedeceklerini biliyorlar onun için ihraç taleplerini ''Demöklesin kılıcı'' gibi kullanacaklar.İkincisi partiden ihraç sebebi tüzüğe aykırı harekette bulunmaktır bu ihrac edilkmek istenenlerde parti tabanının % 90 I gibi hayır oyu kulananlardır yani tercihini demokratik parlementer rejinden yana kullananlardır.Ama açın bakın MHP nin tüzüğüne

14 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

S0N ÇIRPINIŞLAR

SON
09 Temmuz 2017 Pazar 00:08

YOLUN SONU

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kemal Kurt
08 Temmuz 2017 Cumartesi 22:36

MHP diye bir parti mi bıraktınız? Artık siyaset yapsanız ne.olur yapmasanız ne olur.. Bırakın kursunlar partiyi bakalım ne olacak.. Bu kadar gerilmenize ve ortalığı germenize gerek yok..

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yaman
08 Temmuz 2017 Cumartesi 22:29

Büyük başkan yüksek Mimar Meral "ABLA" nın destekçisi yusuf Ziya Günaydın yok mu listede. O zaman hepsi boş...

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

dogancı
08 Temmuz 2017 Cumartesi 20:53

Fetocular partiye sızmıştır, gereğinin yapılması doğrudur. Bunlara çanak tutup arkasından koşanlara en güzel cevap. Kadın kollarında çalışıyor partiyi kötuluyor pazarda devlet beye demedigini bırakmıyor . Eee ben particiyim diyor , biz neyiz. Adam partiye daha dün gelmiş mal satmak için partiyi kullanıyorlar.

4 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık

DK
08 Temmuz 2017 Cumartesi 20:04

Yıllardır böyle adamlara oy vermişim gerçekten ülkücü sanmıştım.Ama çapsız dönek rahmetli hemşerimizin dediği gibi dün dündür bu gün bu gündür sözü tam parti başkanı ve avanesi için cuk oturuyor.

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

08 Temmuz 2017 Cumartesi 19:43

Doğru Yolcu akşener'e oy yok, oylar Devlet Bahçeli'ye cCc

9 Beğendim
31 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu siyasinin yüzünü görmek zorunda mıyız sayın basın mensupları !!!!

ergenekon yurdun adı börteçine KURT'un adı
08 Temmuz 2017 Cumartesi 18:09

lütfen artık yeni isimleri ön plana çıkarın. bu adamlara ne yapsanız yapın taban bulamazlar, eski günlerine dönemezler. isterseniz hergün manşete çekin, bol bol eleştiri ve laf yer otururlar yerlerine. bunlar siyaset çöplüğünde yerlerini aldılar bile. 15 temmuzdan önce neden bir adım atmadı bunlara en önemli soru bu, gerisi lafı güzafffff

24 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

alettin
08 Temmuz 2017 Cumartesi 17:26

ucuz işlerin basit mimarısın.aynı partide siyaset yapamazmış.sanki siyaseti biliyosun da.akp lilerin yancısı gibi platforma çıkıp selamlama yapıyosun......

42 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Türk milliyetçisi

ülkücü
08 Temmuz 2017 Cumartesi 15:33

devlet bahçeli tabansız çıkmıştır çamura bulaşmıştır. bir kadından korkmuş kurultaya gidememiştir !!! daha da diyeceklerim bu kadar !!!

51 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş
08 Temmuz 2017 Cumartesi 15:28

1970 li yıllardan bugüne kadar bu partiye gönül vermiş gerçek ülkücüler Bu partiyi terk ediyorsa bilin ki sizin gibi Devlet Bahçeli gibi koltuk Sevdalısı insanlar yüzünden bu haldeler.... Milliyetçi Hareket Partisi davasından ayrılmış yolundan saptırılmıştır

51 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ötükenli
08 Temmuz 2017 Cumartesi 15:13

Başlığa bak hizaya gel, MHP'yi karıştıran zaten bu tip siyasiler, ama kısa zamanda durulacak, su akıp yolunu bulacak, kendine alan açmaya çalışan zavallı bir il başkanı , hiçkimseye yaranamadı garibim,

32 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ibrahim
08 Temmuz 2017 Cumartesi 15:07

Partiden herkesi ihraç edin.Koltuğu garantiye alın. Kalan birkaç kişi ile açılım sevdalılarının yanına gidersiniz. GEMİDE MİLLİYETÇİ KALMASIIIIN GEMİ BATMAK ÜZERE.....Diğer gemide buluşmak üzere...

29 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Selvet ALTUĞ
08 Temmuz 2017 Cumartesi 14:57

Yozlaşanları ayıklayın diyen kişilik, adres gösteriyorsun ancak kendi adresini ****yorsun. Önce delikanlı olacaksın. Sonra yorum yap istediğin kadar.

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla