16 Ağustos 2017 Çarşamba 16:11

ORTAK NOKTAMIZ ISPARTA!

ORTAK NOKTAMIZ ISPARTA!
26 Ağustos 2015 Çarşamba 23:48

AK Parti Milletvekili Recep Özel, ayağı kırılan ve alçıya Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ı evinde geçmiş olsun ziyaretinde bulundu.

Milletvekili Özel'e Belediye Meclis Üyesi Kadir Dal'da eşlik ederken ziyarette konuşan Milletvekili Özel; "Seçim meydanlarında siyasetin gereğini yapıyoruz ama sonuçta biz insanız. Şehrimizin belediye başkanına geçmiş olsun ziyaretinde bulunduk. Kendilerine acil şifalar diliyorum. Bir an önce sağlığına kavuşarak görevinin başına dönmesini temenni ediyorum" dedi.

Başkan Günaydın'da ziyaretten çok memnun olduğunu dile getirerek, çok duygulandığını bu yapılan ziyaretin kendisine büyük jest olduğunu söyledi. Günaydın; "Kavgamız Isparta, zaman zaman aramızda kavgada ederiz. Ama sonuç itibariyle Isparta için çalışıyoruz" dedi.  

Yaklaşık 45 dakika Isparta sorunları ile ilgili sohbet eden Milletvekili Özel ve Başkan Günaydın yapılacak çalışmalar ile ilgili görüş alışverişinde bulundular. 

SALLANIYOR

Hasan aksn
29 Ağustos 2015 Cumartesi 15:04

Salı pazari bitirin..

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal olsun

MUSTAFA DONAT
27 Ağustos 2015 Perşembe 17:22

Akp li degılım ama gostermiş oldukları bu teveccühlerınden dolayı sayın özeli ve kadır beyı kutlarım

3 Beğendim
20 Beğenmedim
 
Yanıtla

İŞTE BUDUR

MÜBAREK İNSAN
27 Ağustos 2015 Perşembe 13:04

Sayın Özel'den de bu beklenir. Helal olsun sayın vekilime. Siyaset bir yere kadar. İnsanlık daha önemlidir. Sayın vekilim hep böyle olun.

11 Beğendim
54 Beğenmedim
 
Yanıtla

AK Vatandaş

Ispartalı
27 Ağustos 2015 Perşembe 12:04

Ben bu ziyareti kabul etmiyorum.. Biz Ak Partililer olarak nefret ediyoruz ziya'dan..!

2 Beğendim
39 Beğenmedim
 
Yanıtla