visitor analyticsvisitor analytics

ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜNE İŞÇİ ALINACAK

ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜNE İŞÇİ ALINACAK
09 Mart 2015 Pazartesi 11:44

ISPARTA Orman Bölge Müdürlüğü'ne Bin 500 personel alınacak.

AK Parti Milletvekilleri Süreyya Sadi Bilgiç ve Recep Özel, Orman Bölge Müdürlüğü'nde 6 ay süre ile çalıştırılmak üzere geçici Bin 500 personelin alınacağını söyledi. 

DETAYLAR GELİYOR!

aa olurmu hiç

???
10 Mart 2015 Salı 02:11

her zaman alınıyor bunu vekiller yapmıyor bir iki kendi tanıdıklarını işe ****ktan oy toplamaktan başka bişey değil dostlar iş başında görsün yeter....

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

aaaaaaaaa

aaaaaaaa
09 Mart 2015 Pazartesi 19:25

güleyimmi ağlayımmı çok büyük marifet 3 günlük cocuğu sorsam gülerrrrrr

15 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hadi yürüüüü

murat
09 Mart 2015 Pazartesi 18:43

secim zamanı geldi galiba....

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

işallah noter kura çekimi olur

ıspartalı
09 Mart 2015 Pazartesi 18:35

eğer seçme olsaydı işkur personeli adamları kesin olarak girerdi okadar masraf yaparak seçmelere geliniyor ama personelin adamları alınıyor şükürler olsunji noterde kura çekimi olurda böyle haksızlıklar olmaz

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

orman kaldımı?

fatih
09 Mart 2015 Pazartesi 16:34

Heryer taş,mermer ocağı çevre hassasiyetide ğözetilmiyor.ormanmı varda çalıştıracaklar?sadece seçimsöylemi.

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

haydi çapaya

ahmer
09 Mart 2015 Pazartesi 14:52

vur çapayı çapayı.

17 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BU KİŞİLER ORMANI MI SİZİN KOLTUĞUNUZUMU KORUYACAK!

MAHMUT AKSU
09 Mart 2015 Pazartesi 13:18

Orman mı kalmış? size tam 5 yıldır yalvarıyorum. sütçüler ilçesi çandır köyündeki tamamen kanunsuz, hukuksuz, her tarafı pislik dolu ihanet dolu rüşvet dolu doğa katliamlarını incelemek üzere değerli, onurlu, şerefli tarafsız bir bilirkişi gönderin diye görmüyor duymuyorsunuz. biri koltuğumu kapacak diye zaten sizinde koltuktan kalkıp çandır köyüne gittiğiniz yok. diyelimki tekrar aday oldunuz Değerli ısparta halkı sizi bakalım sandık tan çıkaracakmı? yoksa o sandığa gömecekmi?

40 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla