visitor analyticsvisitor analytics

ORHAN EREN NE OLACAK...

ORHAN EREN NE OLACAK...
03 Mayıs 2014 Cumartesi 15:46

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, Orhan Eren’i neden yeniden atamadığı ile ilgili ilk kez bomba32’ye açıkladı

. Günaydın Orhan Eren’in kendileri için bel kemiği olduğunu ve bu sebepten dolayı kendisini daha farklı konumlarda değerlendireceğinin sinyallerini verdi. Önümüzdeki günlerde Eren, belediyede daha önemli stratejik görevlerde aktif olarak değerlendireceğini şu sözlerle ifade etti. Orhan Eren, bizim ve partimizin bel kemiğidir. Bunun için kendisiyle 5 yıl boyunca sorunsuz bir mesaimiz olmuştur. Bundan sonra da daha önemli görevlerde Isparta’mız ve partimiz için Daha farklı görevlerde kendisini görevlendireceğim.”dedi.

EREN: BEKLEMİYORDUM!

Başkan Günaydın dün itibariyle Başkan Yardımcısı Orhan Eren’in görevinin son bulduğunu kendisine söyledi ve helalleşti. Eren ise her ne kadar karar saygı duyduğunu ifade etse de “böyle bir kararı beklemediğinin sinyalini verdi.

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın’ın geçtiğimiz 5 yıllık görev sürecince siyasi başkan yardımcılığı görevini yürüten Orhan Eren’in 30 mart seçimlerinin ardından görev süresi dolmuştu. Gözler Başkan Günaydın’a çervişmiş, Eren’e tekrar görev verip vermeyeceği beklenmeye başlanmıştı. Beklenen sonuç dün gerçekleşti. Başkan Günaydın yeni dönemde Eren’in atamasını yapmadı. Günaydın ile son kez görüşen Eren helalleştiklerini ve Başkan Günaydın’ın kararına saygı duyduğunu söylese de üzüntüsü gözlerine yanısıyordu. Eren’in böyle bir kararı beklemediği adeta şok olduğu ise gelen bilgiler arasında. Eren ise sorularımız üzerine, 5 yıl boyunca görevimi layıkı ile yapmaya çalıştım. Makam ile hiçbir sorunumuz olmadı yine de yok. Sayın Başkanın takdirine saygı duyuyorum. Hayırlısı olsun” derken beklenmeyen kararı öğrendikten sonraki üzüntüsü de gözlerine ve sözlerine yansıdı.

yerinde bi karar
04 Mayıs 2014 Pazar 11:41

orhan başkan hatırlar mısın. altında imzan olan bir yazıya itiraz ettiğimizde eğer haklı isek o yazıyı yazan memuru görevden alacağınızı, imzanızın arkasında olduğunu söylemiştin. ama ne dediğini yaptın, ne de imzanın arkasında durdun. akp lilerle iş birliği yapan memurunu korudun. ziya başkan bunları duymayacak mı sandın. geç bile kaldı başkan

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hasan uzun
03 Mayıs 2014 Cumartesi 14:58

belediyede müdür olarak çalışan ve belediye başkanının açığını araştıran 4 müdür var buna rağmen itibar görüyorlar.orhan eren genel koordinatör olarak degerlendirile bilir bekleyip göreceğiz.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

VATANDAŞ
03 Mayıs 2014 Cumartesi 13:45

SAYIN EDİTÖR LÜTFEN YORUMLARI OKUYUNUZ.SİZDE ISPARTALISINIZ.İLK YORUMU YAZAN ARKADAŞ NEDEN FEVRİ YORUM YAPMIŞ VE YAYINLADINIZ.BU YORUMDA ARKADAŞ KENDİNCE TEMİZLİK MÜDÜRÜNE KIZGINKİ YAPTIĞI YORUMA BAK ALLAH AŞKINA.HABER NE DİYOR YORUM NE YAZILIYOR.TEŞEKKÜRLER.ISPARTA TEMİZLİKTE ÇEVRE ÖDÜLÜ ALMIŞ İLLER ARSINDADIR.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

GERÇEK ISPARTALI
03 Mayıs 2014 Cumartesi 11:44

TAM KADRO RUMUZLU YAZI ÇOK AMÖTÖRCE OLMUŞ DAHA ISPARTA NIN FOTOĞRAFINI ÇEKEMEYECEK KADAR BİR ACZİYET İÇERİSİNDE KASITLI YORUM YAPMAYA ÇALIŞMIŞ BAŞKAN YENİ DÖNEMİNE YENİLİKLERE GİRECEĞİNİN MESAJINI MECLİS LİSTESİNDE ZATEN VERMİŞTİ. ÇOK ZEKİCE ÇALIŞMALARINA DEVAM EDEN GÜNAYDIN BENCE SEÇİMİ O YA DA BU İLE DEĞİL OY ORANINDAKİ ARTIŞI ISPARTA NIN TEMİZLİĞİNE HİZMET EDEN EKİBE BORÇLU. ISPARTA DA DELİKANLICA TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRÜ GİBİ ISPARTA YI CADDE CADDE GEZEREK NOTLARINI ALAN VE HİZMET EDEN BİR BAŞKA MÜDÜR VAAR MI? BAŞKAN GÜNAYDININ ŞEHİR DIŞINA ÇIKINCA OKEY MASALARININ ETRAFINI GECELERE KADAR DONATAN MÜDÜR VE SİYASİLERİ DE ÇOK İYİ BİLİYOR VE TAKİP EDİYORUZ. BU MEMLEKET SAHİPSİZ DEĞİL. BAŞKAN GÜNAYDINI DA TEBRİK EDER ÇALIŞMALARINDA VE ORHAN EREN KONUSUNDAKİ TAVRINDA DA DESTEKLER BAŞARILARAININ DEVAMINI BEKLERİZ SAYIN BAŞKANIM ALLAHA EMANET OL

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEMİZLİK PERSONELİ-NURİ EKER
03 Mayıs 2014 Cumartesi 11:16

BİZ MÜ DÜRÜMÜZDEN MEMNUNUZ.MEMNUN OLMAYAN KİMSE ADINI AÇIK YAZSIN.BİLMEDİĞİ KONULARDA YORUM YAPMASIN.ŞİKAYETÇİ OLSAK BİZ OLURUZ.ISPARTA TEMİZLİKTE DEVRİM YAIYOR SEN BUNU GÖREMEDİN Mİ KADROCU VATANDAŞ.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mevlüt koç
03 Mayıs 2014 Cumartesi 09:28

Çalışan tek bir müdürlüğümüz var.hem de ısparta sevdalısı arkadaş.Tam kadro yorumcusu arkadaş sen adını yaz benim gibi de tanıyalım.başkan ve bizler Halil beyden memnunuz.Anladın mı .Ispartamız hem yeşil hem de temiz.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta
03 Mayıs 2014 Cumartesi 08:46

Ispartanın en çalışkan Müdürlüğü temizlik iftira atma ayıptır

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

muhtar
03 Mayıs 2014 Cumartesi 08:31

ıspartada en iyi çalışan müdür temizlik işleri orayı karıştırında ortalık pislikten geçilmesin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ERDAL
03 Mayıs 2014 Cumartesi 06:46

TAM KADRO YAZAN ARKADAŞ SEN ÖNCE KENDİNE BAK.BİRAZCIK CESARETİN VARSA BENİM GİBİ ADINI YAZ.BEN ERDAL TEMİZLİKTEN.SİYASİ GÖRÜŞÜ BENİ İLGİLENDİRMEZ AMA ADAM ÇALIŞIYOR.MEYVA VERDİĞİNDEN SEN DE RAHATSIZ OLUYON DEĞİL Mİ.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla