visitor analyticsvisitor analytics

ÖRGÜTÜN ESKİ İMAMIYDI

Örgütün Eski İmamıydı
15 Mart 2016 Salı 12:31

Örgütün Eski İmamıydı

Dün Isparta Merkezli gerçekleştirilen Operasyon kapsamında hakkında yakalama kararı bulunan ve örgütün eski Isparta sorumlusu,  şimdilerde ise Ege sorumlusu olduğu iddia edilen Osman Demirhan, Atatürk Havalimanı'nda gözaltına alındı.

Demirhan'ın bir süredir FETÖ lideri Gülen'in Pensilvanya'daki malikanesinde kaldığı da iddialar arasında.

Demirhan'ın bir dönem Altınbaşak Eğitim Kurumları'nın Yönetim Kurulu Başkanı olduğu öğrenildi. Sağlık kontrolünden geçirilen Demirhan, İstanbul Emniyet Müdürlüğü'ne getirildi.

Örgütün Eski İmamıydı.

alma öğrencinin hakkını

.
16 Mart 2016 Çarşamba 13:29

onları emniyet değil , öğrencilere yardım adı altında onlara yedirmek adı altında herkesten topladıkları paralarla aldıkları etleri sattıkları fakat yedirmedikleri öğrencilerinn hakları çarptı!hocanın gönderdigi takke degil külahmış... külahı kimlere geçireceklerini iyi biliyor imam !

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

alma öğrencinin hakkını...
16 Mart 2016 Çarşamba 12:21

ısparta imamını emniyet değil insanlardan öğrencilere yardım adı altında, onlara yedireceğiz adı altında toplayıp sattıkları etleri yemeyen öğrencilerin hakları çarptı!hocanın gönderdigi takke degil külahmış... külahı kimlere geçireceklerini iyi biliyor imam !

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

iyi oldu

milliyetci
16 Mart 2016 Çarşamba 11:20

çekirge zıplarken kafese düştü inşallah yanındakileri de yakalanır

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

asalım, sonra yargılarız

kenan akın
16 Mart 2016 Çarşamba 10:43

üzerinden takke ve tesbih çıkmış.. aman tanrım. asalım hemen! allah size önce akıl sonra vicdan versin..

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Osman Bey

ESKİ BİR İLAHİYATÇI
15 Mart 2016 Salı 21:45

Tanıdığım nadide şahsiyetlerden biri kendisine bu tarz ithamlarda bulunulması kabul edilecek türden değil. Yazık Ülkemin Haline.. Daha düne kadar Osman Beyle kol kola olanlar(Osman Bey'ide ****et iyi tanırlar)şimdi oh olsun tarzında konuşuyor. Çok üzücü ! HASED !

2 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla