visitor analyticsvisitor analytics

OPERASYONDA 60'DAN FAZLA GÖZALTI VAR..

Operasyonda 60'dan Fazla Gözaltı Var..
02 Ağustos 2016 Salı 11:20

Operasyonda 60'dan Fazla Gözaltı Var..

Isparta Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü koordinesinde resmi ve sivil tüm ekiplerce yapılan eş zamanlı operasyonda 65 kişi gözaltına alındı.

Devlet Hastanesinde gözaltına alınan doktorlar; 

- Uzm. Dr. Mustafa Aygündüz

- Uzm. Dr. Mustafa Kaan Kocaoluk,

- Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi'nden Dr. Selim Artuğ

KENDILERI EN AKILLI GÖRÜYORLAR!

VELI
02 Ağustos 2016 Salı 14:45

SOHBET DEMISKEN; HOCA EFENDILER VE HANIMLAR MÜEZZIN KAYYUMLAR, BU ÖRGÜTÜN EN ÖNEMLI DIREKLERIDIR TARAFTAR TOPLAMAKTA! HER SEYI HATTA HARAMLARI BILE HELAL OLDUGUNA INANDIRAN KESIMDIR HIZMET YOLUNDA. KOPYE CEKMEK, ÖNCEDEN CEVAP ANAHTARLARINI ELDE ETMEK, GEREKIRSE LENININ PUTUNA TAPMAK, GEREKIRSE LENININ PUTUNU YERLERDE SÜRÜMEK( TAKIYYE YAPMAK) AKILLI OLMAK MÜSLÜMANIN GÖREVI DIYENLER ISTE BUNLARDIR! VE COCUKLARINIDA GÜLEN OKULLARINDA YETISTIRMEYE DEVAM ETMISLERDIR BU GÜNE KADAR!

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bukalemunlar Nerde

Kerimoğlu
02 Ağustos 2016 Salı 14:13

Egitimbirsenli olup sonbetlere adam toplayan himmet toplayanların adı nerede

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SENİRKENT TE TEMİZLİK NE ZAMAN ??

GENÇ SENİRKENTLİ
02 Ağustos 2016 Salı 14:09

SENİRKENTTE FETÖ TEMİZLLİĞİ NE ZAMAN YAPILACAK? HALA FARKLI KURUMLARDA BU ADAMLARA TAKILAN SOHBETLERİNE GİDEN ADAMLAR ÇALIŞMAYA DEVAM EDİYOR .. ASLINDA İDARİ AMİRLERİ BU ADAMLARI BİLİYOR AMA NEDEN BİR İŞLEM YAPILMIYOR ?? SENİRKENTTE TEMİZLİK BAŞLASIN ARTIK SOHBETE GİDEN ABLALARI HALA GÖREVDE ŞU AN YURTLA İLGİLENEN ABİLERİDE HALA GÖREVDE.. BU ADAMLAR KRİPTO.. MEYDANDA BAYRAK SALLAYIP KENDİLERİNİ GİZLEMEYE ÇALIŞIOLAR.. VATANDAŞADA HATTA İLÇE YÖNETİMİNE SORSUNLAR HERKES BİLİYOR BUNLARDA AÇIĞA ALIN

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetöcüler ancak AK PARTİ İKTİDARINDA TEMİZLENİR !!!

fetocu temizliği yapılsın !!!
02 Ağustos 2016 Salı 12:16

Ispartadaki okullarda himmet-fitre-zekat-bağış toplayan fetöcü öğretmenler var.bu öğretmenleri; okulundaki md-md.yrd. ve tüm öğretmenler,hizmetliler biliyor.fakat hiç kimsede bu himmetçi fetöleri emniyet md.lğne-valiliğe-cimer e-bimer e bildirmiyor,fetöcüleri koruyorlar,sav daki fetocuların okullarını ıspartadaki 500 öğretmen her ay himmet vererek yaptırdı,bu 500öğretmenin ve buralara himmet toplayan öğretmenlerin isimleri bu okulların bilgisayarlarında kayıtlıdır mutlaka(????)tutuklansınlar

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetöye himmet toplayanlara ve yardakçılarına daha sıra gelmedi mi ???

FETÖCÜLERİ EMNİYET MD.LĞNE BİLDİRELİM !!!
02 Ağustos 2016 Salı 12:12

ısparta daki okullarda himmet-fitre-zekat-bağış toplayan fetöcü öğretmenler var.bu öğretmenleri; okulundaki md-md.yrd. ve tüm öğretmenler,hizmetliler biliyor.fakat hiç kimsede bu himmetçi fetöleri emniyet md.lğne-valiliğe-cimer e-bimer e bildirmiyor,fetöcüleri koruyorlar,sav daki fetocuların okullarını ıspartadaki 500 öğretmen her ay himmet vererek yaptırdı,bu 500öğretmenin ve buralara himmet toplayan öğretmenlerin isimleri bu okulların bilgisayarlarında kayıtlıdır mutlaka(????) tutuklansınlar

9 Beğendim
0 Beğenmedim