visitor analyticsvisitor analytics

OPERASYON AÇIKLAMASI!

OPERASYON AÇIKLAMASI!
20 Ocak 2015 Salı 17:24

ISPARTA Emniyet Müdürlüğü'nde görevli 10 polis memuru görevleri gereği düzenlemeye yetkili oldukları resmi belgede sahtecilik, haberleşmenin gizliliğini ihlal ve İftira iddiası ile gözaltına alındı.

Isparta Valiliğindenyapılan açıklamada ise; "Isparta Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde haklarında; GörevleriGereği Düzenlemeye Yetkili Oldukları ResmiBelgede Sahtecilik, Haberleşmenin Gizliliğini ihlal ve İftira” suçlarından yürütülmekteolan soruşturma kapsamında,  Emniyet Müdürlüğümüz görevlileritarafındanilimiz Merkezli, Tunceli, Bingöl,Mardin, Osmaniye ve Antalya illerinde 20.01.2015 günü saat:07.00 sıralarında yapılan eş zamanlı operasyonda 3’ü eski olmak üzere 10 Emniyet personeli Adli Mercilere sevkedilmek üzere yakalanarak gözaltına alınmıştır. 

kimsenin ettiği yanına kar kalmaz

mazlumun duası
21 Ocak 2015 Çarşamba 13:12

aracımla giderken sivil polis önümü kesti arabayı aramaya başladılar ne oluyor dedim işimizi sizdenmi öğrencez dediler sonra laf atışması uzadı derken bana si....git dedi olay kav****a dönüştü küfür eden memuru yere yatırdım sonra diğeri başıma silah dayadı bıraktım ters kelepçe taktılar önce sağlık raporu aldılar sonra karakola ****ürdüler orda 7 8 memur daldı sonra hasteneye ****ürmediler şikayetci oldular para cezası yedik sadece arac benzerliğiymiş çok ilemiştim bu adamlardı işte.keser döner.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hukuk herkese lazım

hukukcu
21 Ocak 2015 Çarşamba 11:42

hukuk herkese lazım bilmeden yorum yapan arkadaşlar

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bomba32

Editör
21 Ocak 2015 Çarşamba 11:20

Sizden daha önce kim Organize Suçlardan hapis yatmıştı...! O'nun dosyası Yargitay'dan geldi mi?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ot

Vatandaş
21 Ocak 2015 Çarşamba 11:13

Soyadını Ot yazan,galiba ot gibi adamsın,kendine Ot soyadını Layık görmüşsün, hayırdır ne yanlış yaptın,delikanlıca sicilini de yazsana

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

iftira

vatandaş
20 Ocak 2015 Salı 18:33

ısparta merkezdeki gülstan polis merkezindede.iftiracı sahtekar.polislerde.var.simayen tanıyorum isimlerinide bulurum.ben bu üç,memuru 2.yıl önçe.şikayet ettim müdürlerini kandırdılar aklandılar.bunlarda incelenirse çok iyi olur bana sorulursa ifade veririm benimde evraklarımda sahtecilik yaptılar.yetkili insanları göreve davet ediyorum.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla