visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 17:22

ONUN ADI: RECEP TAYYİP ERDOĞAN

ONUN ADI: RECEP TAYYİP ERDOĞAN
23 Haziran 2015 Salı 12:59

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip ERDOĞAN'ı çok sevdiklerini ifade eden Hüseyin ve Alime DİKMEN çifti çocuklarının ismini Recep Tayyip ERDOĞAN olarak koydular. AK Parti İlçe Teşkilatını ziyaret eden DİKMEN çifti İlçe Başkanı Veli GÖK'le bir süre sohbet ettiler.

Aileye sağlıklı, mutlu bir yaşam dileğinde bulunan İlçeBaşkanı Veli GÖK, küçük Recep Tayyip ERDOĞAN'ı 'Allah sağlıklı bir şekildebüyütmeyi nasip etsin' dedi.

yuh

tüh
25 Haziran 2015 Perşembe 15:26

Cahiliye puta tapanlar senden akıllı idi belkide,açlıktan nefesin kokuyor birilerine yalakalık yapmaktan hala geri durmuyorsun

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

LİDER

KEMAL SÜNTÜR
23 Haziran 2015 Salı 18:03

Cumhurbaşkanımız tökezlemesin, Allah bütün hainlerden korusun, İslam ülkeleri bize bakıyor,Bu seçimde Ak Partinin oyu biraz düşünce,yahudiler harekete geçti, Suriyedeki müslümanları yerinden yurdundan etti.İçerdeki hainlere söyleyecek bir şey yok, Onlar da görevini yapıyor.Aslında kimin hesabına çalıştıklarını çok iyi biliyorlar amma kanda sorun var.

4 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla

YİĞİT ADAM

REİS
23 Haziran 2015 Salı 17:40

Recep Tayyip ERDOĞAN,kimsesizlerin kimsesi, gariplerin babası,yiğitlerin efendisi,İsrail ve Amerikanın rakibi,Almanyanın ekonomik rakibi, dik dur eğilme, millet seninle,bu aileye helal olsun, bunların vatanseverliğinden şüphem yoktur. Bende çocuğuma aynı ismi koyacağım.Varsın palelel itleri ürsün,onlar israil ve amerikanın toşerenu firmalar.

3 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla

10 yıl sonra ne yapacan .

Mehmet kurt
23 Haziran 2015 Salı 13:44

cahillik böyle bir şey işte . Puta tapar gibi taptığınız rte 5 yıl sonra davalarla boğuşacak , belki de ömür boyu hapislerde sürünecek .. Sen çocuğunun hayatını şimdiden kendi çıkarlarınız için karartmışssın . Seni bir ekmeğe muhtaç eden , kendisi sarayda yasarken seni tek odaya mahkum eden bir bşr zihniyeti savunmak , kusura bakma da aptallıktan başka bir şey değildir .

30 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla