visitor analyticsvisitor analytics

ONLARIN İKTİDAR OLMA HEVESLERİ YOK

ONLARIN İKTİDAR OLMA HEVESLERİ YOK
14 Mayıs 2015 Perşembe 11:07

AK Parti Milletvekili Recep Özel, AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun katıldığı miting sonrası açıklamalarda bulundu. Özel, coşkulu bir miting gerçekleştirdik. Başbakanımız dereboğazı ile ilgili açıklama yaptı. Artık bu konu kapanmıştır dedi.

Hükümet Meydanı'nda düzenlenen AK Parti mitingi  sonrası konuşan Milletvekili ve 7 Haziran seçimlerinde tekrar Milletvekili Adayı olan Özel, bu kadar coşkulu bir mitingi bekliyorduk. Ispartalılar bizi bu konuda yanıltmadılar dedi. Özel; "Çoşkulu,heyecanlı ve dolu dolu bir miting oldu. Seçim sonuçlarını gösteren bir miting oldu. Bu miting havasını seçim gününe kadar götürüp sandıkta noktalamak istiyoruz. Mitinge desteklerinden ve katılımlarından dolayı Ispartalılara teşekkür ediyorum. Her geçen gün daha da çoğalıyoruz.

DEREBOĞAZI YOLU DEFTERİ KAPANDI

Biz bu yol defterini kapattığımızı defalarca dile getirdiğimiz halde bize hala daha inanmıyorlar. MHP il Başkanının bir açıklaması vardı. ‘başka illerde yapılır, burada konuşulur’ zamanında göller ve göletler yapılıyordu Isparta’da. Isparta’da yollarımız az olabilir ama bu dönemde daha hummalı bir şekilde çalışacağız. Teşekkür edecekleri halde neden bu zamana kadar yapılmadı denmesini çekememezlik olarak görüyorum. Bu işlerin yapılmasını muhalefet istemiyor. Yapılmasa daha mutlu olacaklar. Çünkü ellerindeki oyuncakları aldık. Bu işleri yapanlara teşekkür etmeyen, milletine hizmet etmeyi bilemez. Onlar yapmadı ama biz yapacağız da demiyorlar. Dedikleri tek laf neden yapmadılar. İktidar olma hevesleri olmadığı için bu şekilde davranıyorlar.

Bir görseydin mhp mitingini .

vatandas
16 Mayıs 2015 Cumartesi 01:24

Erken konusmussun !

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

el insaf.

suvarlı
15 Mayıs 2015 Cuma 14:14

Adama sormazlarmı ısparta için yararlı ne yaptınız? boş beleş muhabbetlerle kafa şişirmeyin.iki dönemdir boş boş mecliste yatıp kalkıp maaş aldınız haram olsun..

57 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

üstad bu işleri muhalefet dillendirmeden yapacaktın

mehmet
14 Mayıs 2015 Perşembe 23:05

muhalefet bu kadar üstüne gitmese gene yapamayacaktın sende muhalefetin dillendirmesini kullanarak yaptın tüm bunları

50 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ona İnanmıyor.

Isparta
14 Mayıs 2015 Perşembe 15:18

Recep bey defteri kapatma, siz defter kaptma uzmanısınız, hani Ispartanın vekiliydiniz diye biliyormusunuz, Namusumuz üzerine yemin ederizki takipçisi olacağız, Süreyya Sadi Bilgiç kesin Milletvekilisiniz, Çıkın bir açıklama yapın önümüzdeki 4 yılda takipçisi olacağım Antalya ile Isparta arasında hiç kesintisiz bölünmüş duble yol yapımına NAMUSUM ÜZERİNE KEFİLİM diyebilecekmisiniz. Recep bey defter kapatır. Ispartalı ona inanmıyor.

77 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kırkbin mi? Yüzbin, yüzbin kere.

Objektif
14 Mayıs 2015 Perşembe 15:14

Çıkarırsınız 400, hatta 700 - 800 bile yaparsınız, yani tek engel MHP ve CHPdir.Yoksa sütten çıkmış akkaşıksınız, Haburda terörist ile pazarlık yapar, somada şehit yakınına tekme atar, Osloda neleri satarsınız, sizler ak ellerinizle yetim hakkı çalar, masum rolünü oynar, vicdan yaparsınız. Allah büyük inşallah sizede bir tekme atan olur. Bir gün ayağınız tökesirde düşersiniz. Ozaman bu gemiyi ilk fareler terk edecek. Demedi demeyin.

89 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

boş laf

atmayın
14 Mayıs 2015 Perşembe 13:39

başbakan konuşmasında birde demirelin memleketi.yıllarca demirelde size hizmet etti deseydi.daha çok oy alırdı.ama zabun ve sadi hiç ağzına almıyor.onların yüzünden oyumu hdp vereceğim ıspartalı olarak.

63 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Maşşallah kırkbinkere

Ak Ispartalı
14 Mayıs 2015 Perşembe 11:23

Konuş sayın vekilim Recep Özelim. Ağızlarının payını ver CHP lilere MHp lilere. Bu sefer 400 vekil çıkarcaz inşallah.

6 Beğendim
112 Beğenmedim
 
Yanıtla