visitor analyticsvisitor analytics

ÖNER HESAP AÇTIRDI!

ÖNER HESAP AÇTIRDI!
10 Şubat 2015 Salı 00:09

Fethullah Gülen Cemaati'nin finans kaynağı olmakla itham edilen Bank Asya'nın yönetiminin TMSF tarafından değiştirilmesine tepki gösteren CHP'li Öner, bankaya hesap açtırdı.

CHP Isparta İl Teşkilatı ile birlikte Bank Asya Isparta şubesini ziyaret eden Milletvekili Ali Haydar Öner, Türkiye'yi yönetenlerin hukuku askıya aldığını söyledi.

Cumhuriyet tarihinde özel şirketlere hiç bir zaman bugünkü kadar baskı yapılmadığını vurgulayan Ali Haydar Öner, devletin hiç bir dönemde banka batırmadığı gibi batmak üzere olan bankaları da müdahele ederek kurtarmaya çalışmadığını kaydetti.

Öner, "Bugüne kadar böyle bir hadise görülmemiştir.Devlet banka batırmaya çalışmamıştır. Kaçak sarayın baş sakini bir bankayı, birfinans kurumunu bilerek batırmaya çalışıyor. Bu bir iktisadi zulümdür,hukuksuzluktur, hukuk dışı bir davranıştır, memleketin iktisadi hayatınayapılan bir darbedir, ihanettir, zulümdür." dedi. 

"ERDOĞAN KULLANIP ATIYOR"

"Garip olan ilginç olanı Bank Asya'nın Kızılcahamam tesislerinde ailecek yer içerlerken faaliyetlerde bulunurken bu banka iyiidi." diyen Öner, şöyle devam etti: "Kaçak sarayın baş sakini kişileri ve kurumları işine geldiğince kullanıyor. Mesala Ertuğrul Yalçınbayır'ı kullandı bir kenara attı. Yaşar Yakış'ı bir kenara attı,Abdullatif Şeneri bir kenara attı. Sayın 11. Cumhurbaşkanımızı da artık etkisizhale getirdiğini düşünüyor. Bir de Bülent Arınç diye bir zat var. Özgül ağırlığının olduğunu iddia ediyordu. Özgül ağırlığının bir tüy kadar olduğunundaha farkına varamamış görülüyor. Kısacası Recep Tayyip Erdoğan, işene geldiği kadar kullanan ve sonrada bir kenara bırakan vefasız biridir."

Bank Asya kamuoyunda Fethullah Gülen cemaatinin finas kaynağı olarak anılıyor.

 

yaziklar olsun

karaagacli
11 Şubat 2015 Çarşamba 13:38

Memlekete 3 kurus faydasi olmayan birinden baska ne beklenirki yahudi usakligi ve avanelerine borclarini odemek bunlrarin kaninda var vesselam katrani eritsende olmaz seker,cinsine tukurdugum cinsine ceker!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ispartam duy

ispartali
10 Şubat 2015 Salı 15:37

Sayin oner siz ispartaya ne yaptiniz.ispartada kredi. Bitti kredimi ariyorsunuz is yapmiyorsunuz bari kalabalik yapmayin ispartada turkiyede hangi dikili agaciniz var.chp zihniyeti takdir ispartalilarin

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

teşekkür

vatandaş
10 Şubat 2015 Salı 15:07

Kendisine teşekkür ederiz...

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öner, en azından hırsızların yanında değil

Mehmet Kaya
10 Şubat 2015 Salı 12:32

Öner,haklının yanında yer almıştır.Onun rengine desenine bakmadan haksızlığa uğrayanın yanında bulunarak bir insanlık dersi vermiştir.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu adam ikbali icin her seyi yapar

CHP LI
10 Şubat 2015 Salı 12:13

Vali bey İsparta. nin gordugu en tuhaf vekildir.Allah bize boylesini bir daha. gostermesin.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eleştiri

Bojuware 201
10 Şubat 2015 Salı 11:23

Eyy andavallar kemikçiler Fetoşu zerre hazmetmem lakin Denyonun biri aynı günah yatağını paylaştığını bunun ızdırabını TC fatura etmesini uygun bulmuyorum. Günahın nafaka bedelini alamadın diye bir milleti bedel edemezsin. Bank asya yapılan uygulama KANUNSUZ ve suçtur. Bedelini diğer bankalar TC ekonomisi çeker. Faturada millete kesilir. Nohut beyninizle anlayın bakalım.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

GÖZDEN KAÇANLAR

ISPARTALI
10 Şubat 2015 Salı 10:22

Akşam bu adamı dinledim. Gerçekten çarpıcı bilgiler verdi. Büyük bir ihtimal iftira attı. Ak Partiye oy vermiş biri olarak ben sayın Ak Parti yetkililerinin açıklama yapmasını bekliyorum. Bu şahıs dedi ki. Isparta yatırım alma da 86 il arasında 70. sırada imiş. Bu doğru mu. Çünkü sayın vekillerimiz en çok destek alanların başında geliyoruz diyorlar. Bir açıklama yapsınlar da şu adamı rezil etsinler.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla