visitor analyticsvisitor analytics

ÖNEMLİ AÇIKLAMALAR…

Önemli açıklamalar…
10 Eylül 2014 Çarşamba 13:57

Önemli açıklamalar…

Yeni eğitim ve öğretim yılı öncesi gözlerin çevrildiği Süleyman Demirel Üniversitesi’nin Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu, katıldığı Basın Kulübü programında önemli açıklamalarda bulundu. Rektörlüğe yeniden aday olup olmayacağı yönündeki soruya yanıt veren Rektör İbicioğlu, paralel yapıyla ilgili de çarpıcı açıklamalar yaptı.


Hhh

Ali
11 Eylül 2014 Perşembe 16:24

Görmeye tahammülümüz yok ne adayı ıspartayı terk etsin kısmetim kesiliyo gördükçe omurgasız...

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

prof dr süleyman tekeli bekleniyor

bakalım yeni dönem adaylara
11 Eylül 2014 Perşembe 09:29

malum arkadaşlara duyurulur. ödü kopanlar var. Çünkü kendisi Ispartalıdır. Ispartada arkadaşı çoktur. Kuracağı ekip bile hazırdır. Geçen sezon onu Günay hoca Bursada Rektör adayı olması için ısrar etmişti ve oldukça başarılı seçimde 2. sırada yer almıştı. 1. sırada seçilen hocamız da çok kıymetli birisidir. Süleyman hocaya İngiltereden de çok arkadaşı destek oluyor. Onlar da sonucu merakla beklemişlerdi. Bizler de her zaman Süleyman hocamızın yanındayız.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne adayı

misafir
11 Eylül 2014 Perşembe 09:07

Bu adam bakkalıma tezgahtar yapmam .rektörlüğü bile tamamen birilerinin itelemesi...Yazık oluyor Ispartaya.Sanki Isparta da adam kalmadı..

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

masken düştü.

Ramazan
10 Eylül 2014 Çarşamba 21:47

BEN ADAY OLMASINI İSTİYORUM. OLSUN DA BOYUNUN ÖLÇÜSÜNÜ ALSIN.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yabancı Sevdası

Ak Partili
10 Eylül 2014 Çarşamba 15:42

Bu arkadaşlar yabancı sevdası. Sayın rektör iyi kişi olabilir fakat gitsin memleketinden aday olsun. Isparta!lı birisi Mardin"den aday olmaya kalksın bakalım. Sonuçlar ne oluyor. Fakat Isparta öğle değil. Yarın okul müdürü atamaları olacak. En güzel okullara kimler gidecek. Göreceksiniz. Ama onlara bu gücü verenler elbet sonuçları olacak.

9 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla