visitor analyticsvisitor analytics

ÖNCE ZABUN SONRA ERDOĞAN AÇIKLADI

Önce Zabun Sonra Erdoğan Açıkladı
21 Ağustos 2014 Perşembe 21:11

Önce Zabun Sonra Erdoğan Açıkladı

AK Parti MYK toplantısında Genel Başkanlığa ve Başbakanlığa aday olacak ismi Erdoğan açıkladı.

Ancak, açıklamadan dakikar önce AK Parti İl Başkanı Osman Zabun, "Davutoğlu" ile çekildiği fotoğrafı "Hayırlı olsun" mesajıyla paylaştı.

Zabun'un bu paylaşımı siyasi kulislerde "Isparta'nın yeni başbakanla arası iyi" yorumlarına neden oldu.


İŞTE O PAYLAŞIM 



fotolar yalan dıyenlere :)

genc
05 Eylül 2014 Cuma 18:43

Allah'a sukur duble yollar sayesınde zaman kısaldı arkadaşlar. Osman başkan hadi dediğinde 3 saate ankaraya girebiliyoruz cok sukur. Haaa kımse fotografın o gun cekıldıgını ıddıa etmıyorkı zaten... saçmalamak için sırf yorum yapmak için yorum atmayın...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne farkederdiki

bojuware 201
24 Ağustos 2014 Pazar 12:11

zabun bilal olsada aynı şeyi söyler nyapardı. Bilalde bu kitleye yakışırdı. Tamam bubacım. Derkende.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEBRİKLER OSMAN BAŞKAN

kıskananlar çatlıyo
22 Ağustos 2014 Cuma 13:26

osman zabunu kıskanmayalım. adam ARI GİBİ ÇALIŞIYOR. ZATEN RESİMDEDE BUGÜN ÇEKİLDİ YAZMIYORKİ. YENİ İL BAŞKANI OSMAN ZABUN VE YENİ yönetimi ÇOK BAŞARILI. ALLAH yollarını açık etsin.bence ıspartaya böyle adamların vekil olması lazım..adam çalışkan arkadaş .lütfen KIS-KAN-MA-YA-LIM

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yalan resim

gerçek AK Partili
22 Ağustos 2014 Cuma 09:45

sayın osman zabun dün öğlen saatlarinde ofisinde bizzat görülmesine rağmen nasıl oluyorda aynı anda sayın davutoğlu ile aynı karede yan yana geliyor ? birde sayın davutoğlu kravatını değiştirmediyse dünkü taktığı kravat bu değil. kandırmayın ıspartalıları

14 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

osman zabuna

vatandaş
22 Ağustos 2014 Cuma 08:57

bu fotograf yeni değil dün hiç değil nedenmi sayın davutoglunun üzerinde bu gömlek ve kravat yoktu çünkü dün öyleden akşama kadar tüm haberleri izledim davutoglunun üzerinde bu kıyafat yoktu.

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başkanla kim iyi ?

Harbi Adam
21 Ağustos 2014 Perşembe 23:19

Bu fotoğraf daha önceden çekilmiş bu gün değil. Milleti kandırmanın lüzumu yok. Isparta lı Ak Parti Milletvekillerini ve mevcut teşkilatı istemiyor. Yeni milletvekilleri ve yeni teşkilat şart.

116 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla