visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 21:20

ÖNCE ASFALT DÖKTÜLER SONRA YUMURTA KIRDILAR!

ÖNCE ASFALT DÖKTÜLER SONRA YUMURTA KIRDILAR!
13 Mayıs 2016 Cuma 14:23

ISPARTA'NIN komşusu olan Burdur ilinin Bucak ilçesinde ilginç bir olay yaşandı. Bucak Fen İşleri Müdürlüğü başlattığı sıcak aslfalt çalışmaları esnasında yaptığı eğlenceli paylaşım büyük tebessümlere sebep oldu. Fen İşleri Müdürü bizzat sıcaklığı yumurta kırarak deneti ve sonucu yiyerek tastik etti.

Bucak Fen İşleri Müdürü ve ekibinin paylaşımı tebessüm ettirdi.  Bucak Akif Mahallesi sıcak asfalt çalışmaları esnasında 180 derece sıcaklıktaki asfaltın üzerine yumurta kıran Müdür yoğun sıcaklığın etkisiyle pişen yumurtayı ekip arkadaşı ile birlikte afiyetle yedi.  Bunu ise sosyal medya hesabında paylaşan Fen İşleri Müdürü Ömer Gümüş, “Konak mah, sanayi mah,m . Akif mah 23 Nisan cad. Sıcak asfalt çalışmamız devam ediyor. Sıcak asfaltda yumurta pişirme deneyimiz başarı ile sonuçlandı . 180 derece de yumurtayı pişirdik” diyerek yaptığı deneyi kamu oyuna duyurdu.

 

haber diye veriyorlar

bilal akyıldız
14 Mayıs 2016 Cumartesi 19:32

iste haber diye veriyolrlar bölelerini kedi ölse onunda haberini verirler türkiye böyle işte nerle saçma sapan onlar hep hiç şöyle insanın işine yaracak hiç haber yok yaşım 27 27 yıldır hep boş haber hep

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık işte

bilal akyıldız
14 Mayıs 2016 Cumartesi 19:29

işte türk aklı bu kadar çalışıyo yapacak bişey yok

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalakalik mi

Ali Bilir
14 Mayıs 2016 Cumartesi 14:46

Ne şimdi bu artık başkanın sana kırmızı kurdele takar

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Asfalt

Arda
14 Mayıs 2016 Cumartesi 10:31

Soytarılık.Bunlarla uğraşacağına asfalt tesislerine Laboratuvar kur.Kaliteli asfalt dök.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

coşkun su

belediye
14 Mayıs 2016 Cumartesi 01:48

Adnan Bey sıra sende.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sov

Mehmed
13 Mayıs 2016 Cuma 23:17

Şov yapacam derken hasta olup gidecekler. Bari sahanda yapaydınızda yağınada banardınız

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bilmiyorlar

İşi
13 Mayıs 2016 Cuma 18:29

Önce sucuk doğrayıp üstüne yumurta kırsalar daha iyi olacaktı

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İq

Sercan
13 Mayıs 2016 Cuma 17:26

Amerıkada guneş enerjısıyle calışan uçağın testlerı yapıldı ve tek seferde bınlerce km ucabıldıği kanıtlandı. Isvıcredeki deneylere hıc gırmıycem bile! Uzayda su ve maden arayan robotlar rutıne gırmışken bız yıne sevıyemızı belli ettık, aferım!!!

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla