visitor analyticsvisitor analytics

ÖMÜR BOYU EHLİYET DÖNEMİ BİTİYOR!

Ömür boyu ehliyet dönemi bitiyor!
30 Ekim 2014 Perşembe 13:38

MİLLİ Eğitim Bakanlığı (MEB), sürücü kurslarını ehliyet sınıfı sayısında yapılacak değişiklikle ilgili uyardı.

Bakanlık, Karayolları Trafik Yönetmeliği’nin henüz yayımlanmadığı belirtilerek, “Kullanılan 9 çeşit sürücü belgesi 17’ye çıkarılacak. Bu sürücü belgeleri için kullanılacak araç sayısında da çeşitlilik olacaktır” dedi.
 
EHLİYETLER 5-10 YIL GEÇERLİ OLACAK
 
Yazıda işaret edilen Karayolları Trafik Yönetmeliği taslağına göre A1, A2, F, H, B, G, C, D ve E sınıfı sürücü belgeleri rafa kalkacak. Türk sürücülerin AB ülkelerinde sıkıntı yaşamasına neden olan 9 ayrı ehliyet sınıfı 17 ayrı sınıfa çıkarılacak.
 
Yeni sürücü belgeleri; A1, A2, A, B1, B, BE, C1, C1E, C, CE, D1, D1E, DE, M, F, G ve K sınıfından oluşacak. Ehliyetler ömür boyu geçerli olmayacak. A1, A2, A, B1, B, BE, F ve G sınıfı sürücü belgeleri 10 yıl, C1, C1E, C, CE, D1, D1E, D ve DE sınıfı ehliyetler 5 yıl geçerli olacak.
 
Sadece otomatik vites araç kullanan sürücülere B1, aday sürücülere K sınıfı ehliyet verilecek.
 

DEVLET VATANDASIN CANINI MALINI KORUMAKLA MÜKELLEFTIR!

VATANDAS
05 Aralık 2014 Cuma 13:54

ALMANYADA ANCAK BELIRLI TRAFIK SUCLARINI ISLEYEN VE BELIRLI PUANA ULASANLARIN EHLIYETLERI ALINIR ! DOKTOR KONTROLÜ VE YENIDEN SÜRÜCÜ KURSUNA GIDEREK GERI ALABILIR EHLIYETINI KAYBEDEN KISI ! LAKIN DOGRU DÜRÜST ARAC KULLANAN VATANDASIN EHLIYETINI IPTAL ETMEK TABIKI BIR HAK IHLALI OLUR ! YORUMCULAR HAKLI BU SADECE VATANDASIN SOYULMASINDAN IBARET!

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ben,sen,o

Kerim
22 Kasım 2014 Cumartesi 22:04

Hükümet için para sorunu yok millet yegane para kaynagidir.yasa cikar para gelir .para biter başka bi yasa cikarirlar hop kasalari parayla dolar harca babam harca ohh.mekanizma boyle sürer gider.Zengin milletin efendisi olur, garibanlar ölsün gitsin sorun yok.emekli biranönce ölüp gitsin dusuncesiyle kasalarindaki yükü hafifletme özlemi içinde bekleyiş.ve daha saymakla bitme kaynakarayislari.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Korku dipsiz kuyu

yargıç
31 Ekim 2014 Cuma 22:17

Eyyy millet devlet kutsal bakidir. Hükümet ahlaksız şerefsiz hırsız yalancı hatta hain çıkabilir. Bu durumda demokrasinin gereği hukukun bittiği yer demokratik hak tepkisidir. En azından kömürcü makarnacı kemikçi şerefsizlerden daha cesur ve onurlu olduğumuzu göstermeliyizki. Kutsalı kullananların korkaklığını görün. Yaptıklarından nereye kaçtı bakın. Cumhur cumhurundur.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hırsızlara bak.

bojuware 201
31 Ekim 2014 Cuma 09:51

Yaptıkları ve yapacakları hırsızlıklara kaynak yaratıyorlar. AB normları imiş AB normlarında hiç kimse sözleşmeden doğan mali suçlardan ceza yatmaz var AİHM 4 md. orda imzanızda var. Kaç milyon insanı Taah ihlal vs yatırdınız. Ahlaksız hırsızlar.

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla