visitor analyticsvisitor analytics

OLUMSUZ ELEŞTİRİLERE SON NOKTAYI KOYDU

OLUMSUZ ELEŞTİRİLERE SON NOKTAYI KOYDU
22 Nisan 2014 Salı 19:59

Özel Halk Otobüsleri Kooperatif Başkanı Mehmet Yavuz, 65 yaş ve üzeri vatandaşların halk otobüslerinden ücretsiz yararlanması yönetmeliği ile ilgili olarak net bir açıklama yayınladı.

 

Son günlerde Isparta Özel Halk Otobüsleri Kooperatifi'nin olumsuz eleştirilire maruz kaldığını belirten Başkan Yavuz, kamuoyuna bir açıklama yapma gereği duyduklarını söyledi. 65 yaş ve üzeri halk otobüsleri uygulaması ile ilgili olarak hassasiyetle davrandıklarını kaydeden Başkan Yavuz, ileride bir sorun yaşamamak adına özenle bu konu üzerinde çalıştıklarını belirtti. Yavuz açıklamasında ise; "Maliye Bakanlığı Müsteşarı ile görüşmelerimiz sonucunda kart sistemi uygulanacaktır. Kart çalışmalarımız yapılacak ve önümüzdeki günlerde kartlar dağıtılacaktır. Ve kooperatif olarak biz gerekli bilgilendirmeleri de hem basın yoluyla hem de broşürler bastırarak yapacağız" dedi. 

asikurt32
26 Nisan 2014 Cumartesi 21:48

ıspartada sadece 3 kişimi var 65 yaş ve engelli arkadaşlar neden yorum yapmıyorsunuz yasal hakkınızı neden savunmuyorsunuz üçretsiz olması gereken 65 yaşlılara neden neden ıspartanın halk otobüsleri üçret alıyor akdeniz bölgesinde sadece ısparta halk otobülseri uygulamıyor kanunu ????

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla