visitor analyticsvisitor analytics

OLTU CAĞ KEBAP BÜYÜK İLGİ GÖRDÜ

OLTU CAĞ KEBAP BÜYÜK İLGİ GÖRDÜ
25 Temmuz 2014 Cuma 13:17

OLTU CAĞ KEBAP BÜYÜK İLGİ GÖRDÜ

ISPARTA'nın yeni lezzet mekanı: Meşhur Erzurum Oltu Cağ KebapSalonu iftarda sizleri bekliyor.

Mimar Sinan Caddesi Garanti Bankası yanında açılan Oltu CağKebap iftarda sizleri bekliyor. Ali Kurtay Zorlu'nun işletmeciliğini yaptığıOltu Cağ Kebap Restaurant'ta açıldığı günden bu yana büyük ilgi gördü. ErzurumOltu'dan gelen Meşhur İlhami Ustanın elinden cağ kebabı yemek için acele edin.

REZERVASYON İÇİN TELEFON: 0541 962 00 32  - 0246 201 27 00

FACEBOOK SAYFASI

ZORLU ÇAĞ KEBABI

oltu çağ kebabı

DR.Dilek Barlak
29 Ağustos 2014 Cuma 23:37

çağ kebabını kayseride tıp fakültesinde görevliyken yedim SN.İlhami Bey bu işin pridir diye düşünüyorum hekim olarak tavsiye ederim

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

eskitir

ısparta
26 Temmuz 2014 Cumartesi 13:18

ıspartada su bir gercekki ınsanlar cabuyk eskitiyor mekanları.farkındamıısnız en fazla 2 sene calısıyor mekanlar sonra gümmmmm.el degistirir,sehir degişikligi nedenıyle devren satılık vs vs .mekanları acarken mılletten ara kazanmak ıcın acmayın!!!!!!!hızmet vermek ıcın acın mekanları parada kazanın ama uzun vadelı olsun mekanlar en az 20 sene kalabılsın ayakta

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cağ

Birisi
26 Temmuz 2014 Cumartesi 00:26

Cağ kebabını merkezinde Olguda yedim,pek de sevemedim.ıspartalı olarak burada tutacağına inanmıyorum.başka memleketten olanlar yerse ona diyecek bir şeyim yok.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlı olsun

Murat
25 Temmuz 2014 Cuma 22:41

Hayırlı olur inşaallah,,,fakat biz dışardan Isparta'ya geldiğimizde,,şiş köftesinin meşhur olduğunu biliyoruz..her tat kendi yöresinde lezzetlidir..ısparta kebabı varken,,,zorlu bir yarış,,başarılar,,,

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kaldırım işgali

Vatandaş
25 Temmuz 2014 Cuma 18:27

Mekan eski vekilin olunca kaldırım işgali daha kolay oluyor.yakında caddeye masa atacaklar.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ağır

engin
16 Temmuz 2014 Çarşamba 20:03

Isparta ya ağır gelir çağ kebabı Tavuk döner yeter :)

5 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

mhplilerin yeri

ıspartalı
15 Temmuz 2014 Salı 11:16

mhp eski milletvekili zorlu açmış.

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

gittim tatdım

spartans
15 Temmuz 2014 Salı 08:59

güzell lezzetler...menüde gelen tavuk çorbası ayrı bir güzel...hayırlı olsun...sunum biraz daha güzel olabilir ama onuda yeni olmasına ve kalabalığa verdik gitti :))

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

güzel

süleyman
15 Temmuz 2014 Salı 02:54

Isparta'ya böyle farklı bir lezzet lazımdı.Cağ kebabını da güzel yapıyorlar hayırlı kazançlar.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

batron sana soruyorum

ali
14 Temmuz 2014 Pazartesi 21:21

kepab kaç para menülerin fiyatlarına yaz fakir kısım orat kısım sengin kısımamı temsil ediyor bilelim baba anladınmı

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Süperrrrr

onur & sibel
14 Temmuz 2014 Pazartesi 21:18

10 numara 5 yıldız bir lezzet. valla çok güzel yapıyorlar. Tavsiye ederim.

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla