visitor analyticsvisitor analytics

OLAYLI MAÇIN ARDINDAN HASTANELİK OLDU

Olaylı Maçın Ardından Hastanelik Oldu
08 Nisan 2015 Çarşamba 12:24

Olaylı Maçın Ardından Hastanelik Oldu

Süleyman Demirel Üniversitesi ile Akdeniz Üniversitesi arasında oynanan ÜNİ LİG Futsal (Salon Futbolu) maçı yarıda kaldı. Karşılaşma 1-1 berabere iken bitime 5 dakika olaylar çıktı.

 

Akdeniz Üniversitesi ile SDÜ’lü kenar heyeti ve oyuncular arasında arbede çıktı. Olaylardan sonra müsabakanın hakemleri Ahmet Eken ve Hikmet Telli olayları önleyemedi ve maç tatil edildi.

 

Akdeniz Üniversitesi’nden 8 oyuncu, SDÜ’den de 4 oyuncu ihraç edilince maç tatil edilmek zorunda kaldı.

 

“ŞİKAYETÇİ OLACAĞIM”

Bu arada maç sonunda da salon dışında da olayların devam ettiği öğrenilirken Akdeniz Üniversitesi Futsal Eğitmeni Hakan Eravsar’ın dadarp edildiği bildirildi.

 

Yüz elmacık kemiği kırılan, başının arkasında da kırıklar oluşan Hakan Eravşar’a ilk müdahele SDÜ Tıp Fakültesi’nde yapıldı. Eravşar’ın acilden 1 hafta, Antalya’dan da 1 ay rapor aldığı öğrenildi.

 

Eravşar, “Maç içerisinde bir takım olaylar yaşandı. Bu olayları dışarıya yansıtmamak gerekiyordu. Bir takım kişiler, bize pusu attılar. Yaklaşık 25 kişilik grup bize saldırdı. Güreşçilerinde olayların içinde yer aldığını öğrendik. Bize yapılan saldırı Akdeniz Üniversitesi’ne yapılmıştır. Bizi öldüresiye darp edenler hakkında suç duyurusunda bulunacağız”dedi.


çirkin saldırı

emel
20 Nisan 2015 Pazartesi 16:14

HAKAN HOCA 1. durduk yere küfüredecek kadar çiğ biri değildir. 2. olayların başlangıcı?3. organize edilerek demir sopalarla onlarca kişinin üniversite adına gelen sporcuları öldürmek amaclı saldırmasının nasıl bir açıklaması olabilir.4. Çok geçmiş olsun hocam inşallah en kısa sürede bu çirkin saldırının sorumluları gereken cezayı alır sizde hayırlısıyla sağlığınıza kavuşursunuz :'(

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mutlaka okuyun

İşte gercekler
10 Nisan 2015 Cuma 00:23

40 yasında hoca 19 yasında sdü lü ögrencının vura vura kasını açtığını diğer sdü lü ögrencının ise yanağını açtığını Gösteren vıdeolar herkese verılır yakında ulusal basına da verılecek önce saldır ana avrat söv coçuklar dısarda sana saldırınca suçlu olsun bız TÜRK cocuguyuz küfür kaldırmayız küfür varsa arada ne yasa nede mevkıye bakarız bu böyle bılıne!!!!

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

YALAN YANLIŞ YORUMLAR YAPMAYIN !

Arap Necmi
09 Nisan 2015 Perşembe 20:12

Pravakötürlük etmetin , Şuan Şuraya Yorum Yapanların SDÜ lü Sporcular Olduğunu Hepimiz Biliyoruz... OLAYLARIN O ŞEKİLDE GELİŞMEDİĞİNİ SALONDAKİ MOBESELER ADLİYEDE GÖSTERECEKTİR ... İLLAKİ ADELET YERİNİ BULACAKTIR...HEPİNİZİN MİSAFİR PERVERLİĞİNİ GÖRDÜK... OKUDUĞUNUZ OKULU , ALDIĞINIZ TERBİYEYİ...HERŞEYİ BİR KENARIYA BIRAKALIM , DEĞERMİYDİ YILLARCA HAYALİNİ KURDUĞUNUZ ÜNİVERSİTEDEKİ ÖĞRENİMİZİN SON BULMASINA , DEĞERMİYDİ BU KADAR CAN YAKMAYA , DEĞERMİYDİ İNSANLARI BİRBİRİNE DÜŞÜRMEYE...?SYglr

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sahıp Çıkın ıspartalıya

Ümit koyuncu
08 Nisan 2015 Çarşamba 18:54

Ögrencılerı kışkırtarak kavga çıkaran Hocamı olur! Senın okuduğun mektebın .....

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Konuyu arastırın

Belgin daglı
08 Nisan 2015 Çarşamba 18:53

Sabah küçücük ögrencının Ağzına yumruk sektırırken çok keyıflıydın!!!!!!!

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Seyırcıydım

Hatıce ünsal
08 Nisan 2015 Çarşamba 18:51

Sen sahada ögrencılerı yatıstıracagına ! Hem küfür edıyordun hemde sporculara yumruk sallayıp yaralıyordun KESKE olmasaydı ama kusurabakma haketdın

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gercekler!!!!

Mahmut kara
08 Nisan 2015 Çarşamba 18:49

Olay Sabahı resımdekı hoca denen Şahıs ögrencılere ana avrat sövdü ve yumrukla ıkı ögrencının kasını açtı Isparta'nın çocuklarına bunu yapan burdan Öylece gıdemez!!!

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla