visitor analyticsvisitor analytics

OKUTAN KONUŞTU...

OKUTAN KONUŞTU...
22 Nisan 2015 Çarşamba 14:23

«Zalimce iftiralar attılar. 11 ayrı suç kurguladılar. Ama Allah’a şükür ki tamamından; hem Yargıtay hem Danıştay hem de Sayıştay’dan aklandım. Toz zerreciği kadar leke yok.»



Vali iken kız çocuklarının eğitimi için yaptığı mücadele ışığında kendisine verilen 100 Bin Dolar ödül ile okul yaptırarak Türkiye’nin kalbini fetheden MHP Milletvekili Adayı Nuri Okutan, şimdi de Parlamento yolunda. Isparta’ya hizmet etmek istiyor.

Kafama kurşun sıksalar sanki daha iyi olacaktı: «Zalimce iftiralar attılar. 11 ayrı suç kurguladılar. Ama Allah’a şükür ki tamamından; hem Yargıtay hem Danıştay hem de Sayıştay’dan aklandım. Toz zerreciği kadar leke yok.»

‘KÜRT SORUNU YOKTUR’ SÖZÜNÜ BEN SÖYLEDİM:  

«Cumhurbaşkanı Sayın Recep Tayyip Erdoğan ile sorunum yoktu. Ona «Kürt sorunu yoktur. Kürtlerin sorunu vardır» sözünü ben söyledim. Yine «Hesaplaşmayalım. Helalleşelim» sözünü Cumhurbaşkanı’na bir sohbette ben söyledim.»


HORMONLU GÜÇ YARATILDI:

«Basın’da, Yargı’da, Emniyet’te bir güç vardı. Onlara hormon verildi. Hormon verenleri de herkes biliyor. Kripto ekibi oluşturuldu. Hormonlu güç felâket tuzaklar kurdu. Kumpas yaptı. O kumpasa uğrayanlardan biri de benim.»


HER HANGİ BİR VALİ DEĞİLİM:

 «Cumhurbaşkanı beni severdi. Siyasi görüşümü de bilirdi. (‘Sen özenle, güvenle çalış. Ben seni biliyor, sana güveniyorum’) derdi. 15 yıllık Valiyim. Hiçbir zaman ‘herhangi bir Vali’ olmadım. Şu an kişi, kurum, kavramlar yıpratıldı. Cumhuriyet kazanımları eriyor. Onun için bu kutsal göreve koştum.»


Hormonlu bir güç yaratıldı ‘Kripto Ekibi’ kuruldu

Milliyetçi Hareket Partisi Milletvekili Adayı, eski Merkez Valisi Nuri Okutan, ‘Emniyet ve Yargı’daki güce hormon verildiğini; ‘Kripto Ekibi’ kurulduğunu söyledi: «Korkunç kumpas kurdular. Kumpas kurulanlardan biri de benim. Zalimce iftiralarda bulundular. 11 ayrı dava açıldı hakkımda. Allah’a şükür, toz zerreciği dâhi leke yok. Yargıtay’da, Danıştay’da, Sayıştay’da aklandım.»

HORMONU VERENLER BELLİ. BU HERKES BİLİYOR ARTIK

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Milletvekili Adayı Nuri Okutan, o gücü hormon verenlerin; ‘Kripto Ekibi’ oluşmasına göz yumanların belli olduğunu kaydetti: «Bunu açıkça söylemeye dâhi gerek yok. Bu güce kimin hormon verdiği ayan beyan ortada… Şimdi hesaplaşıyorlar. Ama Türkiye’de kişi, kurum, kavramlar ve Cumhuriyet yıpranıyor.»

KURŞUN ATIP VURSALAR DAHA İYİ

Bir Vali’nin ‘Merkez’e alınmasının ‘Devlet Aklı’nın bir devresi olduğunu kaydeden Okutan şöyle dedi: «Ama bir yöntemi vardır. Ben elbette hayat boyu görevde kalamam. Ama kumpas ile iftira ile operasyon ile bu eylemi yaparsan olmaz. Bu zalimce iftiralara uğrayacağıma bana kurşun sıkıp vursalar daha iyi idi. İntikam hırsı ile değil topluma fayda aşkı ile Parlamento’ya gitmek istiyorum.»

‘Kürt sorunu yoktur’ sözünü Cumhurbaşkanı’na ben söyledim

2002- 2011 Dönemi’nde Adalet ve Kalkınma Partisi (AKP) Hükümetleri ile Siirt, Sakarya, Trabzon, Urfa Valisi olarak çalışan MHP Milletvekili Adayı Nuri Okutan, Habur olayından sonra Devlet’in rota değiştirmesini sağladığını anlattı.

HESAPLAŞMAYALIM HELALLELEŞELİM

«Hesaplaşmayalım. Helalleşelim» sözünü ben kullandım. Sayın Recep Tayyip Erdoğan o dönem Başbakan idi. Bir sohbette bu sözü yüzüne ben söyledim. Yine «Kürt sorunu yoktur. Kürtlerin sorunu vardır» sözünü Sayın Cumhurbaşkanı’na ben söylemiştim.

HRANK DİNK SUİKASTI ŞİMDİ DOĞRU ARAŞTIRILIYOR

«Ben, taaa o tarihte Hrant Dink soruşturmasının doğru yapılmadığını söylemiştim. Beni (‘- Derin Devlet/ Jandarma tarafı’) iftirası ile yok ettiler. Bugün o soruşturma benim dediğim boyuta geldi. Şimdi yapılanları ben olay zamanı önermiştim.

ÇÖZÜM SÜRECİNE ORTAK ETMEDİLER

«Çözüm Süreci’nde çok büyük bir fırsat kaçırıldı: Eğer Hükümet, sürece CHP ve MHP’yi de dâhil etseydi, çok sağlıklı bir şekilde olurdu. Başarıyı paylaşmamaya çalışıyorsan; iktidarsın. O başarı gene senin olurdu.»

HABER:Akdeniz Gazetesi

Bomba 32 taraflı yayın yapma

Tarafsız seçmen
23 Nisan 2015 Perşembe 12:20

Haberin altı ile üstü tutarlı değil.Haberin üstüne"SÜTTEN ÇIKMIŞ AK KAŞIK" diye alay ediyorsun. Oysa habercinin dürüst olanı haberi olduğu gibi verir yorum yapmaz. Ayıptır günahtır. doğruları çıkar uğruna saptırmak gazetecilik değildir.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

valicim

vali kıran
23 Nisan 2015 Perşembe 10:40

sayın valim,möhterem valim,saygıdeğer valim,yolda yürürken sağına soluna bak ve Allahın selamını ınsanlara ver şimdiden kibir abidesisiniz.!!!!!!!

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

cemaat

MHP içinde
23 Nisan 2015 Perşembe 10:33

vali bey, Isparta MHP teşkilatı içerisindeki cemaatçiler bu açıklamanıza kızarlar sonra. Ispartada durmadığınız için FTÖ müdür PYÖ müdür nedir herneyse gülenci yapılanmanın Türkiyedeki en güçlü olduğu ilin Isparta olduğunu ve hala temizlenmediklerini bilmiyorsunuz Ispartanın hatırı sayılır zenginlerinin bunlara inanılmaz maddi destek sağladığını bilmiyorsunuz. Açıklamanızdaki hormonun adı Fethullah mıdır? net konuşun açık olun ki biz de anlayalım

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

okuyan

haydar
23 Nisan 2015 Perşembe 00:15

ali hayadar öner ne yaptıysa aynısını yapar. vali iken ezildiklerinin hesabını sormak için muhalefet sıralarında yer alıp oradan pafkıracaklar.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

.

Fikret
22 Nisan 2015 Çarşamba 23:46

Genel Baskanımız Sayın Dr Devlet Bahçelinin İfadesidir ki ; EMİR TELLAKİ EDİLİR Kİ HESAPLASMADAN HELALLESMEYECEGİZ; HESAPLASMAYALIM HELALLESELIM ZIRVASI NE DEMEKTIR BIZE YAKISIR MI ?

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

Fikret Gülüm
22 Nisan 2015 Çarşamba 23:41

Genel Baskanımız Sayın Dr Devlet Bahçelinin İfadesidir ki ; EMİR TELLAKİ EDİLİR Kİ HESAPLASMADAN HELALLESMEYECEGİZ; HESAPLASMAYALIM HELALLESELIM ZIRVASI NE DEMEKTIR BIZE YAKISIR MI ?

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çamur at izi kalsın

metin
22 Nisan 2015 Çarşamba 23:40

İktidar biliyor ISPARTA dan 2 vekil cıkaramayacağını çamur at izi kalsın politikası izliyor, izlettiriyor. Göle yoğurt çalıyorlar ya tutarsa diyorlar. Sayın OKUTAN altına çamur sıvasalarda altın altındır. Çamur atma politikası izleyeceklerine ISPARTA ya yakışır adaylar göstermiş olsalardı bizde kendilerini destekleseydik...

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hesaplaşmaktan helalleşmek

ısparta
22 Nisan 2015 Çarşamba 23:38

Hesaplasmadan helalleşmek ifadesini kullanmak TÜRK milletine hakarettir...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hesaplaşıp helalleşelim

Kalaycı
22 Nisan 2015 Çarşamba 23:28

NE DEMEK "hesaplaşmadan helalleşelim" ?Hesaplaşmadan helalleşmeye kalkarsak şehitlerimizin hakkını nasıl ödeyeceğiz.Hesaplaşmadan helalleşmek inancımızda da fıtratımızda da yoktur.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hadı ordan

mehmet aslan
22 Nisan 2015 Çarşamba 23:03

ates olmayan yerden duman cıkmaz cok dogru soylemıs bı arkadas paralelin oyununa gelmıstınız dimi siz yazık akp sayın valımı aday gostermez dogrudur cunku o parsel parsel satma yerıne her parsele okul vb seyler yapma derdınde cebını degıl mılletını dusunen kımse akp den aday olmaz

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başkan

Başkan
22 Nisan 2015 Çarşamba 22:52

AKLANDIĞINA DAİR MAHKEME KARARI NERDE BİRDE ANGUS TANMI YOKSA SİLAH RUHSATINDAKİ ALINAN PARALARDAN MI AKLANDINIZ BELGE NERDE NOVALÜX NEYİ HATIRLATIYOR

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ispartali

tarafsız
22 Nisan 2015 Çarşamba 22:06

Arkandayiz

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Filinta

OSMAN
22 Nisan 2015 Çarşamba 20:47

Isparta şanslıymışsın, gerçekten MHP ve ISPARTA bulabileceği en kaliteli adaya kavuşmuş Tebrikler...

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

duman

misafir
22 Nisan 2015 Çarşamba 20:19

dumancu senin gördüğün duman 17 aralıktan 25 aralığa kadar çıkan dumanlardır daha dağılmadı...:))

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tarkan

misafir
22 Nisan 2015 Çarşamba 20:17

tarkannnn MHP seçimde reklam vermedi galiba ....:(

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ateş olmayan yerden duman çıkmaz

Mehmet
22 Nisan 2015 Çarşamba 19:55

Ayakkabı kutuları, gemicikler yolsuzluklar Oslo görüşmeleri bebek katili ile görüşen akp ye gelince kumpas başkasına gelince ateş olmayan yerden duman çıkmaz yazık size bu dünyanın ahireti var unutmayın

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ayhan

doğuhan
22 Nisan 2015 Çarşamba 19:46

ailecek kurduğunuz angus çiftlikleri ne durumda vali bey neden her vatandaş sizin yaptığınız gibi çiftlikler kuramıyor ak parti sizi zaten aday göstermezdi

5 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

DUMAN

ATES
22 Nisan 2015 Çarşamba 17:38

ATES OLMAYAN YERDEN DUMAN CIKMAZ VALİ BEY

6 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla

OKUDUKLARIM DOĞRUMU?

Okuduklarım doğrumu?
22 Nisan 2015 Çarşamba 17:27

BEN DİYOR! Çözüm sürecine destek diyor! Tayip Erdoğana Akıl verdim diyor! Cumhurbaşkanı beni sever diyor? Bu aday AKP nin adayımı?

10 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla