visitor analyticsvisitor analytics

OKUTAN ISPARTA İÇİN GELİYOR

OKUTAN ISPARTA İÇİN GELİYOR
10 Şubat 2015 Salı 14:13

ISPARTALI Merkez Valisi Nuri Okutan görevinden istifa etti. Okutan'ın 7 Haziran'da yapılacak olan genel seçimler nedeniyle istifa ettiği ve Isparta MHP'den Milletvekili Aday Adayı olacağı öğrenildi.

Yıllardır bir çok ilde valilik yapan Nuri Okutan, bu genel seçimlerde Isparta MHP'den Milletvekili aday adayı olacak. Okutan'ın ismi ise MHP'de hareketlilik getirdi. Ülkücü camianın içinden gelen ve herkesin saygı ve sevgi duyduğu Okutan'ın aday adayı olması heyecan yarattı.

Bizde Oluşum Gazetesi ve Bomba 32 Ailesi olarak Nuri Okutan'a bu çıktığı yolda başarılar dileriz. 

yeşilovalı

refik
02 Mart 2015 Pazartesi 22:29

çok saygı deger ve kaliteli birisi

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAYRET

Abdullah OKUR
27 Şubat 2015 Cuma 15:44

Acaba hakkındaki soruşturmalar bitmişmidir. Silah ruhsatları, ANGUS skandalı hayret

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yakışır

eğirdirli
23 Şubat 2015 Pazartesi 11:14

memleket çocuğumuzun arkasındayız

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

GENÇLİĞİNDEN ....ÜLKÜCÜ

K.ÇAĞLIYAN
21 Şubat 2015 Cumartesi 20:52

Gönen öğretmen okulu mezunu ve gençliğinden ülkücü hareketin fikir yapısına sahip bir insan.Ne fayda sağladı MHP'ye diyenlere söylüyorum.Devlet içinde bürokrat olmak şimdikilerin yaptığı gibi partizanca tutum sergilemek değildir...Sayın OKUTAN doğru bir karar vermiş ; MHP ve ISPARTA için bürokrat kimliğinden sıyrılarak aramıza gelmiştir...HOŞGELDİNİZ bahtınız ve yolunuz açık olsun.

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

iyi olmuş adaylıgı

eğirdirli
19 Şubat 2015 Perşembe 09:58

Kubilayı gönderemedik inşallah okutanı gönderiz elbirlik gerçi yabancı tatlı gelir bizim memlekete

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ön yargılardan Usandık

DOBRA
18 Şubat 2015 Çarşamba 14:14

Bir aday adayı ortaya çıktığı zaman, birçok yorumcu basit değer yargıları ile( Ispartaıl mı, kim tanır, başka adam yok mu)gibi basit ölçülerle yorumlar yazarak bilmeden aday adayını kötülüyorlar. Kişinin ülkeye hizmetlerini , dünya görüşünü, son durumlarını incelemeden, Isparta için ne getirir ne gibi hizmetler yaparak Ispartayı kazandırır demeden ön yargılarla veryansın ediyorlar. Abes ve ayıpla iştigal ediyorlar.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAŞKA ADAY YOK MU?

Halk
11 Şubat 2015 Çarşamba 11:01

Şu ana kadar adı geçen aday adaylarının hepsi maddi durumu iyi olan, makam sahibi, elinde son model telefonlarla gezip rahat yaşam süren insanlar. Acaba hangisi halkı anlayabilecek? Hepsi sadece daha iyi yerlere gelme çabasında başka bir şey değil. Davamız ne desen haberleri yok. Dilerim Sayın Bahçeli dikkate alır bunları.

8 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Olmaz

Bu da değil
11 Şubat 2015 Çarşamba 10:39

Makam ve mevkisi olan popüler insanlar olmasın aday. Zaten iyi bir görevi var o görevinle millete faydalı ol. Ama hırs başka bir şey.

7 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

sadece adaylamı seçim

nrm kart
11 Şubat 2015 Çarşamba 09:40

ISPARTADA MHP SADECE MİLLET VEKİLİ ADAYINAMI DAYANACAK NEREDE BU İL TEŞKİLATI NEREDE İLÇE TEŞKİLATI MERKEZ İLÇE BAŞKANI SEÇİLEN ZATI MUHTEREMİ BİR KEZ BİR BASIN ORGANINA DEMEÇ BEYANAT VERİRKEN GÖRELİM DİŞİMİZİ KIRALIM LÜTFEN BİRAZ DAHA DİKKAT VE İCRAAT

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

sert değil gerçek

sert değil gerçek
11 Şubat 2015 Çarşamba 09:29

Ispartada aday kalmadıda bunlar geliyor.Valilik dönemlerinde Kamusen deki kardeşlerimize ne kadar yakın olmuşlar valilik yaptıkları illere gidin sorun bakalım.Vali lerden Milletvekili olmaz arkadaşlar,onlar Belediye seçimlerine hazırlansınlar.Belediyeye aday olsunlar hizmet edeceklerse,hem belediye biraz kurumsallaşır.Emeklilikleri yaklaşınca Ali Haydar Vali gibi çıkıp gelip Milleti kandırmasınlar.Genç Dinamik,Dini yaşantısıylada örnek,Ispartada yaşayan biri v arsa oyumuz unundur.

9 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

sert değil gerçek

sert değil gerçek
11 Şubat 2015 Çarşamba 09:24

Isparta 2007 de bir karar verdi ıspartadaki sen ben kavgasından uzak bir aday olsun diye S.Nevzat Korkmaz ı bağrına bastı.Oda her gittiği yerde ankarayı iyi tanıyorum muhalefette hizmet edilecekse nasıl yapılır göstereceğim gibi laflar etti,bugünlere geldik,peki ne hizmet etti Isparta ya gelip gitmeyi angarya gören bir yapısı olduğu ortada.Okutan gelecek ne olacak daha kötü yanına giderken desturla gideriz artık.Isparta da adaymı kalmadıda bunları seçeceğiz.

5 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

vekil

sengetli
11 Şubat 2015 Çarşamba 09:20

ya kardedşim ıspartalı iyide.kim tanıyor.kaç sefer çarşıda gördük.ıspartaya kaç sefer gelmiş gitmiş.tanınan insan değil.he dersenizki isa yalçın o zaman tamam.tanınan insan.eğer aday olursa mhp nin işi zor.

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Devlet adamı

ferhan
11 Şubat 2015 Çarşamba 08:57

2002/2004 yılarında siirt valisi idi bende orada görevli idim.tam bir devlet adamı.MHP ye çok yakışır Allah yolunu açık etsin.

12 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Menfaat

Ispartalı
11 Şubat 2015 Çarşamba 07:43

Memlekete Ne hizmetin olduda şimdi MHP den aday oluyorsun

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeni aday sart oldu

ispartali
10 Şubat 2015 Salı 23:40

Olmaz olmaz simdiye kadar hic faydasi olmadi olmazda halkin adami lazim

7 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlı olsun

mali tkns
10 Şubat 2015 Salı 23:00

ısparta içiçin iyi bir insan

12 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yolun Açık olsun

Abdullah Kankaya
10 Şubat 2015 Salı 19:13

Sayın Valim Nuri Okutan, yolun ve bahtın açık olsun. Allah yar ve yardımcın olsun.

22 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla