visitor analyticsvisitor analytics

OKUTAN'DAN KARDEŞ AÇIKLAMASI

OKUTAN'DAN KARDEŞ AÇIKLAMASI
19 Ağustos 2016 Cuma 16:36

MHP Isparta Milletvekili Nuri Okutan, FETÖ’nün darbe girişimiyle ilgili başlatılan soruşturma kapsamında kardeşi Ortopedi Uzmanı Dr. Ramazan Okutan’ın açığa alınmasının ardından bir açıklama yayınladı.

Milletvekili Okutan, Bugün ulusal ve yerel basında Isparta Devlet Hastanesi’nde görevli kardeşim Dr. Ramazan Okutan’ın açığa alınmasıyla ilgili haberler yayımlanmış, konu şahsımla da ilişkilendirilerek maksadı aşan ifadelere yer verilmiştir. Her şeyden önce şu hususu açık ve seçik olarak belirteyim ki kardeşim de benim gibi kendini bildi bileli ülkücü bir Türk milliyetçisidir ve Türkiye Kamusen’e bağlı Türk Sağlık-Sen üyesidir. FETÖ ve uzantılarıyla uzaktan yakından ilgisi olmadığı gibi, tıpkı benim gibi kendiside bizzat bu yapının geçmişte mağdurudur ve anlaşılan odur ki halen mağduru olmaya da devam etmektedir. Dr. Ramazan Okutan iyi bir ortopedist hekim olmasının yanı sıra, uzun süre Isparta’da çeşitli devlet hastanelerde Başhekim olarak görev yapmış başarılı bir idareci olarak iline, ülkesine, milletine ve devletine hizmet vermiş, Isparta kamuoyunun tanıdığı ve bildiği bir isimdir. Dr.Ramazan Okutan, FETÖ’nün o zamanki kripto ekibinin kurduğu kumpasların ardından 2011 yılında Başhekimlik görevinden alınmıştır. Isparta sağlık birimlerinde yuvalanan kripto FETÖ’cülerin, ülkücü, milliyetçi ve vatansever insanlara kumpaslar kurmaya halen devam ettiği, Dr. Ramazan örneğinden açıkça anlaşılmaktadır. Buradan açıkça ihbar ettiğim bu kripto yapı bu kez, suçüstü yakalanmıştır.  İnanıyoruz ki yanlış hesap Bağdat’tan dönecek, hak ve adalet mutlaka yerini bulacaktır. Abdestimizden şüphemiz, soruşturmalardan hiçbir endişemiz yoktur. Endişemiz, bulunduğu her kabın şeklini alan, kılıktan kılığa ve kılıftan kılıfa giren bu kripto yapının Isparta’da halen işbaşında olmasıdır. Açığa alma işlemiyle ilgili usule uygun olarak yetkili makamlar nezdinde girişimlerde bulunulmuştur. Olağanüstü döneminde aceleyle yapılan hatalar olması halinde, bu hatalar yine ivedilikle düzeltilmeli; sadece benim kardeşim değil genele şamil olmak üzere devletine,vatanına, milletine ve görevine bağlı, hiçbir kamu çalışanı haksız ve hukuksuzyere mağdur edilmemelidir.

İlgili, ilgisiz kişilerin listelere dahil edilerektepki ve mağduriyetlerin genelleştirilmesi suretiyle işin sulandırılması,kurunun yanında yaşların da yanması ve sürecin siyasallaştırılması behemehal önlenmelidir. Yüce Allah ömür ve izin verdiği müddetçe FETÖ, PKK, IŞİD ve hertürlü bölücü, darbeci ve ayrılıkçı terör örgütleriyle devletimizin yanında mücadele etmeye, MHP ve Ülkücü Hareket’in emrinde ve hizmetinde olmaya devamedeceğiz” dedi

garip

garip
22 Ağustos 2016 Pazartesi 10:26

Bu Müstesna şahsiyeti zamanın Paralel Sağlık İmamı Süleyman Akif Çarsancaklı(Önal)Müdür,görevinden almak için komplolar kurmadı mı,Şimdi nasıl oluyor da Ramazan Hoca'ya paralel yaftası yapıştırıyorlar. Yapıştırsanız da tutmaz.Adam ben bildim bileli ÜLKÜCÜ,Nerede görülmüş Ülkücü Paralelci ??????

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

komplo

hakan
21 Ağustos 2016 Pazar 11:38

ramazan okutan feto isinde olamaz, bence ona bi komplo kuruluyor veya bilemedigim baska isler var. gorevden almalar daha dikkatli yapilmali.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kuzuyu kurda teslim etmek.

Sayın valiye
21 Ağustos 2016 Pazar 07:30

Sayın valim. Siz Isparta'da daha yenisiniz. Kimin paralel olduğunu bilemezsiniz. Önceki valilerimize bir sorun kim fetöcü. Size Ramazan beyin ismini kim verdiyse onu incelemeye aldırın.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık

Ramazan
21 Ağustos 2016 Pazar 01:42

2011 de bizzat feto ve ekibi ramazan Okutan başarılı yoneticiligine rağmen sırf ülkücü diye binbir Yalanla tezgahla görevden aldılar aynı zamanda altında çalışan başarılı ekibinde başhekim yardımcılarının bazıları muduryardimcilarindan bazılarını da sirket te çalışan sorumluları bile uğraşıp işten çıkardılar neyin kafası bu şimdi ülkücü olmak sucmu birilerinin oyununa gelmeyin beyler

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

adalet

irfan
20 Ağustos 2016 Cumartesi 23:15

2011 de bu adamla bizzat süleyman Ünal o dönemin sağlık Müd uğraştı görevden aldırmak için çok uğraştı şimdi süleyman nerde

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu ne telaş nuri

Beyoğlu
20 Ağustos 2016 Cumartesi 21:32

Yanlış ata oynadin bahçeli ye ihanet ettin. Şimdi sizi Akşener kurtarsin artık. Sizin için zor günler görünüyor ufukta

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kumbaz

Komple
20 Ağustos 2016 Cumartesi 18:08

Ramazan okutan fotocu olmuş olsa 2011 başhekımlıkten alınırmıydı asıl fetocular o dönem ramazan okutanı görevden alanlar bakıyorum o zamanın fetocular şimdinin yalakarı

13 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Komploya kurban gidenler

Özdemir
20 Ağustos 2016 Cumartesi 14:08

Paralelci damgası ile açığa alınanlar ve iş akdi sonlandırılanların bir kısmı iftiraya kurban gidenlerdir. Ülkede birlik ve beraberliğe önem veren hiçbir fetö ile bağlantısı olmayan kişiler mağdur edilmekte.. dr okutan gibi ısparta SYDVde çalışan personele de kıyım yapıldı.. inşallah bu hatalar en kısa zamanda çözülür ve gerçek fetöcüler cezalarını bulur

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bir taşla iki kuş

Çamur at. İzi kalsın.
20 Ağustos 2016 Cumartesi 13:56

Ramazan Okutan üzerinden Nuri Okutan vurulmak isteniyor Meral akşener'i bitirme projesinin bir ayağı da bu Ramazan okutan'ın paralelci olmadığını bütün Isparta bilir çamur at izi kalsın kampanyası

12 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kimse kusura bakmasın

Kaan GÜNEY
20 Ağustos 2016 Cumartesi 13:18

Ramazan Okutan ve onun gibi görevden alınan ülkücüler fetöcü ise bu Isparta'nın alayı fetöcüdür. Saçma sapan bir sürü görevden alma oldu.. Acilen bu hatalar düzeltilmeli. İnsanların devlete olan güveni zedelenmemeli..

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayıp

Serman Kulcu
20 Ağustos 2016 Cumartesi 13:17

Nuri Okutan ın da Ramazan Okutan ın da .Cemaate karşı çıktığı için mağdur edildiğini hepimiz biliyoruz.Sizi şimdi açığa alanlar o zaman ölü taklidi yapıyordu.Bu adamlara kusura bakmayın biz sizi anlayamamışız diyeceğinize bir de açığa alıyorsunuz.

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kardeşiniz bu konuda tek değil

Yusuf ŞAHİN
20 Ağustos 2016 Cumartesi 12:48

Asıl paraleller delil yok etmekle uğraşırken sayın yetkililer de masum vatandaşı görevden uzaklaştırıp onlara zaman kazandırmakla meşgul. Adamı paralelciler başhekimlikten alsın, sonra sen gel paralelci diye adamı açığa al..İnsaf.. Biraz mantıklı iş yapmaya davet ediyorum sayın yetkilileri.. Bu yapılan hataların vebali büyük olacak.

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu bir vatanseverdir.

Kader
20 Ağustos 2016 Cumartesi 11:01

100/90 ağır özürlü annemi ayağa kaldırdı her gece namaz kılar bu adama dua ederim Allah aşkına böyle vatansever birini nasıl olduda görevden aldınız Hiç mi Allah tan korkmadınız bence hala emniyet hastanede asıl paralelciler alınmamış eğer alınsa idi şimdi ramazan bey başhekim idi. İmza Kampanyası na davet ediyorum herkes elini taşın altına koysun....

16 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haksızlık

Isparta32
20 Ağustos 2016 Cumartesi 09:41

Bu nasıl bir oyundur? Vatanına milletine fayda için çalışan böyle dik duruşlu, tertemiz bir doktora atılan kirli iftira... Başhekimliğinde birbiri ardına yaptığı onca yenilik, hizmet bu fetöcü hainler tarafından yarıda kestirilmedi mi? Bu iftira elinize yüzünüze bulaşacak... Görevinde böylesi başarılı bi doktor, ne zaman hastaneye gitsek diğer kapılarda üç-beş hasta varken, doktor beyin kapısının önü tıklım tıklım olur. Üzerine oynamaktan bıkmadınız mı???? Doktorumuzu istiyoruz

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bak sen!

Sm
20 Ağustos 2016 Cumartesi 09:15

Acaba sayın nuri okutan devlet bahçelinin karşısında yer almasaydı bu açığa alınma işlemi olurmuydu?

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kumpas

Mazlum
20 Ağustos 2016 Cumartesi 07:22

Feto örgütünden en çok çekmiş insandır. Yıllardır dönemin dağlık müdürü ve onaun kurduğu ekip tarafından baskı ve zulümlere maruz bırakıldı. Halen yönetimde olan fetönün artıkları tarafından kumpasa getirildi. Allahın adaletini unutuyorlar.Doktorunuzun masum olduğunu biliyoruz.

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

aklım almıyor...

yusuf.e
19 Ağustos 2016 Cuma 23:54

Yahu bu insanlar bu yönetim kör mü?? Ramazan okutan paralel yapının oyununa kurban gidip başhekimlikten alınmadı mı?? Çok yersiz bir karardır bu.. Ne günlere kaldık.. Aklım almıyor...

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Olmadı olmadı..

Vatandaş
19 Ağustos 2016 Cuma 22:14

Doktorum geri döneceksin inşallah.. Senin gibi doktorlara ihtiyacımız var..

13 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

adam gibi ülkücü milliyetçi insan

ncan
19 Ağustos 2016 Cuma 22:00

hocam yanlış hesap bağdata gitmeden dönsün bu kadarda olmaz yıllar öncesinde beraber çalıştık halen hastasıyım ailecek tedavimizi yaptırıyoruz ülkücü ve milliyetci insana fetöcü damgası vurulamaz fetöcü mümkün değil olamaz tez zamanda aydınlığa çıkarsınız inşallah

11 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Olmadı

Yetkin
19 Ağustos 2016 Cuma 21:58

Onca adam dururken...yazık.. böyle çalışan adamlar bize lazım.. paralel yapı dışarda geziyor.. yanlış adamı aldın duy bunu devlet..

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Arkadaşım

Fatih kutlu
19 Ağustos 2016 Cuma 21:47

Lise yıllarından üniversite yıllarına dostluğumuz devam eden, aynı yurt, oda ve evi paylaştığım insan hiç bir zaman böyle bir yapılanma ile beraber olmadı. Fetö tarafından verilen hiç bir ev ortamında bulunmadığı gibi faaliyetlerinede hiç katılmadı. Vatansever kişiliği, asil mizacı ile hep bir bütündü ve takip eden yıllarda hiç değişmedi.

14 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kararyanlış

Ulkucugenclik
19 Ağustos 2016 Cuma 21:41

Uzm.Dr. ramazan okutan paralel yapıdan çok çekmiştir,bir an önce görevine dönmesi temennisiyle...

11 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dikkat edelim

Aman
19 Ağustos 2016 Cuma 21:13

Sahsi hesap pesinde idarecciler olmamali sen başhekim yardimcisiyla takis yakışmaz adaletli olan gorevine devam etsin sen ben oldu muddettce adalet sizlik olur hatip kanatsiz gibi madurlar degmez

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

guzel sozler

azmi
19 Ağustos 2016 Cuma 21:11

sayın vekil güzel söylemiş. ama ne zaman söylemiş. kardeşi açığa alınınca söylemiş. keşke bu açıklamayı daha once yapsaydı ve bu surecin Ispartadaki takipçisi olsaydı. ama herhalde simdi kendisi kardeşi ve diğer yanlış yere alınan ulkuculer için gereğini canla basla yapacaktır.

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahirette de hesabı var.

Vatandaş32
19 Ağustos 2016 Cuma 20:11

Yanlış yapıldı,ramazan bey zamanında fetöcü kesimle çok savaşmıştır hakkı yendi iftira atıldı ahirette hesabı var.....

12 Beğendim
3 Beğenmedim