visitor analyticsvisitor analytics

OKULLAR TATİL

OKULLAR TATİL
06 Ocak 2015 Salı 01:07

Kar yağışı nedeniyle okullar 1 günlüğüne tatil edildi

Kar yağışı nedeniyle okullar 1 günlüğüne tatil edildi.

Akşam saatlerinde başlayan kar yağışı Isparta'yı  olumsuz etkiledi. Öğrencilere kar tatilimüjdesi geldi. 6 Ocak Salı günü Isparta merkez, Senirkent, Şarkikaraağaç ve Yenişarbademli'de okulların kar yağışı nedeniyle bir gün süreyle tatil edildiği bildirildi.

Vali amca

Senirkentteki kar mağduru
06 Ocak 2015 Salı 17:26

vali amca senirkenntede çarşambe ve perşemebe okullar tatil olsun.LÜTFEN

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

okullar yarında tatil

veli
06 Ocak 2015 Salı 16:06

07/01/2015 çarşamba günü de Isparta il merkezinde okullar tatil edilmiş.

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

7 ocak tatil olsun

Tufan Uysal
06 Ocak 2015 Salı 14:31

Vali bey cocugumun okulu eve uzak ve yollar buzlu hava soguk yarınıda tatil yapar misiniz buzlu yolar en azında açılır ve daha guvenli okula giderler yolarda ayrıca kaygan yururken araba çarpabilir 7 ocak 2015 tarihide tatil olsun bence saygılarımla

9 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tatill

Umut selbaș
06 Ocak 2015 Salı 14:24

Vali amca okulu yarında tatil yapar mısınız çünkü evim okula uzak yollar buzlu kayabilirim yarında tatil olsun sayılarım la

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

nev-güzel

beyza
06 Ocak 2015 Salı 07:38

allahım kar ver okullar tatil olsun:)

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

kar mağduriyeti

kemal yavuz
06 Ocak 2015 Salı 01:56

niçin bütün ilçeler tatil değil yollar kapalı köyden öğrenciler nasıl gelecek, yalvaca kar yağmadımıayrıca niçin 1 hafta değil 1 gün türkiyenin bir çok bölgesi 1 hafta oldu.

6 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Üniversiteli

üniversiteli
06 Ocak 2015 Salı 01:26

Bu okulların içine üniversitelerde giriyor mu?

35 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla