visitor analyticsvisitor analytics

OKULLAR TATİL EDİLDİ Mİ?

OKULLAR TATİL EDİLDİ Mİ?
04 Ocak 2016 Pazartesi 18:58

Isparta'da dün aniden bastıran kar yağışı yaşamı olumsuz etkiledi. Bir çok veli ise okulların tatil olup olmayacağı haberini bekledi. Ancak eğitim ve öğretime ara verilmedi.

Kar yağışının devam etmesi beklenirken, okulların tatil edileceği ile ilgili bir açıklama yapıldı. Yetkililerden yapılan açıklamda Isparta Merkezde okullara kar tatili söz konusu değil, fakat bazı ilçelerde ise durum farklı denildi.

okullar tatil mi

beyza
05 Ocak 2016 Salı 08:39

hadi vali bey doncaz mı bizz ben zaten hastayım

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta merkezde tatil olsun

enes bilgiç
05 Ocak 2016 Salı 08:27

vali bey bazı yerler don oldugu için çocuklarımız kayıp düşebiliyor tatil edilmesini gerekir gerenin yapılmasını arz ederim.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tatil

ayipsin valı
05 Ocak 2016 Salı 07:43

1 gun tatil etsen nolur bacagım kirik okula değnekle gidiyorum

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta merkezde tatil yapın lütfen donuyoruz

Fb z
05 Ocak 2016 Salı 00:04

Isparta merkezde tatil yapın lütfen donuyoruz

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dursun

Ahmet
04 Ocak 2016 Pazartesi 23:53

Vali Bey, Malum Havalar Soğuk, Don Olayları Olabilir, Çocuklarımızn tehlikeye girmesini istemiyrz.Yarn Tatil edilmesini Arz ederiz.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mahmut İzci

Tatil
04 Ocak 2016 Pazartesi 23:34

Hocam Tatil edin donduk valla ayaklarım ağrıyor engelli gibi yürüyorm evde 2 saattir lütfen bi iylik yapın vali bey.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

adam olmaz

tatil isteyen
04 Ocak 2016 Pazartesi 22:56

tatil seven cehaleti sever , adam olmadığı gibi ülkesini de vatanını da adam etmez , işi gücü bedavacılık olur ilerde.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tatil olmalı

ümran
04 Ocak 2016 Pazartesi 22:51

Vali bey okullar tatil edilmeli.çocuklarımız bu soğukta nasıl okula gitsin.hadi biz gönderdik ya bir şey olursa kayıp düşüp bir yerlerine zarar verirlerse.biz çocuklarımızın başlarına bir şey gelir diye dışarı çıkmalarına bile izin vermezken bu çocuklar nasıl okula gitsinler ki belki bazı ailelerin arabaları vardır onlar çocuklarını okula ****ürebilirler peki ya olmayanlar.lütfen tatil yapmanızı hem veliler adına hemde öğrenciler adına istiyoruz.görüşüme katılmayanlar olabilir saygı duyuyorum.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla