visitor analyticsvisitor analytics

OKUL MÜDÜRLERİ DEĞİŞTİ

OKUL MÜDÜRLERİ DEĞİŞTİ
28 Kasım 2014 Cuma 19:14

OKUL MÜDÜRLERİ DEĞİŞTİ

Görev süresi 4 yılını tamamlamış olan 138 okul idarecisinden 75 ve üzerinde puan alan 58 okul müdürünün listesi yayınlandı.Bu liste üzerinden yeni atamalar ise yeniden yapıldı. Vali Vahdettin Özkan yeni atamaları onayladı










Kadinlar
06 Kasım 2016 Pazar 23:46

Sadece 5 kadin mudur var listede.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

AYIPTIR

Muallim
03 Aralık 2014 Çarşamba 09:48

Sayın Bomba32 yetkilileri. Evet dürüst ve açık bir yayın politikası izliyorsunuz ama hakarete varan yorumları niye yayınlıyorsunuz ki. Tevfik Akar iyidir kötüdür bilemem ama yapılanlar çok çirkin. Lütfen insanların onuru ile oynanmasına izin vermeyin. Hele bu öğretmen ise. Hem bu olay o arkadaşla ne ilgisi var. O arkadaşa söz verip de sözünde durmayanlara yazıklar olsun. saygılar.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

kokar

tağğfiğ
03 Aralık 2014 Çarşamba 01:51

evet ben tağfik kokar. haklısınız hep müdür olmak için her yol mubahtır diye her düzende düzenin adamı olurum. ama işim bir türlü ras gitmez. yıllardır müdürlük sınavla belirlendi ben senelik izinden kullandım çalıştım beceremedim. 50 yi zor aldım. hep müdür yardımcılığında 2. adam oldum. hep yetkimi aştım. ben müdürüm diye hava bastım ama içimde olamama üzüntüsü ezikliği hep vardı. tam bu dönem cemaate gittim paralel patladı. hemen çark ettim, müdürlük sözü aldım tam oldum derken ...ya bastım:(

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

tağfiğ

hassan balabanan
01 Aralık 2014 Pazartesi 15:13

kardeş gerçek adını yazmadan adamın kim olduğunu herkes okuyunca anleyor. Gerçek adını yazmak suç unsuru teşkil etme mi? Akıllı olmak ilazım. ama bu tafikkk bi ara perşembe akşamları cemaat toplantılarına giderken parelel sonrası gitmez olmuş. hakem odalarında seccadeyi serip namaz kılarken artık gösteriş yapmaz olmuş. nere el attıysa gurutmuş adam. valeyböl üde batırmış bitirmiş diyorlarrrr. allah affetsin gardaşımı. öğretmenliğe döner diyorlarrrrr. gine ütemedi gine ütemedi.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlısı

Ahmet SU
01 Aralık 2014 Pazartesi 13:49

Yalakalar,isteklerine kavuştu.Okulları da pislik ****ürüyor.Derse geç girenler,test aldıranlar,sınıf bütçesi oluşturanlar...

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAZININ DEVAMI

HARBİ
01 Aralık 2014 Pazartesi 09:48

Bu arkadaş onurludur. Hiç bir zaman çıkıp da ben müdür olacağım demez. Arlıdır,gururludur ve yalaka değildir. Her müdür olan arsız yada gurursuz değildir ama onların sayısı da az değildir. Adam müdür olmak için her türlü taklayı atıyor. Siyasilerin ve İhsan Arıcının etrafında dönüyor. Adamların köpeğini uyutmuyor. Sonunda da pes ediyorlar.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

PEKİ ŞART NE: 1

HARBİ
01 Aralık 2014 Pazartesi 09:35

Herkesin ortak görüşü ortak görüşü şu. Atama yapılırken sendikası ve görüşüne bakılmamış. Burası kesin. En düşündürücü bir örnek. Yıllarca çizgisini değiştirmeyen. davası uğruna sürgüne giden. Eşi türban yüzünden atılan. Milletin adını anmaya korktuğu yıllarda Eğitimbirsen ilçe temsilciliği yapan. Çakalların sırf yaranmak için arabasının arka camına gözükecek şekilde zaman gazetesi koyduğu zamanlarda onlarla mücadele eden bir kişi listeye bile alınmamış. Neden alınmamış.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İHSAN BEY BİZİM TANIDIĞIMIZ ESKİ İHSAN OL

AK PARTİLİ
30 Kasım 2014 Pazar 22:37

Herkes İhsan beye yükleniyor. Tek suçlu o mu. Herkes müdahil oldu. Herkes bir yerden girdi. komşusu, akrabası,dayısı,eniştesi,bacanağı,hemşehrisi. Girdi de girdi yavrum. referans olana soruyorsun kim 'diye valla tanımıyorum.Benim karının arkadaşının eniştesiymiş'. Yuh yani. Aslında ihsan kimin ne olduğunu çok iyi bilir.Ama ses çıkarmadı.Deseydi bunlar bunlar olmaz,olursa istifa ederim. bak o zaman neler olurdu. Bundan 2-3 yıl önce olsaydı derdi.Şimdi demez. Neden demez onu da siz bilin beyler.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

NE ADAM MI BU İHSAN

MÜCAHİT
30 Kasım 2014 Pazar 22:14

Ya her şeyin altından bu adam çıkıyor. Herkes bu adama yükleniyor. Gerçekten bu kadar kötü mü bu kişi. Yoksa günah keçisi mi. Bence biraz fazla yükleniyorlar gibi. Çünkü listeyi inceleyin. Sendikanın fazla bir yönlendirmesi olmamış. Çoğu sendikacı liste dışı kalmış.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

büyük tehlike

hünkar beğendi
30 Kasım 2014 Pazar 18:49

bir tafikdir gidiyor, ıyaşa verilecek deniyor, iyaştakilerin günahı ne arkadaş ? istenmeyen ,sevilmeyen adamı oraya niye veriyorlar. lazım değil.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eğitim Bir Sen

Kimin listesi
30 Kasım 2014 Pazar 12:10

Kardeşim bizim listemiz değil bizden bir Allah ın Kulu yok ihsanın kendi çevresi o da en kötü okullar bizim değil kimin bilmem Allah sorsun atıp tutanlara devşirmelerin listesi bizim değil istifa edecen ihsan onu bunu bilmem biz yokuz içinde adam çizdi bizi yorum yazan dikkatli olsun

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kendi Sendikamızda

Kardeş
30 Kasım 2014 Pazar 12:07

Ya adam bizim üstümüzü çizdi ne dava dinliyor sendika sorduğumuzda dalga geçiyor elimde kalacak

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

DEVŞİRME

ahmet
30 Kasım 2014 Pazar 12:04

Yorgun sen hangi sendikadan, hangi partiden devşirmesin. 2002 öncesi hangi partinin, hangi sendikanın yandaşı idin?

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

bune arkadaş

vatandaş
30 Kasım 2014 Pazar 10:13

adamların tc kimlik numarasını bile yayınlamışsınız akıl işimi yaptığınız

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İhsan arıcı hiç utanmıyormusun

Yorgun
30 Kasım 2014 Pazar 00:47

En az 5 paralelci var.2 tane başka sendikaların ilçe temsilcileri var. Sendika degiştiren bir cok devşirme varr.. Dava ile ilgisi olmayan pek çok insan var.Yıllarca davanın peşinde koşanlar listede neden yok. Çünkü onlar sessiz ve gururlu. Kimseye eyvallah etmez. GÖREV İSTENMEZ VERİLİR diye düşür.İhsan arıcı sen kendi üylerinle ugrasmaya devam et utanmadan sıkılmadan hak hukuk dinlemeden.Unutma bu dunyanın birde ahireti var..Mevla soracaktır hesabını bu gunlerin...

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

sakat üreme olmaz temenim

Vatandaş
30 Kasım 2014 Pazar 00:21

Adama pes bu kadar sülale boyu müdürlükte ne zeki sülaleymiş.Yandaş değil akraba evliliğine benzemiş.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kim Bu

ahmet
29 Kasım 2014 Cumartesi 22:44

Arkadaş bir tafigdir gidiyor, kim bu tam adını yazarsanız bizde öğreniriz..

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

VEFA NE DEMEKTİ BE

MÜCAHİT
29 Kasım 2014 Cumartesi 11:20

Listeyi inceleyin. En az 5 paralelci var.2 tane başka sendikaların ilçe temsilcileri var. son 1 yılda Eğitimbir sendikasını geçen en az 6-7 kişi var. Dava ile ilgisi olmayan pek çok insan var.Diyeceğiz ki adam becerikli ise olsun görüşü önemli değil.Peki kaliteli olup da kaç kişinin ipi neden çekildi.Yıllarca davanın peşinde koşanlar listede neden yok. Çünkü onlar sessiz ve gururlu. Kimseye eyvallah etmez. GÖREV İSTENMEZ VERİLİR diye düşür. Daha çok beklerler. Gene de bu atamalar hayırlı olsun.

16 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

zade

zade
29 Kasım 2014 Cumartesi 09:55

çift müdürlüğünden dolayı sayın müdürüm zadeoğlu nu tebrik ederim

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

müdür yardımcısı

tafikk
29 Kasım 2014 Cumartesi 09:55

tağfiiiik adı yok listede ama. çok ağlamış diyorlar. tamam meme vericez sana ağlama evlat demişler.ama müdür oldum dedi şu hastane yakını okula çiçekleri geldi tebrik mesajları geldi o okulun eski müdürü oradayken gitti ve ben haftaya başlıyorum dedi. eee alırsan ahı aheste aheste çıkar tafikkk. oranın eski müdürü bile bir yerlere müdür olur sende .... müdür olursun. sen Isparta da rahat gez oğlum.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla