visitor analyticsvisitor analytics

OKUL DÖNÜŞÜMLER NE OLACAK?

OKUL DÖNÜŞÜMLER NE OLACAK?
01 Temmuz 2014 Salı 04:01

Isparta Valisi Vahdettin Özkan, ilk kez konuştu

Yaşanan tartışmaların ardından ilk kez konuşan Vali Özkan, okul dönüşümlerinde son noktaya gelindiğini, şayet değişiklik yapılırsa bunun domino etkisi yapacağını söyledi. Isparta Valisi Özkan, yapılan eleştirilere de cevap vererek, “Biz bu kararları bir günde almadık” diye konuştu.

 


okul kapatmak

öğretmenin stresi
03 Temmuz 2014 Perşembe 09:15

sanayi teknik ve end meslek lisesi kapanacakmış öğrencilerimiz ne olacak zamanında neden düşünülmediki yeni atanan öğretmenlerimizin ne suçu var bir an önce okul yapılmalı,okul kapatmakla problem çözülmez.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

neden

metrolu
02 Temmuz 2014 Çarşamba 01:50

kadir boylu ilkokul olarak yapıldı neden ortaokula çevrildi. üç ilkokul karşı karşıya bu nasıl denge nasıl adalet.m.akif, s. seçkin , öğretmenler 3 de ilkokul. den****e bak.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Takma değil gerçek ismim

Tamer Demirtaş
01 Temmuz 2014 Salı 18:34

Söyle bakalım bu kararları kaç günde aldın.meryem Albayrak lisesi 1 hafta önce ortaokul olmuştu ama ne hikmetse bu hafta karar bi anda değişti.sizde haklısınız Meryem Albayrak okulunda okuyan öğrenciler zengin çocuğu olmadığı için karar hemen değişiyor.cesaretiniz varsa Ülkü denilen okul için almış olduğunuz kararı değiştirsenize.değiştiremezsiniz neden mi çünkü orada zengin,elit,kaymak tabakanın çocukları var.diğer tarafta gariban çocukları var.sizler zenginlere hizmet etmeye devam edin.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir kez daha düşünün

yapmayın
01 Temmuz 2014 Salı 15:10

Bu kadar insan bu dönüşümlere rıza göstermiyorsa halkın refah ve huzuru için var olan devletin niteligi zedelemektedir.çok basit yöntemlerle en az mağduriyet en fazla mutlulukla bu süreç çözülmeliydi.yorumlara bakınca anlarsınız.kimi okul yapılmalıydı demiş.kimi okulun ordan bölünmesini teklif etmiş.bunların hepsi gündeme alınmalıydı.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

olmadı

olmadı
01 Temmuz 2014 Salı 11:44

sayın vali ortadan 2 ye bölünebilecek okulları bölerek,bir kaç sene sonra o mahalleye ortaokul yada ilkokul yapılacak mahallere dokunmayarak bence insanları çok daha memnun ederdiniz.lütfen kararınızı gözden geçirin..uzak mesafelere ilkokul çocuklarının günde 4 kez yürümesi gerektiğini unutmayın. lütfen empatik olun

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yanlış

Yanlış
01 Temmuz 2014 Salı 11:33

Maalesef 3-4 yıldır binalar yapılmalıydı. önce fiziki şartlar sağlanır sonra dönüşüm çocukla 1 km yürüyecek yazık

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İşte bu

Öğretmen
01 Temmuz 2014 Salı 09:49

Tebrikler sayın valim. Amir haklı olduğu zamanlarda memurlarını koruya bilmektir. Keşke sayın Memduh Oğuz bu kadar dik dursaydı da sorunlar bu güne kadar gelmeseydi.

1 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla