visitor analyticsvisitor analytics

ÖĞRETMENEVİ MÜDÜRÜ DEĞİŞTİ

ÖĞRETMENEVİ MÜDÜRÜ DEĞİŞTİ
04 Temmuz 2016 Pazartesi 15:10

ÖĞRETMENEVİ MÜDÜRÜ DEĞİŞTİ

Isparta Milli Eğitim'de okul ve kurum müdürleri atama sonuçları belli oldu.  Isparta Öğretmenevi Müdürlüğü'ne Şarkikaraağaç Öğretmenevi Müdür Yardımcısı olan Engin Koç atandı.

Isparta Milli Eğitim Müdürlüğü, okul ve kurum müdürleri atama sonuçları yayınlandı. 91 okul ve kurum müdürlüğü için 53 koltuğa atama yapıldı. Isparta Öğretmenevi Müdürlüğü görevine Şarkikaraağaç Öğretmenevi Müdürlüğü'nde görevli Engin Koç atanırken, Hızırbey Ortakokulu'na kurucu müdür Tevfik Akar, Rehberlik Araştırma Merkezine Sedat Yılmaz, Naşide Halil Gelendost İlkokulu müdürlüğüne  Aksu'dan Murat Akçalıca, Atatürk İlkokulu'na Keçiborlu'dan Umut Gökmen, TOBB Meslek Lisesi müdürlüğüne kurucu müdür Yaşar Akbay atandı.

FEN LİSESİNDE MÜDÜR DEĞİŞMEDİ

Süleyman Demirel Fen Lisesi'nde Mehmet Çete ve Bilim Sanat Merkezi'nde Hasan Baran'ın müdürlük görevleri devam etti

Adam gibi adam

dava adami
08 Temmuz 2016 Cuma 00:20

sendikaci yalaka. sizler dava icin gecesini gündüzüne katan insanlara çamur atamazsiniz,lekeleyemezsiniz. Sizin gibi yalakalar yüzünden insanlari sogutuyorsunuz herseyden. Sizin gibi damdan atlama tiplerin koltuk sevdasi er ya da gec ortaya cikacak.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dallama

Ak Partili
06 Temmuz 2016 Çarşamba 10:47

Sendika başlıklı yazı yazan yalaka. Ruhi Uygun 28 şubat sürecinde en çok zarar gören kisilerdendir. Sendikanın kurucularindandir. Bu davaya maddi manevi yardım etmistir. Eminim senin gibi sonradan trene binen dallamalardansin. Çünkü şu an hem sendikada hem partide senin gibiler var. Elbet bir gün onlardan kurtulacağız.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AKLIN YOLU BİR

SÖZ DİNLEYEN
06 Temmuz 2016 Çarşamba 08:03

Isparta Fen lisesinin durumunu iki yıl önce yorumcu arkadaşların fikirleri gibi bende aynı sözleri duyduğumdan dolayı aldım çocuğumu gönene tercih ettirdim iki yıldır çokta memnundum ama bu yıl duydum ki okul müdürünün görev süresi bitmiş şimdi çoçuğun naklini nereye aldırayım diye kara kara düşünüyorum.

23 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

eğiti...eğitim..eğitim

eğitim
05 Temmuz 2016 Salı 16:58

bu atamalarda en dikkat çeken fen lisesi müdürü geçen yıl veliler tarafından çok eleştirilmişti bu yıl okulu inşallah bir noktaya getirir.başarılı öğrencileri elinde tutar.süleyman demirel fen lisesini türkiye çapında hakettiği yere getirir getitemezse işi zor...

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yorum

Sendika
04 Temmuz 2016 Pazartesi 21:13

İşi ilçe boyutuna indir****enler sendikacılardır diye düşünüyorum. Müdürlükte gözü olanlar hemen saldırıya geçti. Sendika imkanlarını gücünü bu aramada kullanamadılar galiba.Aslında İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Ruhi Uygun olmalı, Öğretmenevi ne vekaleten bakmalı. Sonrada İhsan hocanın yerine geçmeli. 3 görevi aynı anda ****ürür. İşte o zaman saldırmazlar.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Atama

İnsan
04 Temmuz 2016 Pazartesi 21:08

Bu atamanın ilçe ile ilgisi yok. Olayı saptırmayın. Tokatlı bir öğretmen atanmış. Liyakatını bekleyin görün.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla