visitor analyticsvisitor analytics

ÖĞRETMEN 8 YAŞINDAKİ ÖĞRENCİYİ SINIFTA SOYDU

Öğretmen 8 yaşındaki öğrenciyi sınıfta soydu
29 Aralık 2016 Perşembe 18:31

İddiaya göre, 2. sınıf öğretmeni D.L., pis olmakla suçladığı F.N. adlı kız öğrenciyi sınıfta soyup ‘Bunun iç çamaşırı bile pis’ diyerek rencide etti

Antalya'nın Muratpaşa İlçesi'nde ilkokul sınıf öğretmeni D.L. hakkında, 'pis' olmakla suçladığı F.N. adı kız öğrenciyi sınıfta iç çamaşırıyla dolaştırdığı ve başını duvara vurduğu iddiasıyla soruşturma açıldı.

Olay geçen mayıs ayında Hacı Hafize Saygan İlkokulu'nda meydana geldi. İkinci sınıfları okutan öğretmen D.L., iddiaya göre öğrencisi F.N.'nin kıyafetlerinin temiz olmadığını söyleyerek tepki gösterdi. Hırsını alamayan öğretmen D.L., kız öğrenci F.D.'nin 'pis' olduğunu ispatlamak için soyunmasını istedi ve onu "Görüyorsunuz iç çamaşırı bile pis" diyerek sınıfta dolaştırdı ve başını duvara vurdu.

Sınıftaki öğrencilerin durumu ailelerine anlatmaları üzerine veliler harekete geçti. Öğretmenin sınıfta iç çamaşırlarıyla dolaştırdığı F.N.'nin ailesine ulaşan veliler, onunla birlikte öğretmen D.L. hakkında şikayetçi oldu.

SORUŞTURMA 7 AYDA BİTMEDİ

Muratpaşa İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nce kadın öğretmen D.L. hakkında haziran ayında soruşturma açıldı. Soruşturma 7 aydır sonuçlanmazken, öğretmen D.L.'nin eşinin İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nde şube müdürü olması nedeniyle olayın üstünün kapatılmak istendiği öne sürüldü.

Hacı Hafize Saygan İlkokulu Müdürü Mehmet Ali Çakır, velilerden gelen şikayetleri İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bildirdiğini, müfettiş görevlendirildiğini, soruşturmanın devam ettiğini anlattı. Söz konusu iddiaların doğru olup olmadığına ilişkin sonucun müfettişlerin soruşturmasının ardından ortaya çıkacağını belirten okul müdürü Çakır, öğretmenin bugün itibariyle de görevine devam ettiğini söyledi.

Kız öğrencinin sınıfta iç çamaşırıyla dolaştırıldığı iddiası eğitim camiasında tepki gördü. Olayın çok üzücü olduğunu belirten Eğitim- İş Sendikası Antalya Şube Başkanı Fatin Iltar, "Böyle bir olay olmuşsa yapanlar, bu olaya karışanlar tabi ki hak ettiği cezayı almalı. Öğretmen, çocuğun herhalde birazcık düzensiz, pis, kirli olduğunu görünce üzerindeki çamaşırları çıkartmış, iç çamaşırlarıyla sınıfta teşhir etmiş. Eğer böyle bir şey olmuşsa ki çocukların tanıklığıyla bu ortaya çıkacaktır, hoş bir davranış değil, bir eğitimciye yakışmayan davranış" dedi.

ayşe
31 Aralık 2016 Cumartesi 22:18

Bu habere tek kelime" śerefsiz" diye yorum yapan farklı ayşedir....

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ayşe
31 Aralık 2016 Cumartesi 22:15

Bu habere bir ayşe daha yorum yapıp tek kelime " şerefsiz" yazmış o ayşe farklı ayşe küfür içeren yorumları yayınlanmaz iseniz iyi olur...tabiki içimizden böyle olaylara küfür ediyoruz...ama içimizde kalsa daha iyi olur...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ayşe
31 Aralık 2016 Cumartesi 02:07

Yaaa...gerçekten çok midem bulanıyor...hasta ruhlu bir ton adama çocuk emanet ediliyor bu ülkede...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ayşe
30 Aralık 2016 Cuma 07:41

Şerefsiz

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cezasız kalmasın

Esra
30 Aralık 2016 Cuma 00:30

1983 yılında öğretmenim diğer çocuklardan fakir olduğum için beni her pazartesi bit kontrolünden geçirirdi. Sonra pes etti. Çünkü anneme pazar günleri beni yıkarken bunu söylerdim. Oda beni dakikalarca sıcak suyla yıkardı. Pazartesi okula gitmek istemezdim. Ve ben hala pazartesi günleri okula gitmek istemem. 44 yaşındayım ve öğretmenim. Hayatımda bıraktığı izi anlatmama kelimeler yetersiz kalır. Bu kişinin öğretmenlik yapmasına izin verilmesin.şu an çok üzgünüm.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Orçun
29 Aralık 2016 Perşembe 23:26

Ülkenın nereye gıttiğini size sormalı sn32 ??!! Kıme sorulması ( eger cesaretınız varsa) gerektiğini ****et ıyı bılıosunuzdur ! Ama sorabılıyo öusunuz bakalım?

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla