visitor analyticsvisitor analytics

ÖĞRENCİYİ DARP ETTİ İDDİASI

ÖĞRENCİYİ DARP ETTİ İDDİASI
14 Aralık 2015 Pazartesi 14:37

ISPARTA'DA öğrenci yurdunda kalan 15 yaşındaki bir öğrenciyi yat yoklaması sırasında darp ettiği iddia edilen öğretmen hakkında suç duyurusunda bulunuldu.

Olay Işıkkent Mahallesi'nde bulunan Anadolu İmam Hatip Lisesi binasının yanında bulunan öğrenci yurdunda meydana geldi. İddiaya göre,15 yaşındaki hazırlık sınıfı öğrencisi G. F. F, gece yat yoklaması sırasında nöbetçi öğretmen R.K. tarafından darp edildiğini belirterek şikayetçi oldu.   

G.F.F, verdiği ifadede ise; Nöbetçi öğretmen yat yoklaması alıyordu. Ben ve arkadaşlarım o anda koridordu bulunuyorduk. Kaçarak benim kalmakta olduğum odaya gittik. Ben odamda bulunduğum sırada nöbetçi öğretmen R.K. geldi. Beni köşeye sıkıştırdı ve üç defa tokat vurdu. Sonra burnum kanamaya başladı. Gece kimseye haber veremedim. Sabah telefonla babamı arayarak durumu anlattım" dedi. 



öğrenci? öğrenir

toplama kampı
15 Aralık 2015 Salı 13:06

Öğrencilikle alakası olmayanları buraya doldurdular. daha doğrusu bir yatılı okula çocukları kakaklıyorlar. sonra çocuk aileden ve çevreden kopuk ve uyumsuz oluyor. Gelecek yıla bu düşük puanla aynı okula ve yatılı olarak giremeyecekler. ilk sene olmanın fırsatını hak etmeyenler bile yakaladı.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖF BİLE DEMEYİN SAKIN

AK PARTİLİ
15 Aralık 2015 Salı 12:54

Ben öğretmenlere sesleniyorum. lütfen çocukları,dövmeyin bağırmayın. Yoksa valla ceza alırsınız. Siz öğretmensiniz, veli ilgili ise çocuğunu terbiye veriyorsa ilgilenin. İlgilenmeyenlerle de eyvallah. Bu memleketin, doktora,öğretmen,öğretmene, subaya ihtiyacı olduğu kadar, ameleye,temizlikçiye, hatta ibret almak için bali çeken ,hap kullanan insanlara bile.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ezikler

yezitler
15 Aralık 2015 Salı 12:31

İyi günleriniz bu cenap merdiven altı dinci uzantısıdır. onlar geldikleri o mecrada neler neler yaşayanlar. Karanlık geceler karanlık yüzlerle yetiştiler. Şimdi eğitimci hemde dindar. Dübüllerine bakın.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bunlar zaten hoca

hoca
15 Aralık 2015 Salı 12:04

Müslüman ülkelerin kaderidir şiddet.dayak cennetten çıkmadır deyip yuttururlar topluma yazıklar olsun sizin gibi din tüccarlarına.çoluk çocuk demeyip öldürüp dövenlere çakal sürüleri sizden öğretmen değil insan dahi olmaz şuna bak anasının avutamadıklarını öğretmen avutuyormuş babanım hatırınamı avutuyorsun işine gelmiyorsa bırak git amelelik yap

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tarafsız

tarafsız
15 Aralık 2015 Salı 11:47

Haber yaparken iki tarafı da dinlediniz mi?Bırakın taraflı ve sansasyonel haberleri.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

anasının avutamadıkları

kul muhacir
15 Aralık 2015 Salı 11:42

anasının avutamadıklarını öğtetmen avutacak kurallara uyulmayacak sonrada eğitim öğretim bitti öğrenciler iflah olmuyor diye feryat edeceksin. önce iğneyi kendimize batıralım, bomba 32 sizde gazoz kapağından madalyayı kaketiniz gururla taşıyın,

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ama kime

yazık
15 Aralık 2015 Salı 09:43

ya bizde öğrenci olduk dayakta yedik ama öğretmeni bu kadar aciz bi duruma düşürmedik biz dayak yedik mi birde babam annem döverdi siz nasıl olurda öğretmene ters baktınız diye bunlar öğrenci deil bunlar serseri bırak ne po....k yerse yesin sayın hocam allah yardımcın olsun

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalan habere yorum yapılmaz.

ogretmen
15 Aralık 2015 Salı 01:01

Olayın aslını bilmeden yorum yapmayin.Oturduğunuz yerden ahkam kesmek kolay.Olayın aslını araştırın sonra yorum yapın.O zaman aynı seyleri utanmadan yazabilecekmisiniz

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Her ağzı olan

ali
15 Aralık 2015 Salı 00:02

Eğitim öğretim bitti .öğretmen sadece bakıcı olacak . öğretmenim yesinler birbirini .sana ne . geç otur köşene

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

mmmm

mmmm
14 Aralık 2015 Pazartesi 23:31

hemen meslekten atılsın kim oluyorda vuruyor işini sevmiyorsa bırakır gider tabi 4 ay ense gidilir mi

2 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

bunlar zaten hoca

hoca
14 Aralık 2015 Pazartesi 21:08

evet bunlar öğretmen değil zaten bunların hepsi imam.çocuklara tahammülünüz yoksa bırakın bu mesleği,öğretmen olacağım diye 9 takla atıp öğretmen olduktan sonra onun bunun çocuğunu dövemezsiniz. adı üstünde onlar çocuk yaramazlık yapmış olsa dahi kimseyi dövemezsiniz. ondan sonra veliden dayak yedinizmi ağlamıyın.

2 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Görevden Uzaklaştırılsın

İlkay Çelebi
14 Aralık 2015 Pazartesi 18:51

Tokat atmakla terbiye edilmiyor hoca çocugun ne sucu varsa raporunu tut idareye ver.Kendin ceza kesme.Özellikle anadan babadan ayrı yurt çocuklarına yapma bunu.Sen yurtta anasız babasız parasız yaşamadıysan anlamazsın bunu.Kimse sıcacık kaloriferli ana ocağını terk edip yurtta okumaya gelmeye heves değil.Geliyorsa anla ki şartlar onu sürüklüyordur.Maddi durumu iyi değildir.Ama sucu varsa tut raporu idare halletsin.

5 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vurur yüze ifadesi iki tokattan bişey olmaz bitanesi

a.o.y.
14 Aralık 2015 Pazartesi 18:29

Bu ne be! İyice çıkartın zibidileri öğretmenlerin tepesine.

17 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

hocam yanındayız.

fakir
14 Aralık 2015 Pazartesi 17:43

bu öğrenci sütten çıkma ak kaşıkmı yoksa anası onu kadir gecesindemi doğurdu.zemzem suyu ile abdest almışta kusurundan bahsedilmiyor. kusurun hepsi hocada mı.hocam ellerine sağlık ellerinden öperim.az bile etmişsin.saygılar

20 Beğendim
10 Beğenmedim