visitor analyticsvisitor analytics

OĞLUNUN FERYADI YÜREKLERİ DAĞLADI

OĞLUNUN FERYADI  YÜREKLERİ DAĞLADI
13 Kasım 2016 Pazar 21:57

OĞLUNUN FERYADI YÜREKLERİ DAĞLADI

Isparta-Eğirdir karayolunda feci bir trafik kazası meydana geldi. Karşıdan karşıya geçmeye çalışan bir kadına kamyon çarptı. Kazada kadın olay yerinde hayatını kaybetti.

 

KARALAMA

VİCDAN
14 Kasım 2016 Pazartesi 12:21

başda yaralı arkadaşa geçmiş olsun,vefat eden kardeşimizede Allah'tan rahmet diliyorum,kalanlara Allah sabır ihsan eylesin çok zor durum. Burada şu konuya değinmedende geçemiyeceğim bu roportaş yapan şişman arkadaş şöförü tanıyormuymuş veye şöförle içkimi içmiş hemen şöförün serhoş olduğunu nereden biliyor da ahkam kesiyor milleti kalayana getiriyor. şöförde zerre miktar alkol yok ve hiç alkol kullanmamış bir kişi,Allah herkezi böyle kuru iftiradan saklasın şöförede geçmiş olsun

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

isim yok
14 Kasım 2016 Pazartesi 10:15

Annemin arkadaşı kadın çok iyi bi insandı. Mekanı cennet olsun

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

neden?

vatandaş
14 Kasım 2016 Pazartesi 09:41

ctsileri çarşıda trafik curcuna oluyor her yer insan kaynıyor.. ne hikmetse 1 tane bile trafik polisi göremiyorum etrafta.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cigdem ince
14 Kasım 2016 Pazartesi 01:07

Ne ya bu yazık bu insanlara emniyet karayolları bişeyler yapsin artık rabbim geride kalanlara sabir versin

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta

ısparta
14 Kasım 2016 Pazartesi 00:22

yazık giden canlara masum insanlara. emniyet artık üstüne düşsün bu trafik olaylarına. ısparta merkezde kişiliksiz yaratıklar drift atıp duruyorlar. ve bu günden güne artıyor. 3 , 5 bin lirası olan çoluk çocuk araba alıyor sonra ortalık yarış pisti. cezaları artırmadıktan sonra bu işler bitmez. kim ne ceza alıyor hiç hemen salınıyor. yine drift atıyorlar yine atıyorlar. devlet bu işe el atmalı cezalarımız çok ama çok az.

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla