visitor analyticsvisitor analytics

ÖFKENİZİ MECLİSE TAŞIMAK İÇİN GELİYORUM!

ÖFKENİZİ MECLİSE TAŞIMAK İÇİN GELİYORUM!
26 Şubat 2015 Perşembe 15:02

ÖFKENİZİ MECLİSE TAŞIMAK İÇİN GELİYORUM!

CHP Milletvekili Aday Adayı Süleyman Coşar, partisinin il merkezinde kalabalık bir gruba hitap ederek aday adaylığını açıkladı. Coşar, “Çaresiz değiliz. Öfkenizi Meclise taşımak için geliyorum” dedi. Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Milletvekili Aday Adayı Süleyman Coşar, partisinin il merkezinde düzenlediği basın toplantısıyla aday adaylığını açıkladı. 

Kalabalık bir partili grubun katıldığı toplantıda konuşan Süleyman Coşar, “Çaresiz değiliz. Partimiz sahipsiz değil” diye başladığı konuşmasında 7 Haziran tarihinde yapılacak olan seçimlerin önemine işaret ederek “AKP ile en önemli rövanşımız bu seçimler” ifadelerini kullandı. Coşkulu konuşmasıyla salonda bulunanlara da heyecanını yansıtan Süleyman Coşar, “Ben sizin öfkenizi meclise taşımak için geliyorum. Hepinizin sesi olmak aday olmak istiyorum. Sıradan bir aday değilim. Laf olsun diye de meclise gitmeyeceğim. El birliği ile duyarsız kesimleri duyarlı hale getireceğiz” dedi. 

Eğitimci kökenli olan Süleyman Coşar, “Dönemin siyasi iktidarlarının hedefinde hep eğitimciler vardı. Sürgünler, tehditler vardı. Biz de o yıllardan bu günlere uzandık geldik. Mücadelenin hep içerisinde oldum. Bütün çocuklarımı mermi gibi bu memlekete hizmet için donattım, yetiştirdim. Çocuklarımda bu partide yetişti” ifadelerini kullandı. CHP Milletvekili Aday Adayı Süleyman Coşar, kendisini dinleyen partililerin sorusu üzerine projelerinden de söz etti.

 Coşar, “Isparta’nın asıl sahipleri, meslek odaları, kitle örgütleridir. Onların projelerinin Ankara’da takipçisi olacağız. Bizim de projelerimiz var. Onları da zaman içerisinde kamuoyu ile paylaşacağız. Ama size şunu söylemeliyim; öğrencilerimiz, gençlerimiz Isparta’da tarikatların eline düşüyor. Çocuklarımızı Arap Emperyalizminin elinden kurtaracağız. Yurtlar kuracağız” şeklinde konuştu. Süleyman Coşar, CHP’nin efsane ismi Turan Özgül’ün partiye ve kendisine verdiği emekleri de anlatarak “Ben buraya Turan abimizin elini sıkarak değil, öperek geldim” dedi.

EMŞERİM

sülüman
27 Şubat 2015 Cuma 00:29

Hemşerim yerinde otur.Ortalığı karıştırma Antalyada Otelini işlet geriden gelenler sen antalyada iken burada emek sarf edenlerler var sen antalyana git.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Türk Halkı da iradesini meclise taşıyacak

Hacı
26 Şubat 2015 Perşembe 22:36

TC. vatandaşları da Haziran da iradesini yine meclise taşıyacak sen öfkelen dur,Kervan yürur.Büyük Türkiye için.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

kokoşlar

@@
26 Şubat 2015 Perşembe 19:45

Bu chp gerçekten tam bir fosiller partisi

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başkan

Başkan
26 Şubat 2015 Perşembe 19:36

Yaş 74 ne diyeyim

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Basiretsizlik ve Acziyetlik

Osmanbey
26 Şubat 2015 Perşembe 19:11

Sİzler sadece kin ve nefret tohumları eken gerilimden beslenen acizlersiniz öfkeniz kime?Tayyibe.Nİye?AKP başarılı diye.Yani;TÜrkiye de büyük işler başarılıyor ülkemiz geçmişe bakdığınızda nerelere gelmiş görünüyor bu başarılı hükümet hazmedilemiyor TÜrkiyenin başarısı bile istenmiyor.Sİzler de gr. Vatan sevgisi olamaz.

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

başarılar

ömer çobaner
26 Şubat 2015 Perşembe 17:59

çıktığınız bu yolda başarılar dilerim.

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

aaa

alettin
26 Şubat 2015 Perşembe 17:38

ayakta duracak hali yok bi gettt

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

çoşma

sülüman
26 Şubat 2015 Perşembe 17:26

sülüman sen gelme bize sakin insan lazım senden olmaz

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Emektar

emekli öğrt CHP'li
26 Şubat 2015 Perşembe 17:14

Parti emektarı olup da hala dinamik birikimli kişiler çok önemlidir.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla