visitor analyticsvisitor analytics

O YOLDA YÜRÜDÜ!

O YOLDA YÜRÜDÜ!
27 Kasım 2015 Cuma 11:35

SDÜ Rektörü Prof. Dr. İlker Çarıkcı, Çünür'den üniversite kampüsüne bağlanan tozlu topraklı yolu inceledi. Yolun biraz daha iyileştirilmesini için talimat verdi.

SDÜ Rektörü Prof. Dr. İlker Çarıkcı, kampus alanı dışındaki öğrencilerin günlük kullandığı yolda yürüdü.  Genel Sekreter Yardımcısı Musa Denizhan Ulusan ile birlikte kampus çevresinde incelemeler de bulunan Rektör Çarıkçı, Çünür'den gelen öğrencilerin kullandığı yolu kontrol etti. Rektör Çarıkcı, sürekli öğrenciler tarafından kullanılan bu yolu biraz daha kullanılabilir hale getireceklerini söyledi. Bu konu ile ilgili çalışmaların hızlandırılması konusunda yetkililere talimat verdi

Sonunda Hocaefendi Yolsuzluklarla mücadeleye başladı!

Şok Şok Şok
30 Kasım 2015 Pazartesi 01:42

Şok şok şok Hocaefendi yolsuzluğu bizzat yerinde inceledi. Pu ha ha ha... Hocam sen yolsuzluk kavramını çok yanlış anlamışsın. Vahidettine sor o sana anlatsın desem o Hukuktan anlamıyor. Sen en iyisi bir bilene sor...

2 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Laf olsun diye yorum yapanlar

sdü
29 Kasım 2015 Pazar 10:51

Ciddi konularla ne zaman ilgileneceksin diyen TERBİYESİZ..Bu ciddi konu degilmi burası ne okul degilmi okulda ne olur ögrenci olur egitim olur ögretim olur..ögrenciler için birşeyler yapılır.ÖGRENCİ OLMASA NE HOCA OLUR NE MEMUR OLUR NE GÜVENLİKÇİ OLUR anladınmı saf saf yorum yapma......

9 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralel Yapı gibi

Ispartanın Veletleri
28 Kasım 2015 Cumartesi 14:33

Ciddi konularla ne zaman ilgileneceksiniz?

12 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Naksan Holding Bağlantısı

Uzm. Dr. Veli Ç.
28 Kasım 2015 Cumartesi 03:18

İbicioğlunun kirli işlerini yürüttüğü halde yeni dönemde paralelci değilim diyen, eski bilgi işlem yeni fen edebiyat uzmanı paralelci değilsen sorduğum soruya cevap ver. Bankasya nın kurucu ortaklarından olan Paralelin ağababası Naksan Holding ile bağlantın nedir? Soruyu açıkça sordum sen yeterki inkar et, Paralelci değilim iftira atıyor de, Savcılığa şikayet et, ispat etmek bana düşer. Sen şimdi utanmadan yrd doç kadrosuda istersin. İlgililere duyurulur.

12 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

yezitler
27 Kasım 2015 Cuma 22:27

UTANMAZLAR ONURSUZLAR OMURGASIZLAR; Siz bir şehre basın yayın hizmeti veriyorsunuz. Sabahtan beri basına yazara uygulanan despotizm namına haber yapmadınız. Sıra sizede gelir.Birilerine geldiği gibi. Nereye kadar yalakalık. Oturup toplarınıdamı yalıcaksınız. O şehirde hala sizin bu yüzünüzü görmüyor. Mallıklarıda o kadar.

4 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla