visitor analyticsvisitor analytics

O SAVCIYA YAKALAMA KARARI ÇIKTI

O SAVCIYA YAKALAMA KARARI ÇIKTI
12 Eylül 2015 Cumartesi 14:39

Yalvaç Eğirlerli olan o savcıya yakalama kararı çıktı...

Eski savcı Akkaş ile eski hakim Karaçöl hakkında yakalama kararı

 

Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından haklarında"örgüt kurma" iddiasıyla soruşturma yürütülen eski savcı Muammer Akkaş ile eski hakim Süleyman Karaçöl ile ilgili Bakırköy 2. Ağır Ceza Mahkemesince tutuklama amaçlı yakalama kararı çıkarıldı.

 

Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı, Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulunca (HSYK) meslekten ihraçlarına karar verilen eski savcı Muammer Akkaş ile eski hakim Süleyman Karaçöl hakkında HSYK başmüfettişlerince hazırlanan ve savcılığa sunulan soruşturma dosyasını değerlendirdi.

 

Savcılık, şüphelilerin "Suç işlemek amacıyla örgüt kurmak" ile "Cebir, şiddet kullanarak Türkiye Cumhuriyeti hükümetini ortadan kaldırmaya, görevlerini yapmasını kısmen veya tamamen engellemeye teşebbüs etmek" suçlarını işlediklerine dair kuvvetli suç şüphesinin varlığını gösteren somut delillerin oluştuğunu, savcılarla ilgili "örgüt kurma" suçlamalarının olduğunu belirterek, gereğinin yapılması için Bakırköy 2. Ağır Ceza Mahkemesinden,adı geçen kişilerin tutuklanması amacıyla yakalanmalarına karar verilmesini talep etti.

 

Talebi değerlendiren Bakırköy 2. Ağır Ceza Mahkemesi, eski savcı Muammer Akkaş ile eski hakim Süleyman Karaçöl ile ilgili tutuklanmaları amacıyla yakalama kararı çıkarılmasına karar verdi.

 

MESLEKTEN İHRAÇ 

 

Akkaş, İstanbul Cumhuriyet Savcısı olarak görev yaparken,Tekirdağ Cumhuriyet Başsavcılığına savcı olarak atanmıştı. Tekirdağ Cumhuriyet Savcısı olarak görev yapan Akkaş, HSYK tarafından tedbiren görevden uzaklaştırılmıştı.

 

Hakim Süleyman Karaçöl ise İstanbul Sulh Ceza Mahkemesinde hakimken Kütahya Cumhuriyet Başsavcılığına hakim olarak atanmıştı. Karaçöl de HSYK tarafından görevinden tedbiren uzaklaştırılmıştı.

 

HSYK 2. Dairesi, 12 Mayıs'ta savcılar Zekeriya Öz, Celal Kara, Muammer Akkaş, Mehmet Yüzgeç ile hakim Süleyman Karaçöl'ün meslekten ihracına karar vermişti.

para

sadık
13 Eylül 2015 Pazar 21:04

ıspartada paralel yapı ile mucadele,diğer illere göre çok zayıf.

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

yezitler
13 Eylül 2015 Pazar 13:47

Mhp fırıldak yeri değilse. MHP kendisi fırıldak. Şehitlerin mesulüdür. AKP bastonu MHP. Meclis başkanı AKP den seçilmese ne olurdu bir düşün. Aklın yetiyorsa. Dıgıdık milliyetçiliği ile olmuyor bu işler. Şu an bir hükümet kurulmuş olacaktı. Bu MHP kafası sanki mermer ocağı mübarekler.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

AKLINI KENDİNE SAKLA

dumrul
13 Eylül 2015 Pazar 10:57

paralelin gücü diye yazana derimki aklını kendine sakla bunca yıldır muhterem hocamız diyerek kol kanat gerdiniz başbakan yardımcısı ne istedilerse yaptık derken 12 yıl her yere çöreklendirilirken aklınız neredeydi MHP içlerine almasın derken zaten onlarda gelmez MHP fırıldakların barınacağı yer değildir çıkar için gelinmez

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SAVCIMIZ GURURUMUZDUR

Tarık -Yalvaç
12 Eylül 2015 Cumartesi 23:49

Yorum yazmayacaktım ama aşağıdaki 4 yirumu yazan aşağık mahluk veya mahlukların hemşehrimizi dahi satan yorumlarını görünce yazmak zorunda kaldım. Savcımız şereiyle görevini yapmış tüyü bitmemiş yetimin hakkını, Türkiye Cumhuriyetinin onurunu kurtarmaya çalışmıştır. Aşağıda yorum yazan aklı evvelllerde aptalca hırsıza arka çıkmış hemsehrisini dahi satacak kadar alçalmışlardır. Bu savcımız bu arkadaşın kuyruğunamı basmışta bukadar ciyaklıyor? MUAMMER AKKAŞ YALVAÇ VE ISPARTA'NIN GURURUDUR

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Parelelin Göçü

Kahraman Türk Askeri
12 Eylül 2015 Cumartesi 21:27

Burdurdaki parelelciler hep Ispartaya taşınıyor.Ispartalı hemşerilerim uyanık olun,Ispartayı parelelin başkenti yapacaklarmış, buradan Isparta Emniyetini, Jandarmasını, milli İstihbarat Teşkilatını uyarıyorum.Çok dikkatli olunmalı,Ispartadaki MHP Teşkilatını, diğer partileri de uyarıyorum,Bunlar bukelemun gibidir.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Parelel

Ahmet BULUT
12 Eylül 2015 Cumartesi 21:22

Bu yapıya hala devam eden gafiller, bir gün milletin yüzüne bakamayacaksınız. Eğer bu kadar yanlışı görüp de devam ediyorsanız,sizin de ya kanunsuz bir işiniz var, veya kasediniz var. Çünki bu yapı da her şey var, Kumpas,şantaj, montaj..

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Uyanın

Vatandaş
12 Eylül 2015 Cumartesi 19:44

Ey tabandaki temiz müslüman kardeşlerimiz,sizleri kaybetmek istemiyoruz.Ama yukarıdaki hain planları görelim ve hiç olmazsa bundan sonra bu tiplere alet olmayalım.

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

yezitler
12 Eylül 2015 Cumartesi 18:17

Dünkü kankanız zina ****iniz bütün çamurlarını size attı ama kirli çamaşırları duruyor inşallah onlarıda biz atarız. İçerde yalnızlık çekmezsiniz.

1 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

KENDİ HEMŞEHRİNİZE "O SAVCI" DERKEN KENDİNİZ NE OLUYORSUNUZ

Yunus
12 Eylül 2015 Cumartesi 18:08

Birincisi bu sitenin sahibi Ispartalımı yoksa sonradan Ispartalımı? İkincisi Isparatalılar kendi hemsehrileri olan ve tarihin en büyük yolsuzluğunu ortaya çıkan yani ıspartalılarda dahil tüm milleti soyanları ortaya çıkaran bu savcılarına neden duyarsız kalıyor? Hukuk tekrar gelip hırsızlar hesap vermeye başladığı zaman bu savcıyla hepiniz hemşehrimiz diye gurur duyacaksınız. Önemli olan şuanda hemşehrimize destek çıkmaktır.Ben İçimizden çıkan bu insanla gurur duyuyorum, Ispartalılardan utanc

8 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralel

Galip
12 Eylül 2015 Cumartesi 17:11

Savcılar yakalanıyor.diger resmi dairelerdeki yamuklar rahat rahat at koştursun.

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla