visitor analyticsvisitor analytics

O SAVCININ EŞİ İNTİHARA KALKIŞTI

O SAVCININ EŞİ İNTİHARA KALKIŞTI
26 Ağustos 2016 Cuma 16:44

O SAVCININ EŞİ İNTİHARA KALKIŞTI

BURDUR'da FETÖ/PDY soruşturması kapsamında cumhuriyet savcısı Ümit Ünal'ın tutuklanmasının ardından Süleyman Demirel Üniversitesi'nde görevli eşi Medine Ünal, ilaç içerek intihar girişiminde bulundu.

FETÖ'nün 15 Temmuz'daki darbe girişiminin ardından, terör örgütüne destek verdiği iddiasıyla açığa alınan Burdur Adliyesi'nde görevli cumhuriyet savcısı Ümit Ünal, 17 Temmuz'da gözaltına alındı. Emniyetteki işlemleri tamamlandıktan sonra 20 Temmuz'da adliyeye sevk edilen Ünal,çıkarıldığı sulh ceza hakimliğince tutuklandı.

Ümit Ünal'ın tutuklanması üzerine bunalıma giren Süleyman Demirel Üniversitesi (SDÜ) Tıp Fakültesi Acil Tıp Anabilim Dalı Başkanlığı'nda görevli eşi araştırma görevlisi Medine Ünal, dün Isparta'da oturduğu evinde ilaç içerek intihar girişiminde bulundu.

Kendisinden uzun süre haber alamayan yakınlarının ihbarı üzerine eve gidenler, Medine Ünal'ı baygın halde buldu. Haber verilmesiyle gelen sağlık ekiplerinin müdahale ettiği Medine Ünal, ambulansla SDÜ Araştırma ve Uygulama Hastanesi'ne götürülerek tedaviye alındı.

DİNDİK AYAKTAYIM

NENE HATUN
29 Ağustos 2016 Pazartesi 09:02

sırf bir akrabama gıcık olduklarıFETÖCÜLERİN damarına bastığı içiN bu fetöşler beni kurumda oradan oraya sürdüler bize üzülen oldu mu kim gerçekten fetöcüler ile işbirliği yaparak devlete zarar verdiyse ALLAH belasını versin OH OLSUN

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kopyacılara noldu

Üzüldüm fakat
27 Ağustos 2016 Cumartesi 12:52

2010 kopyacıları yüzünden atanamadım hayatım mahvoldu. hiç bize üzülen oldu mu?

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

bunalim

ahmet
27 Ağustos 2016 Cumartesi 11:36

kimse esi veya kendisi aciga alindigi icin intihar etmez,bu bayanin daha evvelden psikolojik sorunlari muhakkkak vardir,bos bos yorumlar yapmayin.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

zor işler bunlar

tarafsız
27 Ağustos 2016 Cumartesi 08:57

kolay değil feto davasından alınan biri su anda vatan haini olarak lanse ediliyor kimse bu doğrumudur yanlışmıdır diye sormuyor oh olsun diyor ama bu insanların eşleri çoluğu çocuğu ne durumda kimse düşünmüyor bu travmaları atlatmak kolay değil dikkat ederseniz sanık deniyor bunlara ama toplum olarak biz hemen suçlu diyoruz unutulmaması gereken şudur ki aksi ispatlanana kadar hiçbir sanık suçlu değildir bunu da ayırmak mahkemelerin işidir biraz daha sağduyu lazım ki başka canlar intahar etmesin

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

sdü

ısparta
27 Ağustos 2016 Cumartesi 00:57

Medine hanım kendiside açığa alındığı için tamamen bunalıma girmiş Allah yardımcısı olsun geçmiş olsun

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

BOŞ YER YOK,AÇIĞA ALINMAYACAKLAR.AYNEN YERİNDE DURACAKLAR...

vah !! vah !!
27 Ağustos 2016 Cumartesi 00:05

Meb 2015 - 2016 eğitim - öğretim yılında çocuğunu ilk defa ALTINBAŞAK ' a 5.sınıfa veya 8.sınıfa yazdıran-kayıt ettiren öğretmenler açığa alınmayacaktır.Bu durumdaki öğretmenlerin listesi ısparta milli eğitim müdürlüğüne verildi fakat bu öğretmenler açığa alınmayacaklarmış...

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Apo'nun evi

Hakan ç
26 Ağustos 2016 Cuma 19:58

Urfa'daki evine kutsal diye gelip toprağının ****ürüldüğü ve yeğenine kırmızı plaka tahsis edilen bir apo varken ve hergun şehit verirken ne bu şiddet bu celal. PKK nın üstüne fetonun çeyreği gidilseydi basta o Bebek katili sonra da ****leri böyle yapabilirmiydi.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ŞEYTANIN KÖPEĞİ FETÖ

AK PARTİLİ
26 Ağustos 2016 Cuma 18:38

Ergenekon,Balyoz davaları zamanında da söyledim. Suçlular olabilir,fakat masumlar varsa yakmasinlar. Çünkü mazlumun yaninda Allah var. Yakar onlari demiştim. Hepsinin ocağına ateş düştü. Hapsini yaktı. Hepsinin suçlusu fetodur. Simdi de söylüyorum. Zalimlerle mazlumlari iyi ayirsinlar. Çünkü mazlumlarin ahına dağ dayanmaz. Yetkililere çok iş düşüyor. Allah yardimcilari olsun.

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla