visitor analyticsvisitor analytics

O OPERASYONDAN FOTOĞRAFLAR VE DETAYLAR !

O OPERASYONDAN FOTOĞRAFLAR VE DETAYLAR !
25 Ekim 2015 Pazar 16:13

O OPERASYONDAN FOTOĞRAFLAR VE DETAYLAR !

Isparta Emniyeti Cumhuriyet başsavcıların Talimatı doğrultusunda Terörle mücadele şube Müdürlüğü tarafından PKK /KCK Terör örgütlerin gençlik yapılanması olan YDG (Yurtsever devrimci gençliklerihareketi ) Isparta Yapılanmasına Yönelik Eş Zamanı operasyon düzenledi  Bomba 32 Haber  Merkezin Edildiği Bilgiye göre 7 Şüpheli Gözaltına alındı  Adliyeye sevk Edilmek üzere hastaneye götürüldü


 İŞTE O EVRAKLARLA SEVK EDİLDİ

 Operasyon Kapsamında ilimizde Faliyet gösteren özgür öğrenci derneği Ve şüphelilerin evlerimde  yapılan aramada çok sayıda örgütsel doküman dijital materayal  hakkında yasaklama toplama kararı yayına el konulmuştur  

Gözaltına alınan; M. G., H. K., Ü. Ö., İ. B., H. Ş., C. A.ve M. Y. İl Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü'ndeki sorgularının ardından  Şüpheliler Hakkında Terör örgütü üyeliği,Terör örgütün propagandasını yapmak suç suçluyu övmek Türk Milletini Türkiye Cumhriyeti devletini kurum ve organlarını Aşağımla 6136 sayılı kanun Muhalefet sonuçlarından dolayı hazırlanan evraklarla birlikte Isparta Cumhuriyet Başsavcılığına sevk edilmiştir…






ÜLKE KAN GÖLÜNE DÒNMÜŞ

Ercan
26 Ekim 2015 Pazartesi 18:12

Birileride iktidar-Tayyip yalakalığì ve koltuk peşinde. Son 3-4 ayda 400'den fazla insan katledilmiş adamın derdine bak.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

GALİBA BİRİLERİNİN KUYRUĞUNA BASILMIŞ

Turan
26 Ekim 2015 Pazartesi 17:31

Vatandaş tecrübeli terörcü polisleri niye çalıştırmıyorsun diye Valiye sormuş, validen önce başkaları kuyruğuna basılmış gibi ciyaklamış. lan herşeyden ònce size ne? Bırakın vali cevaplasìn. Terörü 2,5-3 yıl önce bitme noktasìna getirenler, başarılı operasyonları yapanlar, PKK-KCK'lıları hapislere tıkayanlar bu paralelci dedikleriniz polislerdi. Çözüm ayağına PKK-KCKlıları salıp polis-askerleri içeri tıkanlar, yanınada İŞİD'i ekleyenlerin

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

silahsız terör

devlet
26 Ekim 2015 Pazartesi 08:32

Terör sadece silahlı terör değildir,günümüzde silahsız,sinsice devleti yıkmaya çalışan çetelerde vardır..

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Pensilvanya günlükleri

Fetullah Gülen
25 Ekim 2015 Pazar 23:00

Annenizin karnından terörcü doğdunuz ya siz, her şeyin en iyisini siz bilirsiniz.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Buyur buradan yak

Harun Yahya
25 Ekim 2015 Pazar 22:58

Adnan isimli yorumcu, terör şubelere sizin deneyimli müdürleriniz zamanında hep uzman terörcüleri mi alıp çalıştırdı yoksa cemaat sohbetlerine gelen daha sağ-sol kavramını, daha marsist leninist kavramını, daha kominizmle sosyalizmi birbirinden ayırt edemeyen, hayatında siyasi bir kitap dahi okumayaları mı alıp çalıştırdılar. Ulan madem bu kadar terör uzmanıydınız da neden terörü zamanında bitirmediniz. Tabi aslı devlet düşmanı olandan bu beklenir mi?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Daha iyi bilen mi?

Adnan Çınar
25 Ekim 2015 Pazar 22:50

Vali, kimlerin terör örgütleri ile meşrebi taasupla iş birliği yapabileceklerini iyi bilir. İstanbul ve Diyarbakır gibi illerden tecrübeli olarak gelenlerin kayıt dışı çetelerin talimatıyla; devlete, hükümete, cumhurbaşkanına ve başbakana karşı nasıl bir ihanet içine girdiklerini de İyi bilir. Ayrıca bu çetelerin, iyi niyetli hizmet tabanını nasıl sıkıntıya düşürdüğünü de iyi bilir.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yüzsüzler2

spartans
25 Ekim 2015 Pazar 22:18

ayrıca bizim kürt sorunumuz yok sizin gibi vatan hainleri ile sorunumuz var.türk-kürt ayrım yapılmadan yaşanıyor memlekette sizin gibi zihinsiz hainler olay çıkartıyor.T.C sınırları içerisinde isteyen kürt istediği işi yapabiliyor.Vergi ödüyor.ama sizin gibiler hainlik yapıyor.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yüzsüzler

spartans
25 Ekim 2015 Pazar 22:16

yüzlerini saklamış yüzsüzler.milletin yüzüne bakacak gücünüz yok.size en güzel cezayı millet verir.sizin gibileri deşifre edip milletin eline salacaklar ki ibret olsun.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTA VALİSİ TERÖR MÜDÜRLERİNİ NEREDE ÇALIŞTIRIYOR?

Adnan
25 Ekim 2015 Pazar 15:27

Aferin, polisleri tebrik ederiz. Isparta Valisine gasteciler sorsun; İtanbul ve Diyarbakır gibi illerde Terör Şubelerinde uzun süre fiilen aktif olarak çalışmış, terör örgütleri hakkında bilgili ve tecrübeli kaç müdür Ispartaya atanmış ve şuana kadar nerelerde çalıştırılmaktadır? Ispartalılar; eğer Isparta'da terör olayı meydana gelirse ilk hesap soracağınız kişi Isparta Valisidir. Bu müdürlerin aktif görevde olması herseyi önlemez ama tecrübe ve bilgi satın alınamaz, üç gündede öğrenilemez.

19 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla