visitor analyticsvisitor analytics

O OKULUN İSMİ DEĞİŞTİ!

O OKULUN İSMİ DEĞİŞTİ!
11 Haziran 2014 Çarşamba 10:57

ISPARTA Anadolu Öğretmen Lisesi'nin ismi değiştirildi.

ISPARTA Anadolu Öğretmen Lisesi'nin ismi değiştirildi. Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın vefat eden annesi Tenzile Erdoğan'ın ismi konuldu. Okulun yeni ismi Tenzile Erdoğan Anadolu Lisesi oldu. 

Anadolu Öğretmen Lisesi Müdürü Ali İhsan Kalyoncu, okulun isminin Tenzile Erdoğan Öğretmen Lisesi olarak değiştiğini belirtti. 

n.demir
12 Haziran 2014 Perşembe 00:57

Bu ne yahu böyle iş mi olur okulun bir saygınlığı bir ismi vardı şimdi ne kaldı o isimden geriye... Ayrıca o insanın ne emeği geçmiş ki ISPARTA ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ ne. Madem bir annenin adı koyulacaktı ZÜBEYDE HANIM konsaydı!!!!!!!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KESİKTAŞ AİLESİ
11 Haziran 2014 Çarşamba 15:15

SÜTÇÜLERİN İLK ŞEHİDİ RECEP KESİKTAŞIN İSMİNİN SÜTÇÜLER MERKEZDE OKULA VERİLMESİ İLE İLGİLİ MÜRACAATIMIZA NEDEN OLUMSUZ YANIT VERİLDİ. GEREKÇE OLARAK 4+4+4 SİSTEMİ NEDEN GÖSTERİLDİ. BAK VERİLİNCE NASIL OLUYORMUŞ SAYIN İLYAS CAN BEYEFENDİ.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fatih Kral
11 Haziran 2014 Çarşamba 13:29

Yanında süleyman demirel fen lisesi oluyor,şehrin girişinde ormanın ismi süleyman demirel oluyor da vs vs burası neden tenzile erdoğan olmasın.Destekliyorum.Helal olsun. Ülkeyi sınıf atlatan,geliştiren bir liderin annesinin adının olmasından sadece memnuniyet duyarım.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

OKUL YÖNETİMİNİN YAPTIĞI İŞLER
11 Haziran 2014 Çarşamba 11:52

OKUL MÜDÜRÜNÜ ÜSTÜN ÇALIŞMALARINDAN DOLAYI TEBRİK EDERİM.AFERİM ÇOK GÜZEL OLMUŞ. (EEE BU EMEĞİN BİR BEDELİ OLUR ARTIK YAŞADIN HOCAAAAAAAAAAAAAAA)

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ak Partili
11 Haziran 2014 Çarşamba 10:05

Yeni açılan bir binanın ismi verilse daha iyi olurdu. Fakat gene de güzel bir fikir olmuş.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

F.KERİM
11 Haziran 2014 Çarşamba 08:35

Hakki,katen boşuna söylememişler ısparta kabak diye

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

öyleyse
11 Haziran 2014 Çarşamba 08:27

DEMEKKİ BTP İKTİDAR OLSA ÖKULUN ADI ÖCALAN-LEYLA ZAN OLACAK

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SEZER GEZER
11 Haziran 2014 Çarşamba 07:22

Bu ismi koyanlar yalaka ve yagcı koltugunda kalabilmesi için yapılmıştır.Yazıklar olsun

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

osman
11 Haziran 2014 Çarşamba 04:30

vatandaşdan alınan vergilerle yapılıyor kime sormuşlarda koymuşlar

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yurttaş
11 Haziran 2014 Çarşamba 00:59

Bu ismi verenler yarın iktidar değiştiğinde de bu ismin kaldırılmasını ilk teklif edecek insanlardır.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla