visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 00:51

O ÖĞRENCİYE SORUŞTURMA BAŞLATILDI

O ÖĞRENCİYE SORUŞTURMA BAŞLATILDI
23 Mart 2016 Çarşamba 21:42

SDÜ Rektörü Prof. Dr. İlker Hüseyin Çarıkçı, 8 Mart tarihinde SDÜ ADT Topluluğu tarafından düzenlenen etkinlikte devlet büyüklerine hakaret ettiği gerekçesi ile üniversite öğrencisine bir gün sonrası hakkında soruşturma açtı. Çarıkçı, ayrıca o topluluğun faaliyetlerini durdurdu.

SDÜ ADT Topluluğu 8 Mart günü üniversitede bir etkinlik düzenledi. Konuşmacı olarak ise emekli Tümgeneral Osman Pamukoğlu katıldı. İddiaya göre Pamukoğlu kürsüye çıkmadan önce, etkinliği düzenleyen topluluğun yöneticisi olan bir öğrenci Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğran’ın eşi Emine Erdoğan ve kendisi hakkında hakaret içeren sözler sarf etti. Rektör Çarıkçı ise bir gün sonra o öğrenciye soruşturma başlattı. Çarıkçı, ayrıca o topluluğu durdurma kararı aldı.

Üniversitede ise devlet büyüklerine hakaret içeren konuşmalara asla izin verilmeyeceği de belirtildi.

Hadsizlik

A.K.
25 Mart 2016 Cuma 12:59

Konuşmanın videosu internet ortamında mevcut. Dinlemeden yargılamayın. 8 Mart dünya gününde bir kadının başka bir kadına nefret söylemi var o konuşmada. Söz konusu kişi açılış konuşması dışında her şeyi yapmış, aklı olan, kavrayışı olan bunu anlar. Rektör isabetli bir karar vermiş, olması gerekeni yapmıştır.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

değil

adil
25 Mart 2016 Cuma 11:39

Sadece üniversitenin soruşturma açması yetmez. Savcılık devreye girmeli. Hadsizlik ifade özgürlüğü olamaz. Rektör hocam, bu bir ders olsun. Bu tür bir olayın asla izahı mümkün olmaz.

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yararlı bir iş yapın artık

sıkıntılı tipler
25 Mart 2016 Cuma 11:25

Şu ADO ya bir bakın şimdiye kadar hangi yararlı işe imza atmışlar nerede eylem bunlar orada nerede kaos bunlar orada nerede sıkıntı bunlar orada nerede hakaret bunlar orada...VATAN MİLLETE YARARINIZ OLSUN....

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

En kaz

hasan basri
25 Mart 2016 Cuma 01:39

Küçük beyninle çıkıp ona buna laf yetiştirmek, eleştirmek yerine bir proje üretin. Gitsen baksan bardan cafeden çıkmaz ikiağaç kesilse isyan çıkartır sonra Atatürkcüyüm hadi canım sen de :)

7 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

ado işiniz gücünüz eylem muhalefet başka bir icratınız yok

fsd
24 Mart 2016 Perşembe 22:54

Güya 8 mart dünya kadınlar gününü kutluyorlar ama konuşmayı dinlerseniz hep kin nefret kusmuşlar sonrada kuyruklarına basınca acıyor diyorlar....

5 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Avare

Avane
24 Mart 2016 Perşembe 18:23

Avni fuat sen avanak avnii olmayasın??

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Freedom of speach

Escobar
24 Mart 2016 Perşembe 15:05

Freedom of speach dersini secmeli olarak alabilir rektor universitelerde var secmeli :D

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

şeref yoksunu

mm
24 Mart 2016 Perşembe 13:20

Mehmet kurt sen kimin yalakasısín ne yapacaktí sanamı soracaktı.

7 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok güzel gidişat

Ali özsoy
24 Mart 2016 Perşembe 12:43

Bravo rektör bey, ısparta halkı olarak destekçiniz ama böyle devam edersen. Bir de çakallara iş yapmayı bırak vw o çakalları yanından yzaklaştır artık.

4 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

ağlasun

ağlasun
24 Mart 2016 Perşembe 11:48

valla kimse kusura bakmasın açık açık Atatürk'e küfür etmekte şuç, aynı yerde Atatürk'e hakaret edildi de rektör davamı açmadı? kimse kimse nin yalakası olmaz bu sıfatlar anca sizin zihniyetlerinize layıktır. bizim zihniyetimizde bir tek Allahtan yardım dilenilir.Rektör bey ****et kültürlü ve tam bir beyfendi olduğu açık ve net ortadadır. herşeyden önemlisi benim için Ispartalı olması, doğru olması, muhafazakar olması benim için yeterlidir.

10 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ne 8 martı ya

Baki yeşil
24 Mart 2016 Perşembe 10:39

Bu uyduruk günlere kapılmış gidiyoruz,yok şuan yok bugün kutlamayan kardeşim böyle israil projesi kapitalist projelere uşaklık etmeyin,kadın bizim anamız,bacımız,eşimiz,toprağımız herşeyimiz hergünümüz onlara helal olsun ama hangi

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

vicdansizlar

yeter
24 Mart 2016 Perşembe 09:32

Rektor hocanin ve ekibinin yakasindan dusunde adamlar okul icin calissin. Enerjisini ****yin insanlarin artik yeter ne belaymissiniz yapistiniz

8 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Rektörümüz tebrikler

Avni fuat
24 Mart 2016 Perşembe 09:18

Ver savcılığa atın okuldan bu pislikleri yüzde 52 oy almış yurtdışı garip ve çaresiz insanlar arasında sempatisi yüzde 99 olan bir insana bir dünya liderine hakaret ha kimlersiniz yahu siz israil,ABD,Rusya,Çin,emperyalist uşakları adiler. Onu demiyorum çünkü onun bile şerefi var. Rektöre tam destek tebrikler hocam.

13 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kendini ne sanıyorsun

Baki yeşil
24 Mart 2016 Perşembe 09:11

Rektöre tam destek,kim bunlar yahu,ne solcusu solun bile bir şerefi vardı,deniz gezmiş o şerefi temsil ediyordu,bunlar yeni türeme emperyalist uşakları. Şuan bütün ezilen horlanan sömürülen insanlar sadece türkiyede değil dünyada Tayyibe ümit bağlamış hakiki solcular bunu anlar ve bilir bunlar neid0ğü belirsiz sözüm ona ömründe kitaba para vermemiş hain makinalısı bir gıruh.

8 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalakalık

Mehmet kurt
24 Mart 2016 Perşembe 09:10

Rektörün bu yaptığı tamamen tayyip yalakalığı .. 13 yıldır atatürke medya k****ıyla küfrediyor , hiç soruşturma açıldığını görmedim akpkk lı karaktersizler

18 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

öğrenci ne demiş

vatandaş
24 Mart 2016 Perşembe 07:08

Öğrenci ne demiş

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Rektöre Helal Olsun Diyen Dava ADAMI!!

Arda Eşref
24 Mart 2016 Perşembe 02:34

O kız çıkıp Türkiye Cumhuriyetinin kurucusu Ulu önder Atatürke hakaret emiş olsaydı Akp nin rektörü yine aynı şekilde soruşturma açacakmıydı. Bi de böyle düşün

21 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeter artık

Eski Ülkücü
24 Mart 2016 Perşembe 00:52

Eskiden Sdü de bırakın Pkk sempatizanlarını solakların bile sesi çıkmazdı, bu okulu terör yatağı haline getiren inançlı nesil yetiştiriyoruz diye milleti soyan himmetçi yapının Allah belasını versin. Yakındır okulda yıkım imha ekibimizi geri getireceğiz!

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Helal olsun rektöre

Dava adamı
24 Mart 2016 Perşembe 00:32

Merak ediyorum aynı şeyi mustafa kamale ismet İnönüye ya ada ahmet Necdet Sezere yapsa ne derdiniz solcu bacılar...

27 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şahın cıkılacak

Sahıp cıkılacak
24 Mart 2016 Perşembe 00:13

Bu kıza tüm Türkiye sahip çıkar bakın görün

17 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tayyibin rektörü

Vatandaş
23 Mart 2016 Çarşamba 23:43

Ben de ordaydım.Kız hakaret etmedi.Tayyibin karısının cumhuriyete 90 yıllık enkaz demesini eleştirdi.Olay bu.

30 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla