visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 21:22

O LOJMANLARDA SADECE ONLAR KALDI!

O LOJMANLARDA SADECE ONLAR KALDI!
13 Ocak 2016 Çarşamba 19:01

ISPARTA'DA PTT çalışanlarının yaşadığı lojmanlara 2 yıl önce depreme dayanıklı değil raporu verildi. Güvenlik gerekçesiyle evleri boşaltın tebliğden sonra PTT çalışanları tek tek ayrılırken, o lojmanlarda sadece Başmüdür ve diğer müdürler kaldı.

Bahçelievler Mahallesi'nde bulunan PTT evlerine yaklaşık 2yıl önce PTT Genel Müdürlüğü'nden gelen Teknik  elemanlar tarafından yapılan inceleme sonucunda depreme dayanıklı değil gerekçesi ile rapor hazırlandı. 40 dairenin bulunduğu PTT evlerinde çalışanların evleri boşaltması istendi. O tarihten buyana PTT çalışanları lojmanları  boşaltırken, depreme dayanıklı değil raporu verilen o evlerde sadece Başmüdür ve diğer müdürler kaldı. Halen 8 dairenin kullanıldığı o lojmanlarda Başmüdür ve diğer müdürlerin neden ayrılmadığı ise kafalarda soru işareti bıraktı. 

yazık

yazık
14 Ocak 2016 Perşembe 17:59

Sayın Yetkili bakıyorum da işine gelen yorumları yayınlıyorsun

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

koca yalan

ramazan doğan
14 Ocak 2016 Perşembe 12:47

eğer bu PTT lojmanları depreme dayanıklı değil ise ıspartada hiç bir yapının dayanıklı olacağına inanmak biraz zor olur.çünkü o binaların nasıl yapıldığını çok iyi bilenlerden birisiyim otel ıspartanın altındaki betondan daha dayanıklı demirli betonkarda imaldir.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇÜNKÜ UCUZ

ISPARTALI
14 Ocak 2016 Perşembe 09:59

LOJMAN KİRASI NEREDEYSE BEDAVA. SON ANA KADAR ÇIKMAZ ADAMLAR TABİ. DIŞARI GİTSELER DAHA FAZLA KİRA VERECEKLER. LOJMAN İŞLERİNE GELİYOR. MİLLET DIŞARIDA 800-1.200 TL ARASI KİRA ÖDERKEN ONLAR ORADA 250-300 GİBİ RAKAMLARA OTURUYORLAR.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayıp

Pttli
13 Ocak 2016 Çarşamba 23:51

Tarkan bey bir bayan 'ın doldurusu ile yanlış haber yapıyorsun o lojmanda zamanında kendiside oturdu şu an orada 2 müdür 1 şef 1 teknisyen 2 memur 2 de dış kurum çalışanı oturuyor ve lojmanlardan kimse zorla çıkartılmadı herkes biliyor şu an oturanlarda bu yıl boşaltacak size bilgi veren yanlış vermiş ptt uzak değil gerçeğini gidip öğrenin doğru haber yapın

13 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sıcak

Ercan
13 Ocak 2016 Çarşamba 23:48

Kaloriferde yanıyor mu

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne alaka?

pttci
13 Ocak 2016 Çarşamba 23:08

Pes doğrusu. Bir olay bu kadar çarpıtılır. Binanın birer birer boşaldığını kendiniz yazmışsınız. Kendinizi tekzip ediyorsunuz zaten. Hem kalanların hepsi müdür filan da değil.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla