visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 21:20

O LAFI AYNEN İADE EDİYORUM!

O LAFI AYNEN İADE EDİYORUM!
27 Temmuz 2015 Pazartesi 11:52

Belediye Başkanı Yusuf Günaydın, eski İl Özel İdaresi binası alanıyla Böcüzade Parkı için yapılan son teklife tepki göstermiş ve “Ey meclis boş şeylerle uğraşmayın, vızır vızır konuşmanın bir anlamı yok” demişti.

Günaydın’ın bu sözlerine bir tepki de AK Parti Gelendost İl Genel Meclisi Üyesi Necdet Satılmış’dan geldi. Günaydın’ın sarf ettiği sözleri kendisine iade ettiğini belirten Satılmış, “Bizler buraya kendiliğimizden gelmedik. Bizleri buraya 203 köy, 12 ilçe, kasaba ve ilin seçmenleri verdiği oyla gönderdi. İl Genel Meclisi üyeleri olarak Isparta’ya hizmet verme amacındayız. Bizlere bu şekilde seslenmesini uygun görmüyorum. Biz Isparta’nın ilçe, kasaba ve köyleriyle yaşanabilir bir yer olması için mücadelemizi sürdürüyoruz. Onun için Sayın Belediye Başkanı, İl Genel Meclisi’ni konuşurken biraz tatlı konuşmasını rica ediyorum. Çünkü bizlere oy veren vatandaşlarımıza hakaret olarak görüyorum. Bundan sonra dikkatli olmasını rica ediyorum” dedi.

 

bir yiğit adam

gelendost
28 Temmuz 2015 Salı 16:11

az söylemişsin necdet abi ısparta ne çektiyse syn belediye başkanının imar planları yüzünden çekti ev kiraları 1000 tl yi buldu ev almak imkansız oldu neden mi yakınlarının daha fazla kazanması için eee şimdi de işine gelmiyor hizmet vermek gönül işi o da sende var necdet abi böyle devam

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sen

nejdet
28 Temmuz 2015 Salı 00:04

İlgenel Mecilisi üyesi olmakla dünyayımı yarattığını zannediyorsun yiğit senden bir şey olmaz

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

hizmet

hizmet
27 Temmuz 2015 Pazartesi 23:52

hizmetmiş... o kadar hizmet için yırtınıyorsunuzki ilk hizmetiniz olarak tablet bilgisayarı bile bu oy aldığınız insanların üzerinden alıyorsunuz... unuttukmu sandınız bedava tabletleri sözde çok gariban hizmet sevdalıları.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla