visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 00:50

O KAZADA ŞOK EDEN DETAYLAR!

O KAZADA ŞOK EDEN DETAYLAR!
10 Ağustos 2015 Pazartesi 14:26

Isparta'da Baki Köse'nin kullandığı otomobilin, yayalara çarpması sonucu sürücünün de aralarında olduğu 5 kişi öldü.

Öte yandan sürücü Baki Köse'nin 2001 yılında alkol nedeniyle ehliyetine el konulduğu, 2002 yılında ehliyetini tekrar geri aldığı öğrenildi. Ayrıca sürücüye biri alkolden olmak üzere 8 kez trafik cezası kesildiği öğrenildi. 

bi gözel dövecen

fatih
11 Ağustos 2015 Salı 21:30

aşağıda arkadaşlar güzel yorumlar yapmış. aslında bu tür hayvanları etraftakiler durdurup öyle bi dövecekki temizinden. bi daha arabaya bindimi ikinci vitese atamayacak. yoksa polus hangi birini yakalasın, yakalasada ceza kesmekten başka ne yapabilecek. en iyi çözüm 10 numara dayak

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sarhoş

ismail akçiçek
11 Ağustos 2015 Salı 10:36

sen öldün geberdin cehenneme gittin de..o garibanlara çok üzüldüm be sarhoş....

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

alkol
11 Ağustos 2015 Salı 09:40

pazar günü arabamla ailemle birlikte dere mahallesin den dere kenarındaki yoldan gökçay girişine doğru inerken yol kenarın da arabasının yanında okadar çok alkol alan vardıki çouklarım ve eşim korktular herhalde burası bu iş için ayrılmış dedik.ve ayrıca geçen hafta evimiz karşısında saat 00,30 civarında 7-8 tane araç ve motor bir kısmının eksoz ları açık mahalleyi baya rahatsız ettiler polisi 155 aradık tamam ekip gönderdik dediler yarım saat motorlar ve araçların şov u devam etti geln gidn yok

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Alkol2

Vatandaş1
11 Ağustos 2015 Salı 00:40

Alkol yasaklansın denildiğinde bağırıp çağıranlar, özgürlükten dem vuranlar, o 4 masum insanın yaşama hakkı yokmuydu. Ispartanın dört bir yanındaki metruk yerlerde, arabasına atlayan alkol zıkkımlanıp sonra eve giderken trafiğe çıkıyorlar. Ekipler, deregümü yolu civarına, ayazmanada, eğirdir girişinde vb yerlerde sürekli alkol kontrolü yapsalar onlarca araç trafikten men olur, masum insanların sarhoşların hışmına uğramaz. Bu alkolik tipte muhtemelen burlarda bir yerde zıkkımlanmıştır.

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Alkol

Vatandaş1
11 Ağustos 2015 Salı 00:16

Düğünlerde araka taraflarda ****ce, beleş bulunca sınırsızca tüketilen alkoller ve sönen hayatlar. Bu adam bu alkolü nerde almış, ayakta bile duramaz haliyle nasıl arabayla gitmesine müsade edilmiş, bu kadar sorumsuzluğun sonu malesef 4 hayatın bitişine sebep oluş. Çok yazık ALLAH diğer 4 kişiye Rahmet eylesin, ailelerine sabır versin. Bu adam çıktığı düğünden oraya varıncaya kadar geçtiği yollarda tırın altında kalsaydıda diğerleri yaşasaydı diye düşünüyosunuz ama malesef sonuç değişmiyor.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şimdi

Daha
10 Ağustos 2015 Pazartesi 23:46

Bu an itibariyle şerefsiz ..çocuğu bir beyaz murat 124 istasyon cd.den fırtına gibi indi hadi bakalım saat 22:45 - 23:45 arası mobeseden plakasını okuyabilirseniz yazın cezayı. Hızından ben okuyamadım. Üstelik valinin evinin önü burası yuh yani

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Alkol

Vatandaş
10 Ağustos 2015 Pazartesi 22:46

Kim alkollü araç kullanıyorsa ALLAH bin türlü belasını versin.AMİN

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayazmana Caddesi Terörü

Kenan
10 Ağustos 2015 Pazartesi 19:47

Ayazmana Caddesinde Gece saatlerinde bu alkollü ve hızlı araçlar halkın kabusu oldu memlekette trafik asayişi bitmiş durumda emniyet müdürlüğü uyuyor daha kaç kişi ölsün ne bekliyorsunuz

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

dağ kanunları olacak

ıspartalı
10 Ağustos 2015 Pazartesi 19:33

Dag kanunları olacak polisde yetki yokki herşey suçludan yana bunları arabadan indirip indirip döveceksin gece oldumu başlıyorlar teyp son ses abarte egsoz aşırı hız alkol insan hayatı bu kadar ucuzmu bunlara acınmazki olan masumlara oluyor

15 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

trafik amirliğine

emniyet müdürlüğüne
10 Ağustos 2015 Pazartesi 18:55

sayın emniyet müdürümüz nerede modifiye edilmiş, helezonları kesilmiş veya lastikleri jantları kesilmiş, özellikle de beyaz ışıklı ön farlara ve sis farlarına sahip araç var toplayın lütfen, bunlar ya istasyon gar önü sanayi altın ya stadyum kapısı maliye kavşağı sanayi üzeri ya da gökçay kavşağından halıkente giden yol ya da çayboyu güzergahlarını kullanarak Ispartanın alt ve üst kısımlarından dolanarak sizden kaçıyorlar.

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah iyiki CEHENNEMİ yaratmış.

Mustafa KEMAL
10 Ağustos 2015 Pazartesi 17:17

Ölenler ve yakınları haklarını helal et****i dileğiyle. Şoför hariç diğerlerinin Allah rahmet eylesin.

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Denetim Yok Ki

ISPARTALI VATANDAŞ
10 Ağustos 2015 Pazartesi 17:15

Ben o yoldan hergün sabah akşam geçiyorum. O yolda hız sınırı 50 km hatta"Radarla Hız Kontrol" diye tabela diktiler. İlk birkaçgün radar koydular sonra bitti. Gerekli denetimler gerektiği kadar yapılsa keşke. Millet o yolda PİLOT gibi gidiyor.

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla