visitor analyticsvisitor analytics

O KAZADA İSİMLER BELLİ OLUYOR

O KAZADA İSİMLER BELLİ OLUYOR
10 Ağustos 2015 Pazartesi 09:09

O KAZADA İSİMLER BELLİ OLUYOR

Isparta Fatih Mahallesi'nde otomobilin yolda yürüyen yayalara çarpması sonucu meydana gelen trafik kazada ölenlerin isimleri belli oldu.

Kazada sürücü Baki Köse ve çarptığı Nuran Yılmaz (21), Nurcan Yılmaz (32) olay yerinde yaşamını yitirirken, ağır yaralı olarak hastaneye kaldırılan Aynur Tunç (25) ve 5 yaşındaki Mustafa Tunç tüm müdahalelere rağmen yaşamını yitirdi. 

Mahalle Sakini

ıspartalı
12 Ağustos 2015 Çarşamba 16:13

fatih mahallesinde oturuyorum. evim anayolda uykumda bile kaza sesleriyle uyanıyorum. Allahın her günü orda kaza oluyor ve bu nedense hiç dikkate alınmıyor. kazalarsa çok ciddi olmasına rağmen hala bi önlem alınmamakta.. Önlem alınması için daha ne kadar büyük kazayı bekliyolar kimse anlamış değil. Mübarek mahalle katliam yeri gibi 24 saat acı var Bi de ISPARTA olacak..!!!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

trafik

spartalı
10 Ağustos 2015 Pazartesi 18:53

genel denetlemeler çok yetersiz, şehiriçinde ne emniyet kemeri kontrolü yapılıyor, ne hız kontrolü... sadece çift sıra park edenlerle belli saatlerde belli caddelerde alkol kontrolü yapılıyor o kadar. bunu bilen uyanıklar da zaten uygulama olmayan ara yolları kullanıyor. motosikletler ise başlı başına bir felaket... sözün özü trafik görevlilerinin daha sıkı denetim yapmaları gerektiğini düşünüyorum. saygılar.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sabır

ıspartalı
10 Ağustos 2015 Pazartesi 14:07

Şöförler hız tutkunu zaten merkezde aynı ara yollarda.yayaların hic hakkıyok üstelik haklı da olsak şöförlerden azar bile yeriz çünki araba onlarîn altında

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah ecir sabır versin...

VATANDAŞ RIZA....
10 Ağustos 2015 Pazartesi 12:39

Ölenlerin yakınlarına Allah ecir-sabırlar versin. Mekanları Cennet olsun inşallah. Sürücünün aşırı hız ve alkollü olabileceği de konuşuluyor. Kaldırımdan yürüyenlerin ne suçları vardıya?Sayın Emniyet Müdürüme hasreten istirhamımız,lütfen gerekirse sivil ekiplerde dahil bu Deregümü,Emniyet arasındaki yolda radar ve alkol uygulamalarının sık ve saat 22.30 - 01.30 saatleri arası mutlaka uygulama yapılmasını arz ederim.Geriye kalan akrabalarına tekrar başsağlığı diler,ecir ve sabırlar niyaz ederim.

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla